AndroidHealthClinic

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
Respect voor wat je hebt bereikt in deze "korte" tijd. Je hebt een doel voor ogen en bent daarop gefocust. Dat is waar het omdraait. Naast het trainen en eten is deze focus zeer belangrijk. Een operatie aan je enkel kan je als tegenslag zien, echter moet je dit niet weerhouden om te trainen. Je kunt leg extensions doen, leg curl, je bovenlichaam trainen, etc.. Stay focused! Stress in je lichaam is spierspanning. Veel mensen die aan krachttraining/fitness doen, weten dat de spieren strak staan, echter weten ze niet dat ontspanning ook belangrijk. Bij veel stress staan vaak je schouderspieren strak. Pak eens een tennisbal, plaats deze op je schouderspieren en ga met je rug (en de tennisbal er tussen) tegen de muur aanstaat. Hou de bal op de gevoeligste plek die je hebt op je schouderspieren en blijf net zo lang staan, desnoods met je ogen dicht en let op je ademhaling. Je zult merken dat na verloop van tijd, ook al moet het 15 minuten duren, de spierspanning afneemt. Want die spierspanning veroorzaak jijzelf, dus je kan ook voor spierontspanning zorgen. Ik train zelf al 21 jaar en heb diverse tegenslagen gehad gedurende deze periode. Ik heb, als ik achteraf terugkijk, heel veel aan het trainen gehad. Het is een geestelijke ontlading geweest en ondanks de spierpijn een ontspanning. Ga door waarmee je bent begonnen. Stay focused!

Thanks voor je motivatie en uitleg. Ik kan vanaf vorige week steeds meer maar door alle stress ben ik elke dag na het werk gewoon helemaal kapot. Liefste zit ik dan op de bank om te relaxen.

Ga wel proberen om elke week 3 keer voluit te trainen zodat ik daarnaast gewoon rust kan houden. En cardio blijven doen. Dat is wel erg belangrijk merk ik aan mijn vet. Afeglopen week 2 keer 45 minuten cardio gedaan en mijn buik (lijkt in mijn ogen) weer iets strakker.

We zijn alweer iets meer dan een maand verder. Mijn lichaam reageert echt klote. Ik ben na de operatie aan mn enkel weer 3 dagen in de week aan het sporten en eet echt super gezond maar imijn lichaam blijft vet aanmaken.

Vandaag heb ik bloed laten prikken om te kijken of er iets niet helemaal goed werkt bij mijn lichaam..

Tevens ben ik gestopt met anticonceptie om te kijken of dit ook helpt. Helaas kunnen ze nu geen test doen voor mijn hormonen omdat ik pas 1 week ben gestopt en ze pas 4-6 weken na het stoppen dit kunnen testen. Maar word wel getest op schildklier etc..

Ben benieuwd. Over een week weet ik emer..

Iemand hier ook ervaring mee toevallig?

Heb je toevallig niet te laag in kcal gezeten? Evt reverse dieting?

Je lichaam probeert te herstellen van een operatie, hier zijn voedingstoffen voor nodig, doordat je misschien toch niet genoeg van alles binnenkrijgt (verhouding kh eiwitten ect ect, ) gaat je lichaam vet opslaan, want je lichaam wil herstellen. Of je bent anders gaan eten bv meer kh, en je zet geen vet af maar je houd vocht vast.

Is een theorie van mij, maar je hebt een mooie progressie gemaakt vooral je kont toppie...

Heb je toevallig niet te laag in kcal gezeten? Evt reverse dieting?

Ik zat op de 1300 kcal tijdens mijn trainingen om VP te verliezen.. En zat met mijn eiwitten echt veel te hoog.. Ben met dat eetpatroon sinds juni gestopt..

Eet nu over het algemeen, fruit, groente en vlees/vis. Vrijwel geen brood/pasta etc. Dus zoveel mogelijk onbewerkt voedsel (ook onezouten noten etc.).

Eet wel gezonde vetten zoals een ei en advocado. Kan me niet voorstellen dat bovenstaande wat ik nu doe niet goed is..

Mijn lichaam is wel goed hersteld na de operatie, ben sinds vorige week weer aan het voetballen. Uiteraard rustig aan, mag nog niet alles en nog niet op 100%.

