AndroidHealthClinic

Foto's na 1 jaar en 2 maanden trainen.

SamJ

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Hallo allemaal, ik train nu reeds een jaar en 2/3 maanden en vond het wel eens leuk om anderen hun mening te horen. Tips zijn altijd welkom! ;)
Ik heb een jaar lang gebulkt en ben nu al een maandje of anderhalf aan het cutten :).

Ik woog toen ik begon 91 kg op een vet % van 20,3% (4-punts meting) en nu weeg ik 88 kg. Ik ben een meter 88 groot.
ps: Mijn benen zijn nogal dun.. Train deze wel wekelijks :)

Mijn supplementen op dit moment zijn: Arginine, vitamines, whey en dexaprine.

[

Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe je jaar geleden uitzag dus kan ook weinig over je progressie zeggen. Je hebt wel een Vtje en stevige armen alleen je borst valt nog een beetje tegen.
Succes met cutten!

Heb je gebruik gemaakt van een voeddingsschema of gewoon gegeten waar je zin in had?

Resultaat is niet verkeerd maar denk dat je wel meer uit dat tijdsbestek hebt kunnen halen, natuurlijk ook afhankelijk van hoevaak en intensief je altijd getraind hebt.

Zie het een beetje slecht maar volgens mij zijn je traps wel flink gegroeid ( laatste foto ).

• Topic Starter Topic Starter
Het jaar dat ik bulkte ben ik heel hoog gegaan in alles. Altijd gelet op mijn voeding!
Nu ik cut let ik ook op mijn voeding, heb er altijd voor gezorgd de juiste hoeveelheid eiwitten binnen te krijgen :)

Zo was ik vroeger, betere foto heb ik niet :( :D

Ik train 3 a 4 keer per week.

Laatst bewerkt:
Maakt niet uit hehe.

Je bent volgens mij wel vanaf niks gekomen en niet echt veel aanleg om flink breed te worden?

Want als je zeg maar 4-5x per week naar de gym ging en op je voeding gelet hebt zou er normaal toch wel wat meer massa op kunnen zitten.

Misschien niet genoeg slaap/rust of teveel alcohol?

Wil je niet afkraken want resultaat is er en is goed zichtbaar ( zie je zelf ook ) had alleen naar mijn mening wat meer kunnen zijn vooral je borst.

Maakt niet uit hehe.

Je bent volgens mij wel vanaf niks gekomen en niet echt veel aanleg om flink breed te worden?

Want als je zeg maar 4-5x per week naar de gym ging en op je voeding gelet hebt zou er normaal toch wel wat meer massa op kunnen zitten.

Misschien niet genoeg slaap/rust of teveel alcohol?

Wil je niet afkraken want resultaat is er en is goed zichtbaar ( zie je zelf ook ) had alleen naar mijn mening wat meer kunnen zijn vooral je borst.

Ik slaap nooit echt veel, en drinken heb ik zo goed als gelaten.
Nu die borstfoto is wel vrij slecht idd, zal eens zoeken of ik geen andere nog heb! ;) Oogt ook slecht door men vet % denk ik, want als ik zo voel komt ze goed uit, maar er hangt nog vrij veel vet op natuurlijk :)

Stats op 3 trouwens zijn:

Benchpress: 110
Squat (Hack squat) : 100/110
DL: 60 (Ben hier onlangs pas mee begonnen en oefen nog op de techniek.)

110?????????????????? wtf G.
DL:60????????????????? wtf G!!

Je hebt flinke rug en je tilt 60 kg maar??
jou borst is niet veel spannends en je drukt 110 bank?? heb je de schijven wel goed geteld?

ik snap er niks meer van maat... jij wel?

110?????????????????? wtf G.
DL:60????????????????? wtf G!!

Je hebt flinke rug en je tilt 60 kg maar??
jou borst is niet veel spannends en je drukt 110 bank?? heb je de schijven wel goed geteld?

ik snap er niks meer van maat... jij wel?

Jups :) 110 kg is wel decline, plat is 95kg men max (Doe vaker decline dan plat)
En ja, ik vind de form voor DL heeeeel moeilijk.. krijg dat ding echt niet onder de knie dus ik oefen met lage gewichten tot men form goed is :)
Heb al uitleg gehad van een powerlifter ivm die DL, maar blijf het moeilijk vinden haha :D

dat bank kan ik gewoon niet geloven :p zelfs 95 lijkt me sterk... maar goed als dat zo is dan ben je zeker goed bezig... het is ook gwn vreemd dat je bankt even zwaar als dat je squat. Focus op je benen want in dit geval lopen ze sterk achter.

dat bank kan ik gewoon niet geloven :p zelfs 95 lijkt me sterk... maar goed als dat zo is dan ben je zeker goed bezig... het is ook gwn vreemd dat je bankt even zwaar als dat je squat. Focus op je benen want in dit geval lopen ze sterk achter.

Zal volgende keer als ik een Chinese vrijwilliger vind het laten filmen haha ! :D
Ja inderdaad.. mijn benen zijn men grootste werkpunt vind ik :)

Benen workout vandaag:

Squat met eigen lichaamsgewicht of dumbels
15x
12x
10x
8x met dumbbells van 10 kg

Dit alles zeer traag.

Leg press, 10 x breed, 10 x kort (voetenplaatsing)

40 kg
60 kg
60 kg
70 kg (doodgaan)

abductor

15 x 30 kg
12 x 35 kg
10 x 40 kg
8 x 50 kg

adductor

15 x 40 kg
12 x 40 kg
10 x 45 kg
8 x 55 kg

Leg press 1 been:

15 x 30 kg
15 x 30 kg
15 x 30 kg

Liggend hamstrings, 1 been:

15 x 15 kg
12 x 15 kg
10 x 15 kg
8 x 15 kg

Lunges

10 stappen met 15 kg (2x)
Het was hierna helaas op.

Daarnaast ook nog 2 kuitoefeningen.

Laatst bewerkt:
Waarom ga je niet gewoon zwaar squatten met barbell in plaats van body weight of dumbbell squats en paar leg presses?...

Nette progressie iig! Succes met cutten!

Redelijk goed op weg. En nu nog harder knallen!!!!

Dankuwel!!

Terug
Naar boven