Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schouders naar voren laten hangen. Ik lift ook altijd op sokken... kan denk ik geen kwaad.
Ik vroeg me eigelijk af waneer je spieren weer beginnen met het afbreekproces? Stel dat ik een tijdje mijn borst train, en ik zou er opeens mee stoppen, hoe lang duurt het dan voordat de spier begint met het afbreken van de opgebouwde cellen? Zou ik bijvoorbeeld een bepaalde spiergroep kunnen trainen en deze vervolgens 6 dagen laten rusten en dan weer trainen, of is dan de rusttijd te groot en begint de spier weer af te breken?
Groeten van Gust
De spier breekt af na precies 3 dagen, 8 uur, 45 minuten en 20 seconden.
Had gelezen dat dit voor borst en biceps zo was, rug en triceps trekken het tiental seconden langer.

Ben je dat zeker? Dan zit ik er altijd al 10 seconden naast![]()
Gelukkig zitten hier op het forum veel mensen met kennis. Voor hetzelfde geld bleef je altijd inefficiënt trainen.Ben je dat zeker? Dan zit ik er altijd al 10 seconden naast![]()
Als je dit meent...Dus als ik het goed begrijp train je een bepaalde spiergroep, deze spier heeft laat zeggen 3 dagen nodig om te herstellen, als deze hersteld is moet je dus niet langer dan 3 dagen wachten met trainen anders breekt deze weer af.
Gust

Jongens, houd het topic nou schoon. Er zaten wat interessante posts tussen die daadwerkelijk bij het deadliften kunnen helpen.
Ik nam dit in het begin iets te serieus, met bloedende schenen als gevolgbarbell tegen je schenen aanzetten. anders verkracht je je rug sowieso