XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

Bedoelde geen info voor jou maar voor haar. Waarom je dat vind;)

De pil vergelijk je nu met aas?

Vandaag weer in Veldhoven geweest en ik snap er echt helemaal niks meer van. Niks eraf.. Hoe kan dat nou?!?! Ik laat echt zoveeell hiervoor en nog schiet het niet op. Werk me kapot voor resultaat, geen resultaat of te weinig resultaat..

Metingen kunnen soms bedrieglijk zijn. Zolang je in de spiegel vooruitgang ziet is het goed. Niet te snel denken dat je het voor niets doet, ik ken t gevoel, gewoon volhouden en doorbijten. Hiervoor wordt je uiteindelijk beloont.

Bedoelde geen info voor jou maar voor haar. Waarom je dat vind;)

De pil vergelijk je nu met aas?

Ohh zo bedoel je. :)
Sommige AAS zijn in vergelijk met anticonceptie hetzelfde, namelijk sturen van je hormonale huishouding. Op die manier dus.

• Topic Starter Topic Starter
He Ron,

Even ter info. Stoppen met anticonceptie is voor mij geen optie, ben ontzettend onregelmatig dus dat schiet niet op. Lichter heb ik al, ben overgegaan naar de nuvaring maar ook dat maakt niks uit.

Ben nu inmiddels begonnenm et een foamroller om het beschadigde bindweefsel kapot te maken zodat mijn lichaam nieuwe aan maakt. Mijn vriend zegt dat het echt al wel scheelt. Ook omdat ik natuurlijk al vanaf januari bezig ben met clean eating e.d. dus het is een aanvulling op. Hopelijk werkt dat wel.

Ik ben nu wel bezig met IIFYM maar de invulling daar van vind ik echt heel moeilijk. eerste dag(sinds gisteren) zat ik al veelt e hoog met mn KCAL.. Terwijl ik helemaal niet veel op heb Maarja 1400 kcal is natuurlijk niet veel.

Lees een keer het boek van Chris Powell, daar staan verbazende zaken in als het gaat om cutten en boven je onderhoud eten. Ver erboven zelfs.
Mijn vrouw eet nu bijna 700kcals boven haar behoefte. Hoog in eiwit en vet. En ze is in de 2 weken 4 kg afgevallen en een buikomvang van 8cm kwijt.
Het rekensommetje klopt wel, maar de manier waarop je lijf reageert is anders. Er zijn daar velen die het er niet mee eens zijn.
Ikzelf ben van 96kg en 35+% naar 93kg en 16% gegaan op gemiddeld 3900kcal.
Maar als IIFYM werkt voor je moet je het zeker niet laten. ;) :thumbs:

Lees een keer het boek van Chris Powell, daar staan verbazende zaken in als het gaat om cutten en boven je onderhoud eten. Ver erboven zelfs.
Mijn vrouw eet nu bijna 700kcals boven haar behoefte. Hoog in eiwit en vet. En ze is in de 2 weken 4 kg afgevallen en een buikomvang van 8cm kwijt.
Het rekensommetje klopt wel, maar de manier waarop je lijf reageert is anders. Er zijn daar velen die het er niet mee eens zijn.
Ikzelf ben van 96kg en 35+% naar 93kg en 16% gegaan op gemiddeld 3900kcal.
Maar als IIFYM werkt voor je moet je het zeker niet laten. ;) :thumbs:

Woow hoe kan dat nou weer hahahaha?! Je zou idd zeggen dat dat dus echt niet kan als je een beetje logisch beredeneerd maar blijkbaar wel.

Maar wat is hoog in eiwit? Hoeveel gram per lichaamsgewicht zit je dan? Ik heb afgelopen tijd ook schema's gevolgd maar ben erachter gekomen dat de hoeveelheid eiwitten die ik binnen kreeg echt te veel en toxisch waren dus wat bedoel jij met hoge eiwitten?

Wie heeft het schema vooor jou vrouw gemaakt? Waar heb je het vandaan? ben uiteraard wel geinteresseerd daarin ook voor de informatie. Je kunt er altijd iets van leren..

Ben meer geinteresseerd in hoeveel vet ze kwijt was. Buikinhoud is nogal makkelijk als je opeens geen koolhydraten meer eet.

Daarnaast is de definitie van behoefte of onderhoud, het aantal kcal dat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Had je dat vantevoren vastgesteld of waar was deze op gebaseerd?

Woow hoe kan dat nou weer hahahaha?! Je zou idd zeggen dat dat dus echt niet kan als je een beetje logisch beredeneerd maar blijkbaar wel.

Maar wat is hoog in eiwit? Hoeveel gram per lichaamsgewicht zit je dan? Ik heb afgelopen tijd ook schema's gevolgd maar ben erachter gekomen dat de hoeveelheid eiwitten die ik binnen kreeg echt te veel en toxisch waren dus wat bedoel jij met hoge eiwitten?

Wie heeft het schema vooor jou vrouw gemaakt? Waar heb je het vandaan? ben uiteraard wel geinteresseerd daarin ook voor de informatie. Je kunt er altijd iets van leren..
Ik heb deze voedingsschema samengesteld in combinatie met een trainingsschema.
Hoog in eiwitten is in verhouding met de khd en vet. Niet extreem hoog.
Ze moet eerst gewicht kwijt raken voordat er eiwitten op basis van haar training wordt bereikt.
Nu nog kwa training UB/LB en zie het meer als leren sporten.

