Fitness Seller

Shocking News Frankrijk naait Nederland!

bascross

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
2.879
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Nederland krijgt geen Franse uitnodiging G20
12 februari 2011, 16:00 uur | FD.nl

De huidige voorzitter van de G20, Frankrijk, heeft vijf extra landen een uitnodiging gegeven voor de top van begin november dit jaar. Nederland zit er niet bij.

Dit heeft de Franse regering vandaag bekendgemaakt via de officiële website van het Élysée.

Tot de uitgenodigde landen behoren twee Afrikaanse landen. Ethiopië is welkom als vertegenwoordiger van de New Partnership for Africa's Development, een ontwikkelingsprogramma van de Afrikaanse Unie. Ook de voorzitter van de unie, Equatoriaal-Guinea, mag aanschuiven.

In Cannes, waar de top gehouden zal worden, zullen ook de Verenigde Arabische Emiraten aanwezig zijn, namens de Golfstaten. Daarnaast ontvingen ook Spanje en Singapore een uitnodiging van Frankrijk.

Nederland is dus niet welkom, het is voor de tweede maal op rij dat ons land niet is uitgenodigd. Tijdens de kabinetten van oud-premier Balkenende wist Nederland wel een aantal keren een plaats bij de top van belangrijke economieën te verwerven.

Minister Verhagen van Economische zaken, landbouw en innovatie had nochthans gelobbyd voor een uitnodiging. De vicepremier deed dat begin vorige maand op een bijeenkomst van de Nederlands-Franse Samenwerkingsraad in Den Haag.

De G20 is sinds het uitbreken van de crisis het belangrijkste politieke platform waar internationale economische afspraken worden gemaakt.

bron:http://www.fd.nl/artikel/21414241/nederland-krijgt-geen-franse-uitnodiging-g20
Wij behoren economisch gezien tot de top 20 en dan worden we zo genaaid door een bijna buurland? Bovendien ook nog een EU-partner.

Gadverdamme, wat een goor volk is het toch. :kots: :kots: :kots:

K*tzooi! Dat wordt niet slapen vanavond.

Oke.....waar zijn de atoombommen?

• Topic Starter Topic Starter
Die reacties. :roflol: Het gaat er niet om dat we niet bij die g20 zijn. Dat is niet echt interessant. Het gaat erom dat een belangrijke EU-partner de middelvinger opsteekt naar Nederland.

Ik vind dat vrij schokkend en eerlijk gezegd zelfs een reden om te overwegen de EU gedag te zeggen. Wat is de waarde van een EU als je genaaid wordt door je ''makkers''?

Die reacties. :roflol: Het gaat er niet om dat we niet bij die g20 zijn. Dat is niet echt interessant. Het gaat erom dat een belangrijke EU-partner de middelvinger opsteekt naar Nederland.

Ik vind dat vrij schokkend en eerlijk gezegd zelfs een reden om te overwegen de EU gedag te zeggen. Wat is de waarde van een EU als je genaaid wordt door je ''makkers''?
hahahahahahaha :D ............ Ik wilde een pleidooi houden dat is natuurlijk een extreem domme opmerking is, maar laat maar zitten.. Je zal het waarschijnlijk toch niet begrijpen en met andere domme PVV argumenten komen :')
Ga maar even nadenken

lol, big deal. Alsof er veel gedaan wordt op zo'n top. Dat is gewoon een theekransje met mensen die denken dat ze belangrijk zijn.

Volgens mij moet jij je eerst eens inlezen over een aantal dingen voordat je met dit soort dramatische, compleet waanzinnige voorstellen komt.

Overigens behoren we niet tot de top 20 van grootste economieën ter wereld beste Bascross, want daar zijn we gewoon te klein voor. We behoren wel tot de top 10 wat betreft wat per persoon gemiddeld verdiend wordt, maar dat is niet echt veelzeggend over de macht van een staat.

Laatst bewerkt:
kost toch weer een hoop minder aan de belastingsbetaler, weer een delegatie van 30 onnodigie mensen die niet op 5 sterrenhotel gaan en dure zakendiners houden

Ik heb een beter idee. Laten we de Oostblok-landen de EU gedag laten zeggen, zijn we mooi van die zuipende en banen stelende Polen en Roemeniërs af.

Volgens mij moet jij je eerst eens inlezen over een aantal dingen voordat je met dit soort dramatische, compleet waanzinnige voorstellen komt.

Overigens behoren we niet tot de top 20 van grootste economieën ter wereld beste Bascross, want daar zijn we gewoon te klein voor. We behoren wel tot de top 10 wat betreft wat per persoon gemiddeld verdiend wordt, maar dat is niet echt veelzeggend over de macht van een staat.

Dan zou ik maar even research, Nederland behoort al jaren bij de grootste economieen ter wereld. Momenteel plek 16 en Belgie op plek 20.

Wel opvallend dat Nederland er niet meer bij betrokken wordt omdat deelname van Nederland aan de G20 afhankelijk leek van onze deelname aan de missies in Afghanistan. Nu de Kunduzmissie doorgaat zou je verwachten dat Nederland ook mee mag doen aan de G20.

Wat kinderachtig zeg!.. Dus als je niet mee doet hoor je er niet bij.

Oh hemeltje!:p

bom erop

Fack die slakken freters.

slakken :lick:

Favoritisme en steekpenningen zijn een b*ch.

Wij waren toch 1 van de grootste bijdragers aan de EU qua belastingen e.d. waarom worden we dan zo genaaid, WAAROM FRANKRIJK!?!? :mad:

Ik zal mn maten op vliegbasis Volkel wel even bellen. Dan is het zo opgelost.

Ik denk dat we ze maar eens moeten aanvallen.

Terug
Naar boven