XXL Nutrition

Shocking News Frankrijk naait Nederland!

• Topic Starter Topic Starter
hahahahahahaha :D ............ Ik wilde een pleidooi houden dat is natuurlijk een extreem domme opmerking is, maar laat maar zitten.. Je zal het waarschijnlijk toch niet begrijpen en met andere domme PVV argumenten komen :')
Ga maar even nadenken
Goede post. Ik stem geen PVV trouwens, geen idee hoe je daarbij komt.
Volgens mij moet jij je eerst eens inlezen over een aantal dingen voordat je met dit soort dramatische, compleet waanzinnige voorstellen komt.

Overigens behoren we niet tot de top 20 van grootste economieën ter wereld beste Bascross, want daar zijn we gewoon te klein voor. We behoren wel tot de top 10 wat betreft wat per persoon gemiddeld verdiend wordt, maar dat is niet echt veelzeggend over de macht van een staat.

Volgens mij moet jij je eens inlezen, zoals EricR al zegt behoort Nederland al een tijdje tot de top 20 van de grootste economieën, beste Krophecy. Die opmerking ook: ''daar zijn wij te klein voor''. :roflol:

Ik weet overigens wel wat jullie bedoelen. De EU is heilig, de euro was briljant. Ondertussen zit je met de Zuid-Europese landen die grote schulden hebben en die onmogelijk af kunnen lossen. Dat kost een hoop centen, geld dat wij hadden bespaard als wij niet aan de euro waren begonnen.
Overigens is het idee van een gezamenlijke munt zeker niet verkeerd, maar ga dan een samenwerking aan met fatsoenlijke landen. Op de manier zoals het nu gaat is het een lachertje.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

Geloven jullie ook heilig in Jan Kees? De bailout van Griekenland kost ons niets. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Dan zou ik maar even research, Nederland behoort al jaren bij de grootste economieen ter wereld. Momenteel plek 16 en Belgie op plek 20.

Wel opvallend dat Nederland er niet meer bij betrokken wordt omdat deelname van Nederland aan de G20 afhankelijk leek van onze deelname aan de missies in Afghanistan. Nu de Kunduzmissie doorgaat zou je verwachten dat Nederland ook mee mag doen aan de G20.
Tonen dat Wikileaks geen gelijk had...
(heb je het trouwens van wikipedia?)
In januari 2011 werd bekend uit door Wikileaks gelekte documenten van de Amerikaanse ambassade in Den Haag dat Washington enkel bereid was om Nederland een uitnodiging te geven voor toekomstige G20-bijeenkomsten als het land actief zou blijven in Afghanistan.
bron

Over een aantal jaar zullen we wel uit de g20 liggen, onze groei vergeleken met sommige landen.

frankrijk wil ook weer eens doen alsof ze de derdewereldlanden helpen -,-

Volgens mij moet jij je eens inlezen, zoals EricR al zegt behoort Nederland al een tijdje tot de top 20 van de grootste economieën, beste Krophecy. Die opmerking ook: ''daar zijn wij te klein voor''. :roflol:

Ik weet overigens wel wat jullie bedoelen. De EU is heilig, de euro was briljant. Ondertussen zit je met de Zuid-Europese landen die grote schulden hebben en die onmogelijk af kunnen lossen. Dat kost een hoop centen, geld dat wij hadden bespaard als wij niet aan de euro waren begonnen.
Overigens is het idee van een gezamenlijke munt zeker niet verkeerd, maar ga dan een samenwerking aan met fatsoenlijke landen. Op de manier zoals het nu gaat is het een lachertje.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------

Geloven jullie ook heilig in Jan Kees? De bailout van Griekenland kost ons niets. :thumbup:

Je hangt teveel rond op Fok! in de verkeerde secties. :D

Ben zeker geen EU-fan op een aantal gebieden maar zonder EU en zonder euro was Nederland als handelsland echt slechter afgeweest. Nederland profiteert overigens al veel langer van vrijere handel binnen de EU, dat voordeel heeft jarenlang extra BNP opgeleverd.

Het isoleren van een crisis en daaruit de conclusie trekken dat de EU alleen maar ellende brengt is in ieder geval zwaar kort door de bocht. Alsof we niks hadden gemerkt als meerdere Europese landen waren omgevallen. Onze bankensector had nog grotere klappen gehad zonder steun aan die zwakke landen en onze handel had ook een aardige tik gehad. Die steun is meestal niet bedoeld om die zwakke broeders te helpen, die is bedoeld om de sterke broeders niet teveel in problemen te brengen. Ook al zal je bij een totale meltdown niks meer kunnen redden, maar dat is ongeacht de EU bestaat of niet.

Waarom moest je die Franse meisjes nou oplichten?

Ja, als ze mooie kindjes wil wel ja :D

Die reacties. :roflol: Het gaat er niet om dat we niet bij die g20 zijn. Dat is niet echt interessant. Het gaat erom dat een belangrijke EU-partner de middelvinger opsteekt naar Nederland.

Ik vind dat vrij schokkend en eerlijk gezegd zelfs een reden om te overwegen de EU gedag te zeggen. Wat is de waarde van een EU als je genaaid wordt door je ''makkers''?

Voor de EU geldt een speciale regeling, volgens 1/94 Opinion ECJ is de EU geen WTO-Member, de European Communities (niet Community) en alle Member States van de EU zijn dat wel en die zijn niet allemaal een Member van de G20. De EC is een WTO-Member van de G4 / G5 afhankelijk van de aanwezigheid van China.

