MuscleMeat

Foto's voor (net begonnen)

• Topic Starter Topic Starter
ik doelde op bijhouden van je log, niet van je trainingen.
Als je zelf traint zie je de veranderingen op een gegeven moment minder goed, als je het allmeaal bijhoudt dan kun je dat contrast beter zien. ;) je ziet nl. echt veel verschil met je eerste foto en de laatste!

Thanks! Yeah, i know heb gisteren de foto's even langs elkaar gehouden. Maar gewoon echt te perfectionistisch dus denk dat ik sowieso niet snel tevreden ben. Komt hopelijk wel goed..

Oh bijhouden van het log hahahaha.. die had ik nog niet begrepen. Najaa, bij sommige logs zie je dat ze het wel bijhouden maar geen reactie op komt, ondanks je het voor jezelf doet wil je er antuurlijk wel reactie op hebben. Maar goed, vond het wel fijn dat het opgemerkt werd dat er niks meer geplaatst werd haha!

Ik vind je echt heel veel vooruitgang boeken, je gaat als een speer en de laatste loodjes wegen het hardst. Kom op, je kunt dit!!

Ik vind je echt heel veel vooruitgang boeken, je gaat als een speer en de laatste loodjes wegen het hardst. Kom op, je kunt dit!!

Thanks! Vooruitgang is de laatste tijd wel stukken minder hoor. Telkens maar -0,5% maar mijn VP interesseerd me de laatste tijd toch iets minder gewoon omdat het geen verscheel nu maak op mijn bovenbenen.. dus ja.. ben even radeloos wat nu te doen. .

Thanks! Vooruitgang is de laatste tijd wel stukken minder hoor. Telkens maar -0,5% maar mijn VP interesseerd me de laatste tijd toch iets minder gewoon omdat het geen verscheel nu maak op mijn bovenbenen.. dus ja.. ben even radeloos wat nu te doen. .

Van veel lungen en squatten werd bij mij de cellulitis minder. Maar wat misschien nog wel het meest heeft geholpen is het feit dat ik mijn bovenbenen borstel. Dit is een borstel speciaal om je huid mee te borstelen waardoor de doorbloeding verbeterd. Hierdoor wordt de ophoping van afval/gifstoffen minder. Cellulitis is niets anders dan vetontstekingen en afval/gifstoffen. Toen ik kapte met aspertaam en andere kunstmatige zoetstoffen in combi met het huidborstelen ging het veel beter.

Maar mag ik vragen waar jij die cellulitis ziet? Als je eerste foto met de tweede foto vergelijkt..... Geen putje meer te bekennen....

Van veel lungen en squatten werd bij mij de cellulitis minder. Maar wat misschien nog wel het meest heeft geholpen is het feit dat ik mijn bovenbenen borstel. Dit is een borstel speciaal om je huid mee te borstelen waardoor de doorbloeding verbeterd. Hierdoor wordt de ophoping van afval/gifstoffen minder. Cellulitis is niets anders dan vetontstekingen en afval/gifstoffen. Toen ik kapte met aspertaam en andere kunstmatige zoetstoffen in combi met het huidborstelen ging het veel beter.

Maar mag ik vragen waar jij die cellulitis ziet? Als je eerste foto met de tweede foto vergelijkt..... Geen putje meer te bekennen....

Ik pak ook niks meer met zoetstoffen enige wat ik pak is stevia maar dan van de reformwinkel ipv supermarkt. Bij de supermarkt zeggen ze dat t stevia is maar dat is maar minimaal.

De eerste foto is in heel fel licht gemaakt (h&m pashokjes licht) als ik nieuwe foto's daarin maak heb ik t nog steeds. En die putten ed zie je dan ook jn zonlicht.. Dan wil ik het ook weghebben. Wat voor borstel ia dat dan? Het is t proberen waard..

cellulitis is toch gewoon vet? hoe wil je dat wegborstelen dan ???
naja, na massage oogt het wat strakker oké maar als het rode en het vocht van de geïrriteerde huid weer weg zijn is dat effect toch teniet?

OT: je wordt steeds perfectionistischer maar de vooruitgang is super hoor!

Klopt, maar dan wel plaatselijke ophopingen in een slecht doorbloed gebied. En die als allerlaatste een keer verdwijnen, dus alle beetjes helpen...

Heb er ook erg mee geworsteld. Enige keer dat t echt strak werd was een goede cut icm Lyle McDonalds Stubborn Fat Protocol. Google t s, boek is te koop of te downloaden. Zeker de moeite waard om te proberen. En anders helpt t sws bij je cut.

