TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Nee hoor, ik spreek mezelf niet tegen. Spieren zijn zwaarder dan vet toch? Ik wil mijn zwembandje kwijt, dus vet verbranden, maar als ik in the process mocht aankomen in spiermassa vind ik dat geen probleem. Ik wil daarom ook niet per se alleen maar trainen om vet te verbranden maar ook om spiermassa op te bouwen. Dus eigenlijk beetje van beide.
Overigens, zijn jullie bekend met de star complexes van C. Thibaudeau? Zo ja, wat vinden jullie er van? Het spreekt mij wel aan omdat het niet alleen gericht is op het increasen van pure spiermassa (zoals bij het Rippetoe programma).
Een paar kilo vet verlies je zo. Dit verlies aan lichaamsgewicht kun je nooit rechttrekken met spiermassa, laat staan het overtreffen. Dat duurt minstens een jaar (uiteraard afhankelijk van hoeveel vet je kwijt wilt raken. Aangezien je lovehandles hebt dan ben je gewoon dik. Dus vergeet het maar).
En rippetoe is niet voor pure spiermassa.
Het probleem is blijkbaar dat je te lui bent om je calorieen te tellen. Wat je voorheen gedaan hebt was niet effectief geweest, laat dat duidelijk zijn.
Hoe je het went of keert. Je moet minder eten wil je die lovehandles kwijtraken.

) zou de vetverbranding ook moete stimuleren...
. Het is net dat laatste beetje extra vet dat ik kwijt wil. Ik vind zelf dat ik vrij veel sport en na alle berichten is het wel duidelijk dat ik het dan ook meer in de hoek van de voeding moet zoeken. Ik ga vanaf morgen over op de knackebrod ipv brood (is dat binnen te houden?) en als beleg magere producten. Ik zal dit iig een tijdje volhouden zodat ik het effect van minder brood aan den lijve kan ondervinden.