kyraaa
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 18%
ik doelde op bijhouden van je log, niet van je trainingen.
Als je zelf traint zie je de veranderingen op een gegeven moment minder goed, als je het allmeaal bijhoudt dan kun je dat contrast beter zien.je ziet nl. echt veel verschil met je eerste foto en de laatste!
Thanks! Yeah, i know heb gisteren de foto's even langs elkaar gehouden. Maar gewoon echt te perfectionistisch dus denk dat ik sowieso niet snel tevreden ben. Komt hopelijk wel goed..
Oh bijhouden van het log hahahaha.. die had ik nog niet begrepen. Najaa, bij sommige logs zie je dat ze het wel bijhouden maar geen reactie op komt, ondanks je het voor jezelf doet wil je er antuurlijk wel reactie op hebben. Maar goed, vond het wel fijn dat het opgemerkt werd dat er niks meer geplaatst werd haha!

je ziet nl. echt veel verschil met je eerste foto en de laatste!

je ziet zelf vaak de verandering amper maar je omgeving merkt het wel 
.. Vorige jaar flink door mn enkel gegaan en nu heb ik een bewegingsbeperking en soms wat steken en pijn. Zit een stukje bot los en moet weefsel en bot weggehaald worden. Echt balen!! Vind het best wel erg eigenlijk.. Half jaar dadelijk voor jan doedel gedaan
maar je hebt niet voor janlul getraind, als je hersteld bent ga je gewoon weer fanatiek verder en er bestaat ook zoiets als spiergeheugen