AndroidHealthClinic

Foto's

sick!!

Nu nog 10cm van dat voorhoofd af en het is ok frankenstein! :D

Diepe respect van waar je gekomen bent en nu al bent.:bow2:
Ga zo door man :thumbs:

respect

Enorme respect voor jou. Keep up the good work! Ik denk dat heel veel mannen van jou kunnen leren. Ik neem aan dat je vrouwtje / vriendin je ook erg hierin support?

Epic bump, anyway wanneer komt er weer een update :)?

• Topic Starter Topic Starter
Was eigenlijk nog niet de bedoeling maar omdat er in mijn logje verzocht werd om foto's even een tussenstandje

113 kg bij 16,8% vet.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zelf zie niet heel veel verschil met de laatste reeks foto's maar ach, ik mag niet ontevreden zijn gezien waar ik vandaan kom.

30102011558.jpg

30102011559.jpg

30102011561.jpg

30102011562.jpg

30102011563.jpg

zoals gewoonlijk, quads zijn echt super! bovenlichaam valt nog veel aan te gebeuren... maar volgens mij werkt het huidoverschot echt super tegen. huid valt er niet strak om waardoor vormen helemaal wegvallen.

aan je mindset ligt het anyway niet!!!

Epic cap is epic.
Blijven knallen!

zoals gewoonlijk, quads zijn echt super! bovenlichaam valt nog veel aan te gebeuren... maar volgens mij werkt het huidoverschot echt super tegen. huid valt er niet strak om waardoor vormen helemaal wegvallen.

aan je mindset ligt het anyway niet!!!

Motivatie blijft hoog, ik ben niet ontevreden qua huidoverschot. Ik had vele malen erger verwacht. Het zal alleen nooit helemaal strak meer worden, daar ben ik nu wel achter maar het geeft niet. I feel good.

Epic cap is epic.
Blijven knallen!

whaha, of niet dan:) thanks

Motivatie blijft hoog, ik ben niet ontevreden qua huidoverschot. Ik had vele malen erger verwacht. Het zal alleen nooit helemaal strak meer worden, daar ben ik nu wel achter maar het geeft niet. I feel good.

whaha, of niet dan:) thanks

dan maar opvullen met dikke muscles

Ziet er heel netjes uit, lekker doorgaan zo!

113 kg bij 16,8% vet.

Ik zelf zie niet heel veel verschil met de laatste reeks foto's maar ach, ik mag niet ontevreden zijn gezien waar ik vandaan kom.

Ja precies.
Maar zelf zie je het verschil toch nooit zo heel erg en die laatste procenten zijn zwaar k*t merk ik zelf.
Je kan al bijna weer gaan bulken jongen ;)

Ziek man! Lekker doorgaan zo

Nog steeds goed bezig zo te zien! je hebt al ontzettend veel progressie geboekt waar je trots op mag zijn!

Lekker doorgaan en idd als je zo doorgaat kun je binnenkort bulken dude!

Prachtig resultaat als je ziet van waar je komt :)

nice leggs :D

en blijf je pet natuurlijk ook

Terug
Naar boven