MuscleMeat

Foto's voor (net begonnen)

kyraaa

Cool Novice
Waardering
14
Lengte
1m65
Massa
56kg
Vetpercentage
18%
ben een vrouw van 26 jaar, 1.65m, weeg 58 kilo (vetpercentage van 25,6%) en ben sinds deze begonnen met een voedings- en trainingsschema van Flexcup (ben zelf onder begeleiding van Harry de Jonge).

10 jaar geleden ben ik begonnen met anticonceptie en daardoor ben ik 10 kilo aangekomen EN ook cellulitis gekregen die ik niet weg krijg. Sporten heb ik altijd veel gedaan (eerst tennis nu voetbal) en fitness deed ik ook al geruime tijd. Maar het mocht niet baten zoals ik zou willen.

Ik wil, eigenlijk binnen 3 maanden, klaar zijn en mijn doel is om strakker te worden en natuurlijk ook meer spieren. Gewoon mooi strak vrouwelijk. Dat ik mijn bikini aan kan en denk 'ja, ik mag er ook wezen' zonder dat ik me moet gaan bedenken dat mensen naar mijn cellulitis kijken.

Ik ga nu 2 keer in de week voetballen (dus cardio, dat is de dinsdag en zondag) daarnaast heb ik nu in de eerste week (vanaf afgelopen maandag) 4 keer pw fitnessen en vanaf week 2 ga ik 5 keer per week fitnessen. Om nog iets meer cardio te doen combineer ik nog 1 dag fitness met aansluitend cardio.

Ben ontzettend gemotiveerd als ik mijn foto's van nu zie maar ik zou zo graag willen dat er nu al 2 maanden voorbij zijn zodat ik al trots op mezelf kan zijn. Ik werk namelijk ook gewoon fulltime dus het is even een drukke periode maar ik ga ervoor. Heb zelfs in mijn agenda elke dag staan: Keep Motivated'.

Mochten er mensen tips hebben of mij ergens mee willen motiveren, GRAAG! I need it. Misschien eventueel vrouwen die ook van 'ver' zijn gekomen en mijn hun evrhaal willen vertellen.

foto 1.jpg

foto 2.jpg

foto 3.jpg

Laatst bewerkt:
succes.

Je gaat meedoen aan de flex cup?

Harry krijgt je wel mooi droog hoor ;)

Mag ik vragen waarom je elke dag traint? Geen rustdag?

• Topic Starter Topic Starter
mack10: nee, geen wedstrijden, ben daar geen persoon voor. Misschien als ik mijn transformatie ben ondergaan wel haha maar nu niet iig.

Wieteke34: ik voetbal op dinsdag (1,5 uur traning) en zondag wedstrijd maar dan speel ik meestal 45 minuten. Wss oomdat ik snel (binnen 3 maanden) klaar wil zijn, hebben ze mij een strikt programma gegeven.

Aan de begeleiding van Harry heb je een goede!

"Groei" is ook rust he! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.. klinkt wel aardig intensief.

Weet niet echt zo zeer wat ik me moet voorstellen bij "Omdat ik snel klaar wil zijn". Met een goed fysiek ben je nooit echt klaar..

Mag je je voedingsschema delen? Ben benieuwd!

Succes in ieder geval!

Klaar in de zin van: dat ik mezelf fijn voel in mijn lichaam. Fitnessen blijf ik toch wel doen want daardoor voel ik me fitter.

Ik heb geen idee of ik die mag delen, dat zal ik weleens vragen. Ik zit nu (omdat ik eigenlijk te weinig at, wel 6 keer per dag maar te weinig) 2 dagen in de week op hoge KCAL, 3 dagen in de week op middel en 2 dagen in de week op laag om zo mijn spijsvertering te blijven stimuleren.

Veel succes met je doelen!

Ik lees graag mee! Ik ben ook net begonnen, en mijn lijf komt in de buurt van dat van jou (ik ben alleen wat langer en zwaarder) Onze doelstellingen zijn hetzelfde :-)

Keep it up!

He Kubotai,

Nou kijk eens aan! Dat is fijn. Kunnen we elkaar op de hoogte houden. Wat voor trainingsschema heb je nu? Hoe vaak etc.?
Ik ben nu 1 kilo afgevallen (sowieso vet want dat merk ik aan mijn kleding). Dadelijk hoop ik natuurlijk aan te komen door spieropbouw. Heb dikke spierpijn haha maar ik weet waar ik het voor doe.

aan de begeleiding van harry heb je een goede!

"groei" is ook rust he! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.. Klinkt wel aardig intensief.

Weet niet echt zo zeer wat ik me moet voorstellen bij "omdat ik snel klaar wil zijn". Met een goed fysiek ben je nooit echt klaar..

Mag je je voedingsschema delen? Ben benieuwd!

Succes in ieder geval!

+ 1 ;)

+1? Sorry sorry maar die begrijp ik even niet. Je bent het eens met wat er daar gezegd wordt? Je kunt mijn haarkleur natuurlijk niet zien hier op het forum maar dat is blond haha..

