BicepM
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 171
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds goed bezig zo te zien! je hebt al ontzettend veel progressie geboekt waar je trots op mag zijn!
Lekker doorgaan en idd als je zo doorgaat kun je binnenkort bulken dude!
thanks kerel,lekker hoor! lijkt wel iets meer als 16.8% maar dat zal wel komen door de losse huid
keep up the good work
Net even naar je foto's zitten kijken. Goede progressie man! Heb je verder nog een doel eigenlijk?
ik train nu gewoon lekker door, ergens hoop ik ooit een wedstrijdje bodybuilding te doen, dat is toch wel mijn ultieme droom, van mega dikz*k naar een podiumshape
maar ik denk dat mijn huid hiervoor niet goef genoeg hersteld....
. Misschien een ideetje om een chronologische fotocollage te maken van vroeger naar nu (zoals [Link niet meer beschikbaar]) en die in je beginpost zetten. Zo zien mensen die je niet constant volgen wat voor een geweldige prestaties jij reeds hebt neergezet 
Enorm veel respect voor je zieke progressie. Misschien een ideetje om een chronologische fotocollage te maken van vroeger naar nu (zoals [Link niet meer beschikbaar]) en die in je beginpost zetten. Zo zien mensen die je niet constant volgen wat voor een geweldige prestaties jij reeds hebt neergezet
![]()
Respect! Plan je nog later je overtollige huid weg te laten halen?