Ben meer geinteresseerd in hoeveel vet ze kwijt was. Buikinhoud is nogal makkelijk als je opeens geen koolhydraten meer eet.

Daarnaast is de definitie van behoefte of onderhoud, het aantal kcal dat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Had je dat vantevoren vastgesteld of waar was deze op gebaseerd?

De KHD zijn niet weg ze zijn in verhouding zelfs hoger dan hiervoor.
Haar eetpatroon was gewoon slecht. Heb het brood eruit gehaald.
Hoewel ik snap waarom je dit zegt.
Bij mijn vrouw en bij mezelf vastgesteld op basis van het simpele sommetje.
Geen tijd om het te zoeken door uitproberen. Maar dat is ook wat ik bedoel met mijn opmerkingen erover.

wat een discussie over die pil, gaat hier toch om de spiegelprogressie?

AAS of niet, keep up the great work !

Haha dwaalt idd een beetje af..

Updates?

Succes en ben heel benieuwd hoe je er straks uitziet! Keep us posted ;)

Herkenbaar die cellulitis.. ik vind het ook ontzettend storend. Heb nu zo'n superstrakke sportlegging gekocht, dus mijn doel wordt om die te kunnen dragen en me er goed in te voelen :D Ben benieuwd hoe het nu met jouw progressie gaat?

Hello,

Helaas laag pitje t sporten. 2 dagen voordat ik op vakantie ging heb ik een reanimatie op de sportschool gedaan met een slechte afloop. Daardoor vind ik het ook moeilijk om daar te komen. Daarna 1,5 week op vakantie geweest. Vorige week gesport maar heb ook het nieuws gekregen dat ik geopereerd moet worden aan m'n enkel, dat staat op 5 september gepland. Ff allemaal klote dus. Op vakantie helemaal niet slecht gegeten ook niet veel koolhydraten ook in nl niet veel gekke dingen maar toch kom ik weer snel aan in VP ik word er gek van. Maar goed als ik weer helemaal fit ben dan ga ik er weer tegenaan. Nu kan ik niet veel helaas maar kan wel op m'n eten letten.

Echt super resultaat, die foto's kunnen zo in een infomercial over product XYZ waardoor de kilo's er vanaf vliegen.

Ben verbaasd dat er zoveel resultaat te behalen valt in 5 maanden. Zal je vriend vast blij mee zijn.

Echt super resultaat, die foto's kunnen zo in een infomercial over product XYZ waardoor de kilo's er vanaf vliegen.

Ben verbaasd dat er zoveel resultaat te behalen valt in 5 maanden. Zal je vriend vast blij mee zijn.

Dank je wel. Helaas is er weinig van over. Ontzettend veel stress en m'n lichaam slaat alle vetten op die ik eet, ook de goede vetten. Mijn vriend snapt ook niet dat mijn lichaam reageert hij ziet namelijk ook wat ik de laatste tijd heb gegeten en dat is totaal niet slecht. Nu dus ook met een enkel waaraan ik geopereerd ben dus kan nu ook helemaal niks. Zo frustrerend..

Super! Ik wens je veel succes!!

Dank je wel. Helaas is er weinig van over. Ontzettend veel stress en m'n lichaam slaat alle vetten op die ik eet, ook de goede vetten. Mijn vriend snapt ook niet dat mijn lichaam reageert hij ziet namelijk ook wat ik de laatste tijd heb gegeten en dat is totaal niet slecht. Nu dus ook met een enkel waaraan ik geopereerd ben dus kan nu ook helemaal niks. Zo frustrerend..

Respect voor wat je hebt bereikt in deze "korte" tijd. Je hebt een doel voor ogen en bent daarop gefocust. Dat is waar het omdraait. Naast het trainen en eten is deze focus zeer belangrijk.

Een operatie aan je enkel kan je als tegenslag zien, echter moet je dit niet weerhouden om te trainen. Je kunt leg extensions doen, leg curl, je bovenlichaam trainen, etc.. Stay focused!

Stress in je lichaam is spierspanning. Veel mensen die aan krachttraining/fitness doen, weten dat de spieren strak staan, echter weten ze niet dat ontspanning ook belangrijk. Bij veel stress staan vaak je schouderspieren strak. Pak eens een tennisbal, plaats deze op je schouderspieren en ga met je rug (en de tennisbal er tussen) tegen de muur aanstaat. Hou de bal op de gevoeligste plek die je hebt op je schouderspieren en blijf net zo lang staan, desnoods met je ogen dicht en let op je ademhaling. Je zult merken dat na verloop van tijd, ook al moet het 15 minuten duren, de spierspanning afneemt. Want die spierspanning veroorzaak jijzelf, dus je kan ook voor spierontspanning zorgen.

Ik train zelf al 21 jaar en heb diverse tegenslagen gehad gedurende deze periode. Ik heb, als ik achteraf terugkijk, heel veel aan het trainen gehad. Het is een geestelijke ontlading geweest en ondanks de spierpijn een ontspanning. Ga door waarmee je bent begonnen. Stay focused!

Terug
Naar boven