AndroidHealthClinic

Franse margere kwark?

ja idd.. **** kwark!

koningskwark, bij super de boer, voor 53 eurocent, 9,2gr eiwit per 100gr kwark.

Bij mij hebben ze nu nieuwe verpakkingen smaakt wel een stukkie beter maar er zitten nu 8,8 eiwitjes is maarja deerd de pret nie. Want hij is nu lekkerder.

Haha:P

Hebbet met honing en jam ook een keertje geprobeerd maar dan krijg je te veel suikers binnen he.. dus daarom doe ik het maar met een vrucht..

Whaha :P ok... ik denk dat ik me een paar dingen kan voorstellen:P maar ik denk dat mn maag daar ook niet tegen kan..

Hoe noemt de kwark van de ALDI?
Is dat hetzelfde als magere kaas?

ik zeg altijd:

koningskwark, bij super de boer, voor 53 eurocent, 9,2gr eiwit per 100gr kwark.

inhoud: 500ml

smaakt naar: karnemelk. lekker? nee... vies? ook niet, gewoon prima, goedkoop en voedzaam spul

Geniet er nog maar van. De koningskwark is veranderd. De nasmaak is anders en er zit nog maar 8,8 gram eiwit per 100 gr in.

Ik heb vndaag nieuwe kwark geprobeerd en moet zeggen dat het zeer goed smaakt.. van c1000 huismerk maar helaas maar 7,5 gr eiwitten per 100 gram..

Geniet er nog maar van. De koningskwark is veranderd. De nasmaak is anders en er zit nog maar 8,8 gram eiwit per 100 gr in.

klopt.. vindt hem nu ook minder lekker en meer kh maar ik deed er altijd iets van een smaakmaker in dat scheelde wel.. koop nu ook meestal melkan of die van de appie die vindt ik namelijk ook heel lekker..

Idd, de Koningskwark is verschrikkelijk droog en zuur geworden. Vind hem echt ranzig, en er zitten ook minder eiwitten in! Ik hoorde laatst iemand over 11,5 gram eiwitten in kwark van de Aldi.. anyone?

klopt maar volgens mij zit er 12,2 eiwit in maar idd hoog in eiwitten wel heel vast structuur maar als je hem met wat water of melk los roert en iets van cacao of oploskoffie mengt(wel met warm water oplossen) is ie best te eten;)

Idd, weet je toevallig ook het merk en de prijs? Dan haal ik dat liever dan die Koningstroep. Alleen haal ik nooit bij de Aldi, dus of het de moeite waard is..

ze hebben maar een soort magere kwark volgens mij milsa en iets van 49 ct

Terug
Naar boven