XXL Nutrition

Foto's voor (net begonnen)

Maar vergeet niet dat als je kracht terug is je trainingen vaak ook lekkerder gaan. Maar ik snap je heel goed. Ik vind mijn fysiek ook belangrijker. Zo kan ik bijvoorbeeld niet boven 30 kg squatten. Maar als dat mij wel een strakke kont op gaat leveren ben ik prima tevreden. :)
Maar ook als dat even wat minder is klimt dat redelijk snel weer terug op. Dus probeer je niet te druk te maken. Herstel gaat gewoon nu even voor. Dat is heel belangrijk.

En ach... iedereen heeft zijn problemen. Ik zeg altijd "niets is erger of minder erg.. het is allemaal anders en het blijft klote als je wat hebt"
Dus kop op meid.. eerst herstellen en dan komen die benen etc. ook echt wel!

• Topic Starter Topic Starter
Maar vergeet niet dat als je kracht terug is je trainingen vaak ook lekkerder gaan. Maar ik snap je heel goed. Ik vind mijn fysiek ook belangrijker. Zo kan ik bijvoorbeeld niet boven 30 kg squatten. Maar als dat mij wel een strakke kont op gaat leveren ben ik prima tevreden. :)
Maar ook als dat even wat minder is klimt dat redelijk snel weer terug op. Dus probeer je niet te druk te maken. Herstel gaat gewoon nu even voor. Dat is heel belangrijk.

En ach... iedereen heeft zijn problemen. Ik zeg altijd "niets is erger of minder erg.. het is allemaal anders en het blijft klote als je wat hebt"
Dus kop op meid.. eerst herstellen en dan komen die benen etc. ook echt wel!

Thanks voor de goede woorden.
Ik wil de operatie pas in de winter laten doen maar krijg er wel steeds meer last van. Dus moet even kijken hoe of wat.. Moet het eigenlijk gewoon plannen want anders duurt het weer te lang. Ga begin augustus wel eerst op vakantie dus dat gat wel voor haha..

Ik pak ook niks meer met zoetstoffen enige wat ik pak is stevia maar dan van de reformwinkel ipv supermarkt. Bij de supermarkt zeggen ze dat t stevia is maar dat is maar minimaal.

De eerste foto is in heel fel licht gemaakt (h&m pashokjes licht) als ik nieuwe foto's daarin maak heb ik t nog steeds. En die putten ed zie je dan ook jn zonlicht.. Dan wil ik het ook weghebben. Wat voor borstel ia dat dan? Het is t proberen waard..

jeetje, sorry. Ik was helemaal vergeten om hierop te reageren.. Hierbij een voorbeeld van zo'n huidborsteltechniek (http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/02/24/dry-skin-brushing.aspx). Het lijkt pijnlijk om dit op droge huid te doen, maar dit valt best mee.

Een vrij duidelijk How-to filmpje (doorspoelen naar 02:17):
https://www.youtube.com/watch?v=9iJM1xpw9Hc

In de bijlage zit een afbeelding met de verschillende producten die kunnen worden gebruikt. Ikzelf heb zo'n borstel met lichte haren. Het is echt geen wondermiddel, maar ik heb wel het idee dat mijn huid elastischer is.

what-is-dry-bushing.jpg

Thanks! Had dat filmpje op youtube idd al gezien. Ga eerst aankomende maand nog kijekn hoe het met mijn VP gaat en nieuwe training etc. dan maar toch evt beginnen met de borsteltechniek..

Vandaag weer in Veldhoven geweest en ik snap er echt helemaal niks meer van. Niks eraf.. Hoe kan dat nou?!?! Ik laat echt zoveeell hiervoor en nog schiet het niet op. Werk me kapot voor resultaat, geen resultaat of te weinig resultaat..

Soms zit dat even tegen. Ik heb wel eens gehad dat ik tegen het eind van een cut opeens na 2 weken zwoegen een halve % hoger stond. Het is ook een moment opname dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten en richt je vooral op de spiegel. Kan prima zijn dat de tang niet al het vocht weg drukte of dat er net op een andere plek is gemeten.

Soms zit dat even tegen. Ik heb wel eens gehad dat ik tegen het eind van een cut opeens na 2 weken zwoegen een halve % hoger stond. Het is ook een moment opname dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten en richt je vooral op de spiegel. Kan prima zijn dat de tang niet al het vocht weg drukte of dat er net op een andere plek is gemeten.

