XXL Nutrition

Fotoshoot met Arnold Classic deelnemer Robin Brantz

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Vrijdag 20 maart 2009 kreeg ik eindelijk Robin Brantz voor de camera. We hadden eerst de week ervoor afgesproken - toen Robin net terug was van de Arnold Classic - maar dat ging niet door omdat Robin zich niet zo best voelde. Nu was het gelukkig zo ver!

De shoot en het interview gingen heel leuk. Robin is een aardige kerel zonder diva-neigingen, en dat werkt wel zo lekker.

Klik hier voor de fotoshoot en het interview met Robin Brantz.

Een voorbeeldje:

erg goed fysiek, ik zal het straks thuis op mijn gemak eens doorlezen!

Thnx!

Leuk interview.

Goede fysiek die Brantz.

Een tan voor de shoot was misschien niet verkeerd geweest...

Top materiaal dit! Ik vind de combinatie van foto's en het interview ook altijd erg leuk/interessant om te lezen.

Je zou roelly ook moeten benaderen voor een shoot, of is hij al teruggekeerd naar zijn land?

Goede foto's en een leuk interview weer:cool:, altijd weer leuk om te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Top materiaal dit! Ik vind de combinatie van foto's en het interview ook altijd erg leuk/interessant om te lezen.

Je zou roelly ook moeten benaderen voor een shoot, of is hij al teruggekeerd naar zijn land?

Zou hem wel graag voor de camera krijgen. Eens kijken of hij geinteresseerd is...

leuk interview!! goede foto's

nice zo'n shoot en interview

Robin is een kanjer van een atleet en echt een topgozer! Hij gaat het nog heel ver schoppen. Hopelijk staan we next year samen te knallen op de AC! :D

Robin = :thumbs:

Mooie foto's!

Wat zijn dat? Bodybuilders die het eten aangedragen willen krijgen? Bodybuilders die elke lijntje erop willen hebben als het om publicatie gaat? Tanden zo wit als de maan?

Bodybuilders die denken dat ze God zijn, en zich gedragen alsof zij beter zijn dan alle anderen. Alsof je de hemel mag danken dat je even met ze mag praten. Die afspraken niet nakomen, altijd te laat zijn, etcetera.

Ik heb er helaas nogal wat zo meegemaakt...

Bodybuilders die denken dat ze God zijn, en zich gedragen alsof zij beter zijn dan alle anderen. Alsof je de hemel mag danken dat je even met ze mag praten. Die afspraken niet nakomen, altijd te laat zijn, etcetera.

Sorry Robin, ik zal me niet meer zo gedragen.. :(

JK :D

Maar je hebt gelijk, Robin heeft idd geen divagedrag en is naar mijn mening zelfs nog veel te bescheiden..

Maar je hebt gelijk, Robin heeft idd geen divagedrag en is naar mijn mening zelfs nog veel te bescheiden..

Hehehe...

Aimee, jij bent een van diegenen die altijd aardig zijn!

Celeb behaviour dus.

Een man naar m'n hart dit. :D

Hoezo zou hij ook divagedrag moeten vertonen? Omdat hij veel spieren heeft? Tuurlijk niet...tis geen hollywood star :D

Hij ziet er erg goed uit...mooie atleet. Alleen jammer dat hij niet nog wat vocht heeft weggewerkt voor deze shoot, zie namelijk maar erg weinig cuts/aflijning in bv de benen.

Het is ook wel moeilijk om je er toe te zetten nog ff op dieet te blijven 2 weken na een wedstrdijd alleen voor een fotoshoot. Tevens zie je ook niet zoveel lijnen vanwege de belichting ...

Terug
Naar boven