XXL Nutrition

Foto's van een beginneling

Jah , ik ben begonnen met spilts...
ik trainde elke dag
maar toen vond men moeder dat ik niets naders dee dan fitnesse en niets voor het sgool doen en al die zever... ken je wel ;)

nu mag ik maar 3 keer per week , nu doe ik altijd fullbody sessies met per dag een andere spier die ik harder train

vb ik train:
maandag: borst heel hard , rest normaal
woensdag: rug heel hard , rest normal
vrijdag:de rest dat overschiet hard , en borst en rug dan een beetje chiller of eventueel niet als ze stijf zijn

waarom ?
-omdat het zomer gaat worden en ik niet als een buff monster het strant op wil >> als je dat gay vind is dat uw zaak...

-omdat ik mijn symetrie wil zien , ik heb heb een rare kijk op mijn 'borst inkeping' en ik wil een sixpac die ik nog nooit heb gezien (wel een keer door het vet maar niet afgelijnt)

-omdat ik me te zwaar voel

-omdat ik daarna terug zwaar ga bulken de ganse winter door ?

-omdat ik nu eindelijk in de buiten lucht kan joggen met de vogeltjes en zonsopgang met frisse lucht door mijn teer longen.

-omdat het mijn zaak is ?

Hahhaha kerel jij voelt je veel te snel aangevallen. Ik vind het niet GAY, dat maak jij ervan. Gaat lekker met je als je iedereen min of meer aanvalt die je wat probeert te vertellen. Ga je het nog ver schoppen in het leven :)

neh ik voel me niet aangevallen maar je vraagt waarom ik het doe , geef je het antwoord :)
en btw , de laatste tijd sta ik scherp want niet iedereen op dit forum is zo vriendelijk hier of kindvriendelijk zoals jij bent dude :D ,

Ik ben aardig tegen iedereen, als hij maar nuttig meepost en geen onzin bazelt. Dat doe jij niet dus ik vind het best :). Laten we dit topic niet vervuilen. Succes met trainen nog beide ;)

• Topic Starter Topic Starter
--

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zou het bij mij ook zo'n soort schema worden! Aangezien mijn ouders niet willen dat me school er onder gaat lijden enzo.

Inderdaad, meer dan de helft loopt jongeren af te kraken. Maarja. En inderdaad, Jorin is altijd wel vriendelijk;)

Meestal doen de kiddies nog het meeste moeite van iedereen ;)
Als wij iets vragen over dosering zeggen ze al meteen zoek de zoek funcie of LEES DE STICKIES...

moest iemand zo een vraag posten en ik zou het weten zou ik graag helpen :)

ik had mijn eige beloofd om geen fotos meer te posten omdat het forum mij op dat vlak mij een beetje beu is :)
maar op aanvraag:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
das bulk fase
ik eet ongeveer 150 eiwitte per dag (extra op mijn normale voeding)
Ik neem nu ripped fuel om te cutten..
creatine in de bulk samen met mijn eige bulk shake:
200ml magere yughurt
300ml magere melk
1 banaan
eiwitte poeder met smaakje naar keuze
1bol ijs
lkkr veel suiker
pistasch nootje hier en daar
drupje honing
dit alles in de blender en zuipen die handel!

mijn schema is gwn zo:
Smorgens eiwitte eten zoals een eitje
in de speeltijd energie en een bussie melk ofzo
middag eten , meestal soppie van sgool + water en veel boterhammen
als ik thuis kom vreet ik me vol (gewone maaltijd)
voor training vraag ik meestal mijn moeder voor pasta (doet ze wel normaal , anders drink ik op de fitness een drankje met energie dat gelijk is aan 1 bord pasta)

Nu ga ik ripped worden door 1 uur cardio per training ongeveer... veel buik en biceps ... (voor aflijning)

Ik zeg dit niet om je af te zeiken, echt niet :)

Maarrrr: lees je even fatsoenlijk in over voeding want je hebt geen idee waar je het over hebt. Je hoeft geen suikerbommen te eten, een energydrankje staat niet gelijk aan een bord pasta en als je in de Bulk zit waarom neem je dan Ripped fuel? en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nogmaals ik wil je niet afkraken maar maak je even wat kennis eigen.