Blijf het toch balen vinden! het is wel een 4-punts meting dus Harry zei ook al dat als het op andere plekken er wel af is gegaan je dat dan met zo'n meting niet ziet. Mijn vriend zei wel dat mijn benen weer dunner zijn (word niet gemeten) en dat gevoel heb ik ook wel. Maarja, toch blijft het klote :(

Before and after pics so far! Maar we zijn nog niet klaar natuurlijk..

foto 1.jpg

foto 2.jpg

Wat een verschil zeg! Supergoed gedaan.

Wat een verschil! Geweldig resultaat, zowel benen, buik als 'lovehandles' zien er nu super uit!:thumbs:

Wauw duidelijk verschil hoor!! Laat je niet op de kop zitten met de meting, soms gaat het even wat minder, kijk hoe ver je al gekomen bent :)

Daar mag je toch echt niet over te klagen over zo'n vooruitgang ;)

ja ik weet het, je wilt alsmaar meer en dat het sneller gaat

Wat een verschil zeg! Supergoed gedaan.

Dank je wel... :)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Wat een verschil! Geweldig resultaat, zowel benen, buik als 'lovehandles' zien er nu super uit!:thumbs:

Thanks! Doet me goed..:D

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Wauw duidelijk verschil hoor!! Laat je niet op de kop zitten met de meting, soms gaat het even wat minder, kijk hoe ver je al gekomen bent :)

Moet ik ook niet doen maarja het is toch een meting dus altijd balen. Maar daarom ff foto's posten wat positieve energie erdoor krijgen ;)

---------- Toegevoegd om 12:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Daar mag je toch echt niet over te klagen over zo'n vooruitgang ;)

ja ik weet het, je wilt alsmaar meer en dat het sneller gaat

Haha, thanks! het is nooit perfect he en ik ben en blijf een vrouw dus die klagen altijd :D

Voor je gevoel zal het nooit snel genoeg gaan.
Maar kijk zelf eens goed naar die foto's! Wees trots! Want je doet het super!

Voor je gevoel zal het nooit snel genoeg gaan.
Maar kijk zelf eens goed naar die foto's! Wees trots! Want je doet het super!

Wat lief! Krijg dat wel vaker te horen maar er zegt toch iets in mn hoofd dat het niet goed is, dat is dan weer mijn perfectionisme wat op komt spelen.

Super vooruitgang! :clap:

Super vooruitgang. Lekker zo doorgaan.

Ik heb even wat doorgenomen, niet alles. Maar je verhaal begint met 10 jaar geleden begonnen met anticonceptie.
Misschien daarmee stoppen en je lijf rust geven met die hormonen toevoeging.

Ziet er top uit verder.

Laatst bewerkt:
Ik heb even wat doorgenomen, niet alles. Maar je verhaal begint met 10 jaar geleden begonnen met anticonceptie.
Misschien daarmee stoppen en je lijf rust geven met die hormonen toevoeging.

Ziet er top uit verder.

Omdat? Kan ook gewoon lichtere pil nemen en daarnaast weet je de achtergrond niet. Vrouwen kunnen zoveel klachten krijgen zonder. Als je alleen als ambitie hebt een bikini lichaam lijkt me dat allemaal niet te hoeven.
Daarnaast is een waarom natuurlijk fijn of verwijzing naar misschien ter info?
(Mocht ze het nog niet weten)

Net als wat sjors zegt op 1e pagina. Lichtere pil en flink trainen. Bepaalde oef voor benen en ass.

Omdat? Kan ook gewoon lichtere pil nemen en daarnaast weet je de achtergrond niet. Vrouwen kunnen zoveel klachten krijgen zonder. Als je alleen als ambitie hebt een bikini lichaam lijkt me dat allemaal niet te hoeven.
Daarnaast is een waarom natuurlijk fijn of verwijzing naar misschien ter info?
(Mocht ze het nog niet weten)

Net als wat sjors zegt op 1e pagina. Lichtere pil en flink trainen. Bepaalde oef voor benen en ass.

Ik ken het verhaal erachter zeker niet, maar juist daarom zeg ik MISSCHIEN. Ik hoef er verder geen info over het is alleen iets wat schijnbaar nadelig kan zijn op allerlei vlakken. Maar ook daarin zijn voor en tegenstanders.
De pil is een wondermiddel voor de ontwikkelde landen maar wel op basis van het beïnvloeden van je hormoonhuishouding. Over AAS zijn zoveel topics waarin uitgebreid te lezen valt dat het niet goed is en de pil nemen is zo gewoon als een aspirientje. ;)

Het was alleen maar een opmerking vanuit een ander point of view. :D

Terug
Naar boven