Het gaat al veel verschil maken om je fysiek te beoordelen om goed te gaan staan, je staat nu erg doorgezakt.Leer de simpele semi relaxt front and backposes.

Het gaat al veel verschil maken om je fysiek te beoordelen om goed te gaan staan, je staat nu erg doorgezakt.Leer de simpele semi relaxt front and backposes.
Ja, ik weet het. Maar zo voel ik me ook. Het scheelt al zoveel als ik nogmaal ga staan. Maar voor mezelf wil ik een zo'n eerlijk mogelijke beoordeling hebben. Dus ga ik op een manier staan dat het het slechtste is, ook qua licht en heb ook het strakste ondergoed aangedaan zodat je het allemaal goed ziet. Misshcien niet slim dus?

Ja, ik weet het. Maar zo voel ik me ook. Het scheelt al zoveel als ik nogmaal ga staan. Maar voor mezelf wil ik een zo'n eerlijk mogelijke beoordeling hebben. Dus ga ik op een manier staan dat het het slechtste is, ook qua licht en heb ook het strakste ondergoed aangedaan zodat je het allemaal goed ziet. Misshcien niet slim dus?

Je staat zo ook niet op een podium toch?
Je word beoordeeld in een bepaalde pose, maar ook als je die poses nu doet is beter te zien wat je sterke en zwakke punten zijn.
Overigens als je je poses beter gaat beheersen is het gevoel in de training ook beter.

Je staat zo ook niet op een podium toch?
Je word beoordeeld in een bepaalde pose, maar ook als je die poses nu doet is beter te zien wat je sterke en zwakke punten zijn.
Overigens als je je poses beter gaat beheersen is het gevoel in de training ook beter.
Ik ga verder geen wedstrijden doen ofzo weet niet of je daarvan op de hoogte was?!
Maar misschien wel beter om 'normaal' te gaan staan.

als je zoveel aankomt van de pil moet je een andere pil slikken. Mij hielp het in elk geval wel om spontaan 6kg kwijt te raken :o

Voor cellulitis heb ik maar 1 tip die echt werkt: squats
Elke dag squats en je zult nooit meer een deukje zien. Ik ben op mijn 35e helemaal glad op de benen ^_^
Succes! Al vind ik de aanpak wat spartaans en ik heb geen idee of dat vol te houden is.

Ja! Wat Sjors zegt! Goed benen trainen en cellulitis wordt echt minder. Had zelf nooit gedacht dat het kon, maar er is dus hoop ;).

Wel pittig, zoveel trainen in de week.
Maar succes, lekker knallen!

Squats doe ik idd al langer dus dat komt goed. Merk nu al wel verschil door alle oefeningen.

Andere pil is te laat. Ben allang overgestapt maar het wordt niet minder. Maar goed, we gaan knallen met fitnessen en voeding e.d. en dan hoop ik dat het goed komt, wordt er gek van.

Het wordt idd flink aanpoten omdat ik ook fulltime werk en daarnaast 5 keer pw fitnessen en daarnaast nog 1 keer week voetbaltraining en 1 keer per week wedstrijd (meestal max. 45 minuten).
Maar bij de krachttraining heof ik maar 1 keer daarna cardio te doen omdat ik al voetbal, dus ben ik emt kracht na 1 uurtje ongeveer klaar..

He Kubotai,

Nou kijk eens aan! Dat is fijn. Kunnen we elkaar op de hoogte houden. Wat voor trainingsschema heb je nu? Hoe vaak etc.?
Ik ben nu 1 kilo afgevallen (sowieso vet want dat merk ik aan mijn kleding). Dadelijk hoop ik natuurlijk aan te komen door spieropbouw. Heb dikke spierpijn haha maar ik weet waar ik het voor doe.

Zeker:D!
Ik moet mezelf eigenlijk ook nog eens voorstellen hier, maar ben wat onzeker voor het commentaar van al die supergespierde mensen :rolleyes:
Ik train 2x per week in de sportschool (KT) en probeer 1 a 2x per week hard te lopen.

Dit sport regime volg ik nu 4 maanden. Hiervoor heb ik wat 30day shred gedaan, en daarvoor deed ik helemaal niets. Zo onsportief al de pest, waardoor ik in een aantal jaar flink wat kiloos aangekomen was.
Ondertussen is er 22kg vet vanaf en wil ik mn lifestyle aanvullen met meer sport en spier.

Doordat ik maar 2x per week naar de sportschool ga, heb ik een schema waarbij ik bene, armen, rug/schouders en buik in 1 avond train. Niet optimaal als ik het hier op het forum lees. Maar ik moet zeggen dat ik langzaam aan wel verschil begin te zien en voelen.

tegen maart wil ik misschien nog 5kg kwijt, om meer spierdefinitie te krijgen.

Wat is jouw ' voorbeeldlijf' ?

Terug
Naar boven