Fitness Seller

Fotoshoot voor nieuw bodybuilding merk! Gezocht Man en Vrouw

hoi james

groeten octaaf

Beste Johannes,

Graag wil ik via deze weg mijn stem uit brengen op ons aller Leroy!

Groet Eduward

Geen beloning (what so ever), maar wel daarna unlimeted je foto's gebruiken commercieel....................Dan heb je het toch echt niet begrepen.

----------------------------------------------------------------------------------------------l
Dont climb a mountain so the world can see you but climb it so you can see the world!!!

Ik wilde ook mee doen, maar ik kan helaas niet tippen aan Leroy.

• Topic Starter Topic Starter
Beste,
Geen beloning in de vorm van remuneratie. Maar de personen krijgen 1 exemplaar van alles wat ze dragen tijdens de fotoshoot en kunnen in aanmerking komen voor Sponsoring bij het merk.
Dit is misschien niet interessant voor mensen die enkel naar betaalde jobs zoeken natuurlijk.
Mvg,
James

Geen beloning (what so ever), maar wel daarna unlimeted je foto's gebruiken commercieel....................Dan heb je het toch echt niet begrepen.

----------------------------------------------------------------------------------------------l
Dont climb a mountain so the world can see you but climb it so you can see the world!!!

Heeft leroy gewonnen ???

Remuneratie :)

Eind juni is al 17 dagen oud. Beetje slordig om dan mensen die zich opgeven niet te contacten.

• Topic Starter Topic Starter
Beste,

Met een beetje vertraging zijn alle kandidaten bekeken en de gekozen personen op de hoogte gebracht.

Iedereen die zich kandidaat gesteld heeft, krijgt bij opening (binnen ongeveer 3 maanden) een extra korting en worden hier nog persoonlijk voor gecontacteerd.

Alvast bedankt voor alle reacties. Veel Succes nog verder.
Groeten,
James

Leroy??

Kakkieeeee

Leroy, ben je gekozen of wat?

Nou, ik zal je vertellen:
Beste,
Bent u momenteel aan het bulken?
Hoe zijn de benen?
Kan u droog staan tegen eind juli begin augustus?
Bedankt.
Als iemand mij vraagt of ik droog kan staan vind ik dat bijzonder onbeleefd. Wat denk je wel niet James, dat ik maagd ben ofzo? Ik pull meer p*ssy in 1 dag dan jij in 1 leven!!! Je staat zelf zeker droog!

Sportieve groet,
De Leroy Kakiay

:roflol: geniaal dit

Terug
Naar boven