Ben van 5 dagen fitnessen naar 3 dagen gegaan om mijn lichaam wat meer rust te geven. Daarnaast voetbal ik nu dan 1 dag.

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Je lichaam probeert te herstellen van een operatie, hier zijn voedingstoffen voor nodig, doordat je misschien toch niet genoeg van alles binnenkrijgt (verhouding kh eiwitten ect ect, ) gaat je lichaam vet opslaan, want je lichaam wil herstellen. Of je bent anders gaan eten bv meer kh, en je zet geen vet af maar je houd vocht vast. Is een theorie van mij, maar je hebt een mooie progressie gemaakt vooral je kont toppie...

Thanks! Helaas zijn de laatste foto's niet recent zegt maar. Er zit wel meer vet aan helaas echt klote! En ik sport gewoon super goed zoals ik eerst ook deed..

Laatst ben ik sushi gaan eten met een vriendin, volgende dag 2 kilo zwaarder :S! Gaat nergens over. Gaat er ook bijna niet meer af.

In 1 dag 2 kg aankomen is echt vocht vasthouden...

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Als je je koolhydraten een paar dagen laag houdt misschien helpt het

In 1 dag 2 kg aankomen is echt vocht vasthouden... ---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ---------- Als je je koolhydraten een paar dagen laag houdt misschien helpt het

Ik eet al vrijwel geen koolhydraten.. alleen uit fruit en groente. Brood, pasta en rijst eet ik vrijwel niet meer. Rijst dan wel een keer bij de sushi maar verder niet.

Ik zat op de 1300 kcal tijdens mijn trainingen om VP te verliezen.. En zat met mijn eiwitten echt veel te hoog.. Ben met dat eetpatroon sinds juni gestopt.. Eet nu over het algemeen, fruit, groente en vlees/vis. Vrijwel geen brood/pasta etc. Dus zoveel mogelijk onbewerkt voedsel (ook onezouten noten etc.). Eet wel gezonde vetten zoals een ei en advocado. Kan me niet voorstellen dat bovenstaande wat ik nu doe niet goed is.. Mijn lichaam is wel goed hersteld na de operatie, ben sinds vorige week weer aan het voetballen. Uiteraard rustig aan, mag nog niet alles en nog niet op 100%. Ben van 5 dagen fitnessen naar 3 dagen gegaan om mijn lichaam wat meer rust te geven. Daarnaast voetbal ik nu dan 1 dag. ---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ---------- Thanks! Helaas zijn de laatste foto's niet recent zegt maar. Er zit wel meer vet aan helaas echt klote! En ik sport gewoon super goed zoals ik eerst ook deed.. Laatst ben ik sushi gaan eten met een vriendin, volgende dag 2 kilo zwaarder :S! Gaat nergens over. Gaat er ook bijna niet meer af.

Alsje ineens zoveel zwaarder bent is het gewoon vocht doordat je koolhydraten hebt gegeten. Ik ben iedere junkdag 2-3kg zwaarder, iedere week.

Misschien eet je wel te weinig, is bij veel dames ook wel eens een reden dat het metabolisme op zn gat gaat liggen waardoor vet verliezen niet lukt.:)

Langere tijd niks gepost. Vanaf maart ga ik starten met personal body plan. Ben benieuwd. Mochten jullie mij willen volgen dan kan dat via instagram kyragetshealthy.. Misschien zie ik jullie daar.

Heel veel succes! :)

Thanks.helaas gelijk weer een tErugval. 6 weken geleden ongeval met voetbal gehad en bovenkant van m'n scheenbeen gebroken. Geopereerd 6 weken geleden dus sporten zit er voor mij langere tijd niet in. Deprimerend kan ik je zeggen

Thanks.helaas gelijk weer een tErugval. 6 weken geleden ongeval met voetbal gehad en bovenkant van m'n scheenbeen gebroken. Geopereerd 6 weken geleden dus sporten zit er voor mij langere tijd niet in. Deprimerend kan ik je zeggen

Bah bah... Beterschap en zeker deprimerend!!

Das klote meid.. :( beterschap

balen van scheen zeg!! Ben je gaan volgen op insta :)

Terug
Naar boven