XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

Een heel goed verschil al hoor! Goed gewerkt! Ook benieuwd naar je eetschema.
Die puddingbenen zijn ook hier een heel erg heikel punt. Mij hielp het om te lopen... Maar dat doe ik zo niet graag... :/

Die benen worden vanzelf minder als je zo doorgaat! Ik had ook cellulitis benen. Is gewoon opgehoopt vet. En dat ga je dit jaar mooi kwijtraken :) mooi resultaat al na 2 weken!

• Topic Starter Topic Starter
Aardig verschil al! (vooral benen)

Jazeker, dat is ook hetgeen ik graag wilde veranderen. Ook mijn billen. Buik e.d. komt wel, spieren heb ik daar al wel opgebouwd maar doordat ik dan nog wat meer vet% heb zitten, komt dit nog niet tot uiting..

Die benen worden vanzelf minder als je zo doorgaat! Ik had ook cellulitis benen. Is gewoon opgehoopt vet. En dat ga je dit jaar mooi kwijtraken :) mooi resultaat al na 2 weken!
Dank je wel. Gaat zeker goedkomen!!

Een heel goed verschil al hoor! Goed gewerkt! Ook benieuwd naar je eetschema.
Die puddingbenen zijn ook hier een heel erg heikel punt. Mij hielp het om te lopen... Maar dat doe ik zo niet graag... :/
Ja, ik voetbal al 2 keer per week dus dat is mijn cardio..

Kan je niet een basis-eetschema maken, waarbij je op bepaalde dagen telkens iets toevoegd? Zo hou je het ook voor jezelf makkelijk lijkt me =)

Benen en kont is echt een groot verschil te zien :)
Nou, ik heb een persoonlijk eet- en fitnessschema gekregen van Harry de JOnge van Flexcup dus daar hou ik me aan..

Laatst bewerkt:
He allemaal,

ipv morgenochtend ben ik gisteren al geweest op vet% op te laten meten e.d. Qua gewicht ben ik niks kwijt (maar dat wist ik al wel omdat ik zelf ook ene weegschaal heb) maar mijn vet% is bijna met 1% naar beneden binnen 2/2,5 week.
Vorige keer zat ik op 25,6% (zoiets) en nu zat ik op de 24,7%. Had natuurlijk wel gehoopt dat het minder zou zijn maar te snel is denk ik ook niet goed..

Helaas, voor de mensen die het gevraagd hebben, is het niet mogelijk om mijn eetschema hier te uploaden. dat is helaas niet toegestaan. Eigenlijk ook wel logisch...

Over 3 weken weer vet% opmeten, dus ben benieuwd hoeveel er af is en OF er iets af is.. Merk iig al super veel verschil..

Goed bezig!

Je zou aan de hand van de foto's ook zeggen dat je meer dan 1 % verloren bent, maar alles is meegenomen toch.

En logisch? mwah eetschema's zijn altijd persoonsafhankelijk dus had meer kanten opgekund.

Super dat je al veel verschil merkt! Dat is nog belangrijker dan wat alle metertjes e.d. zeggen!

Je zou aan de hand van de foto's ook zeggen dat je meer dan 1 % verloren bent, maar alles is meegenomen toch.

Ja, klopt! Dat gevoel heb ik zelf ook. Vooral bij mijn benen is er veel vet weg maar daar wordt niet gemeten.. alleen rug, zij en triceps dacht ik zo uit mn hoofd.

En logisch? mwah eetschema's zijn altijd persoonsafhankelijk dus had meer kanten opgekund.

Klopt ook wel weer. Maar heb het gevraagd en dat hebben ze liever niet. Ik zit iig nu weer één dag meer op lage KCAL (dus totaal 4 dagen laag, 1 dag middel en 2 dagen hoog waarvan 1 dag smokkeldag).

Qua gewicht blijf ik wel hangen, wel jammer als je aan het droogtrainen bent maar ik heb begrepen dat elk lichaam anders reageert en ik evt. ook tijdens het droogtrainen spieren op kan bouwen waardoor ik dus in gewicht niks afval. Mijn spiegel moet mijn 'weegschaal' zijn maar wel frustrerend omdat je overal verhalen leest dat iedereen door het droogtrainen afvalt.

Iemand hier ervaring mee??

Inderdaad staar je niet blind op die weegschaal, de spiegel en je vetpercentage zijn de zaken die tellen.

Want eigenlijk willen alle BB'ers niet lichter worden, maar wel een lager vp...

Want eigenlijk willen alle BB'ers niet lichter worden, maar wel een lager vp...

Inderdaad. Maar omdat je overal ziet dat mensen afvallen door het droogtrainen ga je toch twijfelen of het wel gaat zoals het zou moeten. Maar als ik dan de foto's bekijk gaat het wel degelijk goed :)..

Vanavond weer mn avondje 'rug en biceps' training.. Morgen weer quadriceps, hamstrings en billen..

Inderdaad. Maar omdat je overal ziet dat mensen afvallen door het droogtrainen ga je toch twijfelen of het wel gaat zoals het zou moeten. Maar als ik dan de foto's bekijk gaat het wel degelijk goed :)..

Vanavond weer mn avondje 'rug en biceps' training.. Morgen weer quadriceps, hamstrings en billen..

Daarom.

Lekker bezig.

Vandaag denk ik rustdag... En anders Borst, Armen.

Wow zie nu pas je logje, maar echt knappe progressie al zeg! Succes nog en ik ben benieuwd hoe je er over een tijdje bijstaat!

Ik zeg goed bezig!

wereld van verschil in 2 weken tijd als je het zo naast elkaar ziet
knap werk :)

Goed bezig hoor! Hopelijk blijf je dit tempo volhouden, dan ben je binnen 3 maanden superstrak ;)

Thanks allemaal. Doet me goed al die positieve berichten.

Heb alleen nu even een dipje (helaas, nu al).. Elke keer na de smokkeldag ben ik 1 kilo zwaarder, ik weet dat ik daar niet naar moet kijken maar iedereen valt door eht droogtrainen af en ik niet. Ook heb ik het idee dat ik nu al even stil sta.

Weet iemand van jullie of je vet eerst over gaat naar vel en dan strak trekt door de krachttraining?? Ik merk dat vooral bij mijn buik. Heb daar niet veel zitten maar volgens mij is het vet daar wel weg maar over gegaan in vel, kan dat?

Goed bezig! :thumb: Misschien een idee om geen hele cheat dag te doen maar gewoon 1 of 2 maaltijden per week?

Goed bezig! :thumb: Misschien een idee om geen hele cheat dag te doen maar gewoon 1 of 2 maaltijden per week?

Jaa, doe ook niet de hele dag door slecht hoor haha. Meestal avondmaaltijd patat of pizza. Ooit een keer een glas frisdank op de cheatdag.

Jaa, doe ook niet de hele dag door slecht hoor haha. Meestal avondmaaltijd patat of pizza. Ooit een keer een glas frisdank op de cheatdag.

Haha tja sommigen proppen zich helemaal vol tijdens zo'n dag :D
Dan valt het reuze mee idd ;)

Nee, dat is niet de bedoeling van zo'n smokkeldag.

Maar weet iemand ook of, als je vet verlaagt, je ook vel krijgt? Bij mijn buik heb ik het idee dat er een deel vet weg is maar als ik het vast pak lijkt het net of het vel is..

Terug
Naar boven