Succes pik!

Ik train mijn rug d.m.v chins;) Nu ligt het een beetje stil, het bodybuilden, want de gewichten die ik heb zijn te licht, maar ik mag geen nieuwe gewichten kopen totdat ik van mijn fysiotherapeut hoor dat het niet schadelijk is voor mijn rug. Kunnen jullie trouwens een goed artikel vinden over bodybuilden, en of dat nadelige gevolgen heeft voor je rug. Maar met benchpressen enzo, dan kan je toch niet je rug beschadigen, omdat je op een bankje ligt? Mocht het geen probleem zijn voor mijn rug, dan ga ik trainingsmateriaal kopen.

Ja, je kan wel degelijk je rug bezeren op de benchpress door een verkeerde houding (bijv. een te holle rug) aan te nemen. Nog meer reden dus om in een sportschool te gaan trainen waar mensen die er verstand van hebben toezicht op je kunnen houden. Je kan wel een beetje gaan klooien thuis maar dat schiet niet op. Zeker niet als je er nog niet erg veel verstand van hebt.
Het punt is dat bij het trainen spierverkorting kan optreden als je bijvoorbeeld je oefeningen niet goed uitvoert (een te korte bewegingsbaan bijvoorbeeld). (te) korte spieren kunnen de groei van je botten in de weg staan. Maar het HOEFT niet. Met de juiste begeleiding kan je dus prima trainen. Niet te zwaar en niet alle oefeningen. :)

Holle rug bij bankdrukken is niet erg. Powerlifters archen hun rug als de nete

Ik zeg dit niet om je af te zeiken, echt niet :)

Maarrrr: lees je even fatsoenlijk in over voeding want je hebt geen idee waar je het over hebt. Je hoeft geen suikerbommen te eten, een energydrankje staat niet gelijk aan een bord pasta en als je in de Bulk zit waarom neem je dan Ripped fuel? en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nogmaals ik wil je niet afkraken maar maak je even wat kennis eigen.

Succes pik!

dit bedoel ik dus met afkraken
ik had een bulk schema van mijn cough
en het is geen energie drankje maar een koliedraden drankje , en ik weet wel veel van voeding af , wil ja alsjeblieft gewoon je mond houwen , ik zal zelf wel weten of ik er voldoende van af ken.

met bulken was ik zo vet als een pig , en nu ga ik gewoon cutten.
Ik zei wat ik deed omda die knul dat vroeg , zie je het resultaat dan niet van mijn bulk ?
volgens mij tog het bewijs dat ik wel weet met wat ik bezig ben , iedereen zegt dat ik er niets van afweet , ik heb hier htuis boeken die ik al honderde keren heb gelezen , heb er zelfs les over god..............................

en het is geen energie drankje maar een koliedraden drankje , en ik weet wel veel van voeding af , wil ja alsjeblieft gewoon je mond houwen , ik zal zelf wel weten of ik er voldoende van af ken.

Ik zei wat ik deed omda die knul dat vroeg , zie je het resultaat dan niet van mijn bulk ?
volgens mij tog het bewijs dat ik wel weet met wat ik bezig ben , iedereen zegt dat ik er niets van afweet , ik heb hier htuis boeken die ik al honderde keren heb gelezen , heb er zelfs les over god..............................

Hij probeerde te helpen en onderbouwde zijn kritiek. Niets mis mee toch?

hij begon al meteen te zeggen dat het een energie drankje is dat het total niet is , en dat ik er niets vanaf weet , ik heb zo het gevoel dat ik net heel goed weet met wat ik bezig ben

Mensen hebben geen kritiek op je leeftijdsgroep(uitzonderingen daargelaten), maar wel op dit soort posts;).

ik zeg gewoon tegen die kerel wat ik mee bezig was , ik heb mijn gewenste resultate en nog krijg ik negatieve reactie dat ik fout bezig ben , laat het zitte dit verdient een slotje

geef me redene waarom ik het niet ben ? dan kan ik nog iets leren ;) maar ik vraag me af uit welke bron het komt...

hehe niet door mij , die knul vroeg mijn plan , ik gaf het hem :)
maar laat alles maar ik ga er niet meer op in

Terug
Naar boven