- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Wow lijkt wel alsof je een totaal ander gezicht hebt!! Onder t vet zat dus een knappe kop verborgen!! Keep on going!!
Hij lijkt 20 ofzo op die laatste foto :l

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow lijkt wel alsof je een totaal ander gezicht hebt!! Onder t vet zat dus een knappe kop verborgen!! Keep on going!!

Enorme respect voor jou. Keep up the good work! Ik denk dat heel veel mannen van jou kunnen leren. Ik neem aan dat je vrouwtje / vriendin je ook erg hierin support?
Epic bump, anyway wanneer komt er weer een update?

zoals gewoonlijk, quads zijn echt super! bovenlichaam valt nog veel aan te gebeuren... maar volgens mij werkt het huidoverschot echt super tegen. huid valt er niet strak om waardoor vormen helemaal wegvallen.
aan je mindset ligt het anyway niet!!!
thanksMotivatie blijft hoog, ik ben niet ontevreden qua huidoverschot. Ik had vele malen erger verwacht. Het zal alleen nooit helemaal strak meer worden, daar ben ik nu wel achter maar het geeft niet. I feel good.
whaha, of niet danthanks
113 kg bij 16,8% vet.
Ik zelf zie niet heel veel verschil met de laatste reeks foto's maar ach, ik mag niet ontevreden zijn gezien waar ik vandaan kom.