En inderdaad, geweldige progressie alvast.

Voor mij ben je droog genoeg! Je hebt juist nog mooie billen over, strakke buik.
Ik denk dat de meeste mannen dit juist een goed figuur vinden.

Wat een mooie progressie ook.
Ik zou jezelf niet te veel bezighouden met de "laatste restjes"
Als je gewoon lekker door blijft squatten en eigenlijk gewoon blijft door krachttrainen komen al die puntjes echt wel goed.

Voor mij ben je droog genoeg! Je hebt juist nog mooie billen over, strakke buik.

Als je gewoon lekker door blijft squatten en eigenlijk gewoon blijft door krachttrainen komen al die puntjes echt wel goed.

idd gewoon blijven squatten en zo lekker doorgaan, ziet er al prachtig uit :) je ziet zelf vaak de verandering amper maar je omgeving merkt het wel :)

cellulitis is toch gewoon vet? hoe wil je dat wegborstelen dan ???
naja, na massage oogt het wat strakker oké maar als het rode en het vocht van de geïrriteerde huid weer weg zijn is dat effect toch teniet?

OT: je wordt steeds perfectionistischer maar de vooruitgang is super hoor!

Perfectionisme zit echt in mijn karakter, altijd al geweest en dat heb ik met alles.. Soms best een struikelblok vooral met mijn lichaam. Maar ooit zal het toch wel goedkomen..

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Klopt, maar dan wel plaatselijke ophopingen in een slecht doorbloed gebied. En die als allerlaatste een keer verdwijnen, dus alle beetjes helpen...

Heb er ook erg mee geworsteld. Enige keer dat t echt strak werd was een goede cut icm Lyle McDonalds Stubborn Fat Protocol. Google t s, boek is te koop of te downloaden. Zeker de moeite waard om te proberen. En anders helpt t sws bij je cut.

En inderdaad, geweldige progressie alvast.

Ja idd slecht doorbloed dus misschien wel het proberen waard... Ik weet het op dit moment even niet hoe of wat..

Lief van je je compliment.. doet me wel goed hoor :)..

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Wat een hoop complimenten en positieve reacties. Doet me goed al ben ik zelf nog niet tevreden.

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen week wat minder heb gedaan en mijn buik er nu beter uit ziet nu ie iets minder gespierd is. Buik is zoals op de foto die ik laatst geplaats heb. Toen was ik al aan het van de vakantie (korte vak. van 4 dagen) in Valencia. Dus was al wel iets meer 'aangekomen' (niet in kg die zijn juist naar beneden gegaan)..

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

idd gewoon blijven squatten en zo lekker doorgaan, ziet er al prachtig uit :) je ziet zelf vaak de verandering amper maar je omgeving merkt het wel :)

Dank je wel.

Jaa idd, wat je zegt je ziet het zelf niet echt meer. Ik ben nu ook zo gewend dat ik ben zoals ik nu ben dat ik me niet meer voor kan stellen hoe ik eerst was.. Echt raar..

Dank je wel.

Jaa idd, wat je zegt je ziet het zelf niet echt meer. Ik ben nu ook zo gewend dat ik ben zoals ik nu ben dat ik me niet meer voor kan stellen hoe ik eerst was.. Echt raar..

Nee hoor, bekend verschijnsel.
Kan me ook niet meer herinneren hoe mijn lichaam was/voelde voor ik begon met krachttraining.

En niet te vaak op die klote weegschaal gaan staan hea ;) dat ding kan je gek maken.

Nee hoor, bekend verschijnsel.
Kan me ook niet meer herinneren hoe mijn lichaam was/voelde voor ik begon met krachttraining.

En niet te vaak op die klote weegschaal gaan staan hea ;) dat ding kan je gek maken.

Weegschaal maakt me eigenlijk geen ene reet uit hahaha! Ik sta er wel elke ochtend op maar dat is een soort van 'tik' zulle we maar noemen hahaha..

Al is mijn lichaam echt raar. Ben nu namelijk aan het afvallen. MOet wel zeggen dat ik sinds kort ben gestopt met het pakken van creatine. (begreep dat je dat niet te lang moet pakken omdat je lichaam dan gewend raakt dat die het zelf niet moet aanmaken).

Ben nu van 59 kilo naar 55,5 gegaan.. Maar goed.. al zou het dadelijk weer omhoog schieten en mijn lichaam ziet er beter uit, who cares?! haha :D

Even een baalmomentje.. ik zit nu al 1 jaar met een blessure aan mijn enkel. Na meerdere scans en onderzoeken te hebben gehad is eruit gekomen dat ik geopereerd moet worden. Sowieso wordt dat als 6 weken op krukken lopen en daarna kan ik rustig aan beginnen met opbouwen ds nog steeds niet sporten.

