AndroidHealthClinic

Shocking News Frankrijk naait Nederland!

• Topic Starter Topic Starter
ach weet ik het, ben ook geen econoom..
ik vind de euro relax en vind het np dat we griekeland wat geld geven (nog geen 5miljard op begroting van 300miljard) die we nog terug krijgen ook (some day, hopen we). zolang zij maar het zelfde zouden doen.

heb heel t filmpje niet gekeken ook, dont care.. boeie hoe het was als de euro er niet was geweest, hij is er, dus....... ga ook niet helemaal uitzoeken hoe het was als ik geen kippen in de tuin had gehad..
mss kost dat ook geld, door voer en hok enzo, maarja levert ook wat op, eieren, bladibla..

:roflol:

Jje bent pvv-stemmer zeker? Je bent in ieder geval niet erg slim.

Wie naait Nederland niet? Nederland naait zelfs zichzelf..

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

:roflol:

Jje bent pvv-stemmer zeker? Je bent in ieder geval niet erg slim.

Wat is er mis met een pvv-stemmer? Zelf had ik het ook liever anders gezien qua politiek, maar het is niet anders.

ik zou Nederland ook naaien moest ze niet zo'n uitgelebberde k*t hebben.

zolang het nl maar is

Klopt, slim is 'ie niet. Dat betekent alleen niet dat iedere domme mong**l op de PVV stemt.

Sinds wanneer is de euro "relax"? Dat kan alleen als je je niks herinnert van hoe het was met de gulden. Je betaalt voor alles een stuk meer ('De waarde van de gulden was 0,453780216 euro.')

Je bent 18, hoeveel herinner jij je nog van de gulden?

zoals er achter staat: hopen we
:)

@kaaskoekje, ga terug naar dumpert plz :)

Terug naar dumpert!? Lees jij je maar eerst in over een onderwerp, voordat je weer bij "Politiek en Religie" met een hoop bravoure je mening gaat ventileren!

Klopt, slim is 'ie niet. Dat betekent alleen niet dat iedere domme mong**l op de PVV stemt.

Sinds wanneer is de euro "relax"? Dat kan alleen als je je niks herinnert van hoe het was met de gulden. Je betaalt voor alles een stuk meer ('De waarde van de gulden was 0,453780216 euro.')
hahaha en dan mij niet slim noemen :D dat is zo'n standaard k*t verhaal.. het is niet zo dat dat met de gulden niet was geweest hoor :P

Nu ben jij de gene die maar even research moet doen.

Bovendien ben ik 18 en heb het geheugen van een omelet, dus nee ik herinner me niet veel van de tijd voor de euro :)

blablabla mij niet slim noemen en ik moet me beter inlezen, en dan zelf dit soort onzin verkopen, sorry hoor..

@kaaskoekje, als je mensen 'zwitsel' gaat noemen, kan je maar beter gewoon stoppen :)

Laatst bewerkt:
hahaha en dan mij niet slim noemen :D dat is zo'n standaard k*t verhaal.. het is niet zo dat dat met de gulden niet was geweest hoor :P

Bovendien ben ik 18 en heb het geheugen van een omelet, dus nee ik herinner me niet veel van de tijd voor de euro :)

blablabla mij niet slim noemen en ik moet me beter inlezen, en dan zelf dit soort onzin verkopen, sorry hoor..

@kaaskoekje, als je mensen 'zwitsel' gaat noemen, kan je maar beter gewoon stoppen :)

Jij diskwalificeert je zelf al door niet inhoudelijk te wezen, en dan heeft deze discussie ook geen zin en verspil ik mijn kostbare tijd aan een nog niet uitgegroeide puber. Dat is ook het laatste wat ik er verder over ga zeggen, later.

Ik zat zojuist een fractie van een seconde te overwegen om die ´alle PVV-stemmers zijn dom´ eikels van repliek te dienen, maar ik zie er de meerwaarde voor mij niet in. Kort gezegd: **** you.

Laat ik wel stellen dat de invoering van de Euro voor ons bepaald niet zo rooskleurig uitgepakt heeft als men ons heeft willen doen geloven. Het is algemeen bekend dat Zalm (al dan niet bewust) de Gulden tussen de 10 en 20% heeft ondergewaardeerd bij de conversie, en daar betalen wij allemaal aan mee. Dat staat overigens verder helemaal los van hoe de EU bestuurd wordt, wat een misére am sich is. Nigel Farrage (UK) zegt het dan meestal vrij bot, maar hij heeft wel gewoon gelijk wanneer hij stelde dat het constant maar toevoegen van Oostblok landen waanzin is. Maar zo ver hoeven we helemaal niet te kijken voor onze economische malaise, want Spanje, Portugal, Ierland en Griekenland kosten ons zo ook al genoeg.

Mensen die stellen dat we best afscheid kunnen nemen van de EU zijn helemaal niet per definitie dom, en het zou mij dan ook helemaal niet verbazen als diverse landen dit uiteindelijk zullen doen. En laat ze! Wij (Nederland) kunnen beter een economisch pact sluiten met Duitsland, want dat is zo ongeveer het enige andere land in de EU die netjes aan haar verplichtingen voldoet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nout Wellink: 'IMF moet G20 vervangen.
Nederland heeft zevende financiële sector ter wereld, en toch worden we buitenspel gezet'

Het alternatief dat wordt voorgesteld moet je toch ook ff niet aan denken?! :(

'IMF moet G20 vervangen'
http://www.nu.nl/economie/2493734/imf-moet-g20-vervangen.html
Uitgegeven: 16 april 2011 07:22
Laatst gewijzigd: 16 april 2011 07:30

WASHINGTON - Het Internationaal Monetair Fonds (IMF) moet de rol van de G20 als belangrijkste overlegorgaan voor de internationale economie overnemen.
Dat zeiden de president van De Nederlandsche Bank, Nout Wellink, en staatssecretaris van Financiën Frans Weekers vrijdag (plaatselijke tijd) in Washington.

''De democratische legitimatie van de G20 is natuurlijk aan de zwakke kant'', stelde Wellink aan de vooravond van de voorjaarsvergadering van het IMF.

''Nederland heeft de zevende financiële sector ter wereld. Dan is het toch gek dat je door een toevallige combinatie van landen ineens buitenspel wordt gezet.''

Democratischer

''We zullen er op aandringen dat de G20 en het IMF op zijn minst naar elkaar toe moeten groeien'', zei Weekers over de Nederlandse inbreng bij de bijeenkomst van ministers en centrale bankiers zaterdag.

Hij benadrukte dat het IMF democratischer is dan de G20, omdat elk land dat deel uitmaakt van het bestuur een groep andere landen vertegenwoordigt.

© ANP

Laatst bewerkt:
IMF, faal organisatie.

Terug
Naar boven