AndroidHealthClinic

Fotoshoot voor nieuw bodybuilding merk! Gezocht Man en Vrouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beste,
Geen beloning in de vorm van remuneratie. Maar de personen krijgen 1 exemplaar van alles wat ze dragen tijdens de fotoshoot en kunnen in aanmerking komen voor Sponsoring bij het merk.
Dit is misschien niet interessant voor mensen die enkel naar betaalde jobs zoeken natuurlijk.
Mvg,
James

Beste James,

jij en ik weten beide als er voor commerciële doeleinde shoots worden gedaan dat het wel heel normaal is dat er een vergoeding tegen over staat.

Dat de persoon 1 exemplaar krijgt van alles wat ze dagen vind ik een redelijke goedkope oplossing en een zoethoudertje. De gene die deze shoot doet heeft deze kleding al gedragen en wordt dan ook afgeschreven want verkopen kan niet meer.

Ik vind het echt altijd zo raar als het zo gedaan wordt.
 
Zo serieus merk zal het wel niet zijn dan ;)

Beste James,

jij en ik weten beide als er voor commerciële doeleinde shoots worden gedaan dat het wel heel normaal is dat er een vergoeding tegen over staat.

Dat de persoon 1 exemplaar krijgt van alles wat ze dagen vind ik een redelijke goedkope oplossing en een zoethoudertje. De gene die deze shoot doet heeft deze kleding al gedragen en wordt dan ook afgeschreven want verkopen kan niet meer.

Ik vind het echt altijd zo raar als het zo gedaan wordt.
 
En dat zullen ze dan nooit worden als ze dit soort dingen al niet serieus oppakken
 
iemand enig idee welk merk ?

dumbbellhead mss?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan niet goed nederlands maar wel goed pankrukken.
 
Bumpwaardig, hoe is dit afgelopen?
 
Back
Naar boven