- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ossenhaas of kip met groentes kan je nooit fout zitten. Brood vooraf niet of delen met de partner, pas op met de dippings. Friet zou ik 1 portie nemen en delen of aardappels/rijst als ze dat hebben. Dessert overslaan of delen als je kcal het toelaten.Even kijken of we uit eten gaan ofzo. Ik heb er nog niet een heel doordacht plan over. Bij een restaurant je kcal inschatten vindt ik nog wel een lastig ding. Dus even aankijken hoe ik dat wil doen. Anders me bakje rijst mee het restaurant in.
Nuchter smorgens 5.1 is oke, zorg er wel voor dat je 8uur niks gegeten hebt voor je meet. Je zou eventueel voor het meten nog een flink glas water kunnen drinken en dan paar min later pas prikken om accurater te zijn.Gister kwam me meetapparaat binnen om glucose, hematocriet en nog wat dingen te kunnen meten. Vanmorgen eerste meting:
Glucose 5,1, volgens Google goed. Iemand idee of ik verder had moeten googlen?
Hematocriet was 46%, die geloof ik niet laatste bloed test 5 weken terug was die 52%. Heb een test aangevraagd voor hematocriet en e2. Heb al snel hoge 2e, dus af en toe monitoren of ik bij moet sturen of niet.
Slechte nacht gehad, 3x er uit gemoeten vanwege een huilende zoon die het koud, maar geen pyjama aan wou trekken. Vanmorgen dus even moeite met opstarten. De rest van de dag was de energie goed.
Het was druk en warm dat was gewoon ruk, machines hele tijd bezet, dus tussen oefeningen iets langer rust om tijd te rekken zodat ik het hele schema niet om hoefde te gooien. Meeste oefeningen repje extra of wat gewicht erbij gedaan.
Thanks voor de tips, denk dat het een steakhouse o.i.d. gaat worden.Ossenhaas of kip met groentes kan je nooit fout zitten. Brood vooraf niet of delen met de partner, pas op met de dippings. Friet zou ik 1 portie nemen en delen of aardappels/rijst als ze dat hebben. Dessert overslaan of delen als je kcal het toelaten.
Dat is zeker waar!
Dankjewel!
Van harte gefeliciteerd!
Dankjewel!
Ik heb zelf ook zon massage gun, gevoelsmatig weet ik het zo net niet wat ik ervan moet vinden. Het is wel lekker, vooral op rug.
Goeie.. ik ga mettertijd ook maar zo'n ding halen.Advies gekregen om een massage gun te gebruiken om de dag na legday de benen wat los te slaan.