XXL Nutrition

Foto's trekken = $$$

Bezoekers in dit topic

facebook

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2011
Berichten
1.139
Waardering
34
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Hello,

Ik ben dus van plan om naar de bodypower expo te gaan in Januari. Ik weet dat de meeste bodybuilders etc geld vragen om een foto, maar om hoeveel gaat het hier dan?
Heb gezien dat Phil Heath, Ronnie Coleman, Branch Warren, Rob Riches, etc.. aanwezig gaan zijn dus er zullen normaal nogal foto's genomen worden.
 
For real? Ze vragen geld om met je op de foto te gaan? Dat gaat wel ver.
 
10 euro voor een gesigneerde foto van de atleet, en zelf een foto samen met hem mogen maken.

Dat kosten de meeste, sommige wat minder. Dennis wolf zijn gesigneerde foto was 5 euro, en Kevin Levrone's foto kreeg ik voor niks.

Maar gemiddeld 10 euro dus.
 
Vind ik nog goedkoop. Ben is naar zo'n star wars beurs geweest 6 of 7 jaar geleden en daar was ik 60euro kwijt voor een handtekening van die kerel die Darth Vader speelt en die kerel die Chewbacca speelt.

Thanks man, word mijn eerste expo, is het de moeite om een heel weekend te gaan?

edit : zelf camera toestel meenemen, of worden er foto's genomen en daarna op de site geplaatst ofzo?
 
vind het niet zo gek dat ze geld vragen, anders wil iedereen met ze op de foto's en dat lijkt me ook geen doen.
 
Na 1 dag heb je het wel gezien hoor. De enig reden om twee dagen te gaan is om er zeker van te zijn geen atleten mis te lopen. Maar ach.. Het zijn geen goden, en er is ieder jaar weer een Fibo of Bodypower (zelfde?). :D
 
Vind ik nog goedkoop. Ben is naar zo'n star wars beurs geweest 6 of 7 jaar geleden en daar was ik 60euro kwijt voor een handtekening van die kerel die Darth Vader speelt en die kerel die Chewbacca speelt.

Thanks man, word mijn eerste expo, is het de moeite om een heel weekend te gaan?

wut?? €60,- voor een handtekening? doe normaal! :eek:
 
Wat zijn het ook een stel paupers dan, geld vragen voor een foto :roflol: Of is de dope tegenwoordig zo prijzig. Al verdiend een handtekening vragen als volwassen man het ook wel om een poot te worden uitgedraaid.
 
Laatst bewerkt:
De hele dag gratis foto's signeerde en in een drukke menigte met iedereen op de foto, voor niks? Zou jij ook niet doen..
 
Je denkt werkelijk dat ze het voor nop doen? Hoort gewoon bij sponsor activiteiten en doen ze voor hun eigen carrière waar ze geld voor krijgen. En je hoeft niks voor mij in te vullen.
 
Niet allemaal zoals ik zei. Kevin Levrone gaf gratis gesigneerde foto's. Maar hij zat ook helemaal alleen in zijn stand, terwijl Ronny Coleman haast niet kon ademen van de mensenmassa. Niet alle bodybuilders zitten daar voor het grote geld.
 
For real? Ze vragen geld om met je op de foto te gaan? Dat gaat wel ver.
Op vakantie in Jamaica vroegen ze zelfs nog geld als ik iemand's winkeltje of straathond op de foto wou zetten :o

En waarom ook niet? Als ze het zo makkelijk krijgen, waarom zouden ze het dan niet vragen?

En naar sommige gasten is zoveel vraag.. ze hebben groot gelijk dat ze dat iets proberen te verminderen door er geld voor te vragen?
 
Roger Federer geeft gratis handtekeningen of zelfs z'n polsbanden etc aan fans en een Dennis Wolf vraagt geld voor een fototje? Rare wereld dat bodybuilding.
 
Dennis wolf vind ik (n/o) maar een kneus. Die kerel gaat nooit de olympia winnen en er zijn erg weinig mensen geintereseerd in hem. Beetje logisch dat hij dan wat wil bij verdienen.
 
Roger Federer geeft gratis handtekeningen of zelfs z'n polsbanden etc aan fans en een Dennis Wolf vraagt geld voor een fototje? Rare wereld dat bodybuilding.
Een Kobe Bryant gaat ook gewoon op de foto zonder iets te vragen. Een Schumacher idem, of een van Persie etc etc etc. Maar goed ieder zijn of haar ding.
 
vind het bijna zielig om geld te vragen voor een foto, maar kan ze wel begrijpen. alleen dat het anders te druk word vind ik maar gezeik. dan moete ze maar niet gaan, word bij bijvoorbeeld voetballers ook niet anders gedaan. ooit een keer bij ajax handtekening gevraagd nou daar werd je overrompeld van de mensemassa. andere kant denk dat je zo nog redelijk wat pieke bij elkaar kunt verzamele
 
Roger Federer geeft gratis handtekeningen of zelfs z'n polsbanden etc aan fans en een Dennis Wolf vraagt geld voor een fototje? Rare wereld dat bodybuilding.

Wel een verschil: federer traint en werkt voor resultaten op het tennisveld. Dennis Wolf werkt en traint voor een freak fysiek. Wil je het zien/vastleggen = betalen.
 
Twee dagen lang op een stoel zitten en de ene fan na de andere hoi-sign-doei ZzzZ-ing --> gratis? Waarom zouden ze.
 
Een handtekening hebben en een foto met Phil Heath is voor mij meer waard dan 10euro. :)
 
10 euro betalen om met een freak op foto te gaan? get the **** out of here. betaal liever 10 euro aan een of ander goedkope slet in een disco om samen mee op foto te gaan en ermee op te scheppen op facebook.
 
Back
Naar boven