Voor een meer specifiek overzicht: Van den Bossche, P., The Law and Policy of the World Trade Organization.

In de wijze woorden van Sir J.C.R. Clarkson... "shut up you Goddamn Frenchie cheese-eating surrender monkey."

hahahahahahaha :D ............ Ik wilde een pleidooi houden dat is natuurlijk een extreem domme opmerking is, maar laat maar zitten.. Je zal het waarschijnlijk toch niet begrijpen en met andere domme PVV argumenten komen :')
Ga maar even nadenken

Als jullie er wel bij zaten, maar land X niet, gaan die weer zeuren...

G20 is grote bullshit, de hypocriete VS en.China en zulke landen. Je mag daar enkel komen als je die landen hun ballen likt. Precies hetzelfde als de milieutop waar nederland zijn best probeert te doen met maatregelen die niks uithalen als de VS en China niet mee doen zoals de afgelopen tien jaar.1 groot ego spel dat

Fok Frankrijk, we moeten gewoon samen met Duitsland en de Scandinavische landen gaan.

Je hangt teveel rond op Fok! in de verkeerde secties. :D

Ben zeker geen EU-fan op een aantal gebieden maar zonder EU en zonder euro was Nederland als handelsland echt slechter afgeweest. Nederland profiteert overigens al veel langer van vrijere handel binnen de EU, dat voordeel heeft jarenlang extra BNP opgeleverd.

Het isoleren van een crisis en daaruit de conclusie trekken dat de EU alleen maar ellende brengt is in ieder geval zwaar kort door de bocht. Alsof we niks hadden gemerkt als meerdere Europese landen waren omgevallen. Onze bankensector had nog grotere klappen gehad zonder steun aan die zwakke landen en onze handel had ook een aardige tik gehad. Die steun is meestal niet bedoeld om die zwakke broeders te helpen, die is bedoeld om de sterke broeders niet teveel in problemen te brengen. Ook al zal je bij een totale meltdown niks meer kunnen redden, maar dat is ongeacht de EU bestaat of niet.
Denemarken heeft ook geen euro. Ik vind het altijd overrated. Als je de gulden aan de euro had gekoppeld was de situatie in feite redelijk gelijk gebleven. Je hoeft alleen een stuk minder geld aan de Grieken te geven, zodat die niet met hun 55ste met pensioen kunnen.

Verder ben ik het wel met je eens dat de euro zeker voordelen heeft opgeleverd en ongetwijfeld ook geld, maar je moet ook kijken naar de nadelen. Misschien wegen de voordelen niet op tegen de nadelen die nu aan het licht komen. Bovendien heb ik al gezegd dat je best een gezamenlijke munt kan nemen, maar dan wel met sterke landen, die er economisch gezien hetzelfde voor staan. Die Zuid-Europese landen hebben allemaal een groot handelstekort, vroeger maakte dat weinig uit, want dan devalueerden ze hun munt, tegenwoordig kan dat niet? Hoe ze dat gaan oplossen? Niet, ben ik bang.

Ga maar even nadenken

Ga je nog een mooi pleidooi houden? Ik zit te wachten.

Goede post. Ik stem geen PVV trouwens, geen idee hoe je daarbij komt.

ik zei nergens dat je PVV stemde, wel zei ik dat je met PVV argumenten zou komen, en dat is dan ook precies wat je doet :D oh wat zijn ze voorspelbaar, die PVVers :)

ik zei nergens dat je PVV stemde, wel zei ik dat je met PVV argumenten zou komen, en dat is dan ook precies wat je doet :D oh wat zijn ze voorspelbaar, die PVVers :)

pvv-argumenten. :roflol: De argumenten die ik gebruik zijn zeker geen pvv-argumenten. Alleen begrijp jij waarschijnlijk niets van economie.

Ik zit nog steeds te wachten op je pleidooi.

pvv-argumenten. :roflol: De argumenten die ik gebruik zijn zeker geen pvv-argumenten. Alleen begrijp jij waarschijnlijk niets van economie.

Ik zit nog steeds te wachten op je pleidooi.
haha, kan je lang wachten maat, want mensen die gaan zeggen dat de economie heel slecht is geworden door de euro en zeggen dat we helemaal geen baat hebben bij de EU moeten eerst maar even beetje inlezen en iets minder naar wilders gaan luisteren :)
niet alles wat gezegd wordt is ook waar he jongens! of niet de hele waarheid

haha, kan je lang wachten maat, want mensen die gaan zeggen dat de economie heel slecht is geworden door de euro en zeggen dat we helemaal geen baat hebben bij de EU moeten eerst maar even beetje inlezen en iets minder naar wilders gaan luisteren :)
niet alles wat gezegd wordt is ook waar he jongens! of niet de hele waarheid

Je bent niet alleen dom, je kan ook niet lezen. :)

je zegt gewoon dat we als we niet aan de euro waren gegaan we een hoop geld bespaard hadden hoor
Ondertussen zit je met de Zuid-Europese landen die grote schulden hebben en die onmogelijk af kunnen lossen. Dat kost een hoop centen, geld dat wij hadden bespaard als wij niet aan de euro waren begonnen.
:)
wat natuurlijk nergens op slaat

Terug
Naar boven