- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Goede post. Ik stem geen PVV trouwens, geen idee hoe je daarbij komt.hahahahahahaha............ Ik wilde een pleidooi houden dat is natuurlijk een extreem domme opmerking is, maar laat maar zitten.. Je zal het waarschijnlijk toch niet begrijpen en met andere domme PVV argumenten komen :')
Ga maar even nadenken
Volgens mij moet jij je eerst eens inlezen over een aantal dingen voordat je met dit soort dramatische, compleet waanzinnige voorstellen komt.
Overigens behoren we niet tot de top 20 van grootste economieën ter wereld beste Bascross, want daar zijn we gewoon te klein voor. We behoren wel tot de top 10 wat betreft wat per persoon gemiddeld verdiend wordt, maar dat is niet echt veelzeggend over de macht van een staat.
Volgens mij moet jij je eens inlezen, zoals EricR al zegt behoort Nederland al een tijdje tot de top 20 van de grootste economieën, beste Krophecy. Die opmerking ook: ''daar zijn wij te klein voor''.

Ik weet overigens wel wat jullie bedoelen. De EU is heilig, de euro was briljant. Ondertussen zit je met de Zuid-Europese landen die grote schulden hebben en die onmogelijk af kunnen lossen. Dat kost een hoop centen, geld dat wij hadden bespaard als wij niet aan de euro waren begonnen.
Overigens is het idee van een gezamenlijke munt zeker niet verkeerd, maar ga dan een samenwerking aan met fatsoenlijke landen. Op de manier zoals het nu gaat is het een lachertje.
---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:53 ----------
Geloven jullie ook heilig in Jan Kees? De bailout van Griekenland kost ons niets.
Laatst bewerkt:

............ Ik wilde een pleidooi houden dat is natuurlijk een extreem domme opmerking is, maar laat maar zitten.. Je zal het waarschijnlijk toch niet begrijpen en met andere domme PVV argumenten komen :')