Hoe snel is je spierafspraak? Is dat ook als je gewoon whey e.d. pakt? Ik ben zo bang dat mijn lichaam weer helemaal terug bij af is.. In ieder geval niet strak meer. Iemand tips hoe of wat? Wil het sowieso pas in de winterperiode laten doen.

Damn girl! Balen zeg! Blessure opgelopen door de fitness of een andere sport?

Damn girl! Balen zeg! Blessure opgelopen door de fitness of een andere sport?

Voetbal :(.. Vorige jaar flink door mn enkel gegaan en nu heb ik een bewegingsbeperking en soms wat steken en pijn. Zit een stukje bot los en moet weefsel en bot weggehaald worden. Echt balen!! Vind het best wel erg eigenlijk.. Half jaar dadelijk voor jan doedel gedaan

Voetbal :(.. Vorige jaar flink door mn enkel gegaan en nu heb ik een bewegingsbeperking en soms wat steken en pijn. Zit een stukje bot los en moet weefsel en bot weggehaald worden. Echt balen!! Vind het best wel erg eigenlijk.. Half jaar dadelijk voor jan doedel gedaan

Ah jah voetbal, blesseer je altijd wel iets mee :P maar je hebt niet voor janlul getraind, als je hersteld bent ga je gewoon weer fanatiek verder en er bestaat ook zoiets als spiergeheugen :)

Ah jah voetbal, blesseer je altijd wel iets mee :P maar je hebt niet voor janlul getraind, als je hersteld bent ga je gewoon weer fanatiek verder en er bestaat ook zoiets als spiergeheugen :)

Jaaa, ik hoop het. Hoop wel dat ik het dan enigszins snel heb opgebouwd.

Verschil is al érg goed te zien, naar hoeveel % wil je?

Want als je doel is '' ik mag er wel wezen '', dan zou ik niet veel droger gaan.
Ik vind je er al érg goed bijstaan, zou niet onder de 15/16 gaan met jouw bouw.

Komt echt wel goed hoor. Ik ben er totaal 4 maanden uitgeweest door een nekhernia. Daarna weer een 4 weken met gekneusde ribben. Nu net 2 weken vakantie en zometeen nu direct weer 2 weken door een oog behandeling. Maar dat bouw je daarna echt wel weer vlot op. Mijn hernia is er nog steeds en ik had met een week of 4 a 5 toch weer redelijk mijn kracht nivo terug. Dus maak je niet te druk en concentreer je op de operatie en je herstel!
Sterkte.

Verschil is al érg goed te zien, naar hoeveel % wil je?

Want als je doel is '' ik mag er wel wezen '', dan zou ik niet veel droger gaan.
Ik vind je er al érg goed bijstaan, zou niet onder de 15/16 gaan met jouw bouw.

Ik denk 17% maar ligt er echt aan hoe ik eruit zie.. % zegt niet zoveel namelijk.. Ik dacht toen ik begon (op 25,7%) dat ik bij 19% wel 'klaar'zou zijn maar dat is niet zo dus ja.. ligt eraan heo mijn lichaam erop reageert.

Neee onder de 15/16 is voor mij ook niks! Dat wil ik ook niet. 17% is voor mij ook echt het max/min (hoe je het ook ziet haha)..

Maar thanks ook voor je compliment, doet me goed.

---------- Toegevoegd om 07:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:09 ----------

Komt echt wel goed hoor. Ik ben er totaal 4 maanden uitgeweest door een nekhernia. Daarna weer een 4 weken met gekneusde ribben. Nu net 2 weken vakantie en zometeen nu direct weer 2 weken door een oog behandeling. Maar dat bouw je daarna echt wel weer vlot op. Mijn hernia is er nog steeds en ik had met een week of 4 a 5 toch weer redelijk mijn kracht nivo terug. Dus maak je niet te druk en concentreer je op de operatie en je herstel!
Sterkte.

het gaat mij niet om mijn krachtniveau. Het gaat er mij om hoe ik eruit ziet. Hoe strak mijn benen etc. zijn en daar ben ike rg bang voor.. dat dat weer slap gaat worden en dat wil ik echt niet. Het is namelijk nu nog steeds niet hoe ik het wil hebben dus laat staan als ik dadeijk een terugval krijg.
Maar wel balen joh van jou blessures, dan mag ik eigenlijk niet zueren die van mijn zijn makkelijk op tel ossen in vergelijking met die van jou..

Terug
Naar boven