MuscleMeat

Contest Log From little to lethal

• Topic Starter Topic Starter
Zoals toegezegd hierbij progressie foto's. Blijft een ding om een goede plek met goed licht te zoeken. Misschien toch daglicht lampen gaan halen.
1000049810.png

Gewicht vanmorgen 77,5. Mocht dit zo doorzetten zit mijn weekgemiddelde morgen rond de 78,1. Dan heb ik deze week toch een daling van 0,5kg. We gaan het morgen zien!

Zondag ochtend vroeg aan de sessie begonnen, tenminste voor mijn doen was er om 8 uur. Even voor de warmte uit en we gaan naar dinoland. Zolang me energie in de prep nog hoog is wil ik graag leuke dingen met de familie blijven doen.

Chin Up 10/9/8
Incline Chest Press (dumbell) 12/9/8 x42
Standing military press 9/8/7 x50
Diagonal row cable 12/11/9 x35/38,5/38,5
Single arm lat pulldown 11/9/8 x33,5
Dumbell Pullover 10/8 x42
Seated lateral raises 11/10/8 x16
Chest supported rear delt fly 15/14/12 x12
Preacher curl 13/11/8 x18
Dumbell curl 8/6 x20

Weekgemiddelde deze week 78,1
Vorige week 78,6. Dus een daling van 0,5kg.
Buikomtrek is nu 84,5cm.

Toch besloten te trainen vandaag. Zal morgen sowieso lichter zijn op de weegschaal met het vochtverlies. Denk dat het buiten koeler was dan binnen. Vanwege de warmte het schema wat aangepast, soort van hitteplan.

Leg day:
Goblet Squat 2x
Leg Extension 2x
Leg Press 3x
Hack Squat 2x
SLDL 3x
Leg Curl 2x
Hyper Extension 2x

Sessie klaar in ongeveer 60 min, iets meer rust tussen de sets genomen even wat af te koelen.

De nachten zijn de laatste tijd matig tot slecht. Gemiddeld 3x per nacht wakker om naar de wc te gaan en daarna lastig in slaap komen. Merk nog geen energieverlies dus het is nog acceptabel. Ben begonnen met melatonine, op max dosering volgens het potje. Vanavond eens verdubbelen om te kijken of dat iets doet.

Gewicht vanmorgen 77,3 kg. De daling gaat nog steeds mooi rustig. Buikomtrek vergeten te meten, morgen weer een dag.

Bloeduitslagen zijn binnen. Hematocriet weer goed, dat was eerder wat verhoogd dus blij mee. E2 is wel hoog. Denk dat de aromasin van UP ondergedoseerd is of er niks in zit. Ga nu een ander merk proberen.

Slaap gaat ondertussen weer goed, afgelopen 2 nachten doorgeslapen. Melatonine houd ik dus op dubbele aanbevolen dosis dat lijkt te werken. Heb koeling in het hele huis, de slaapkamer is het hele jaar door 17 graden. Dus aan de warmte kan het niet liggen dat ik slecht sliep.

Energie is goed. Balans sport/werk/thuis is allemaal nog prima. Heb nog genoeg energie om leuke dingen met het gezin te doen, zolang dat lukt blijf ik het ook doen. Ik neem overal me eigen eten mee naar toe, alleen is niet overal de beschikking over een magnetron. Dan valt een koude bak rijst toch tegen.
Avond eten eet ik nog steeds wat de pot schaft. Op zaterdag doen we altijd weekboodschappen en kan ik al bepalen wat we de hele week op het avond menu hebben. Dit kook ik ook zelf en weeg mijn portie af. Tot nu toe werkt dit nog uitstekend. Uit eten bij de familie is ook geen probleem, ze hebben begrip en er wordt voor mij rijst en kip/biefstuk bereid.

Gewicht vanmorgen was 76,8. Behoorlijk daling met deze warme dagen. Afgelopen dagen behoorlijk gezweet, zal dus wel weer wat hoger worden. Ik ga het zien aan het weekgemiddelde. Elke week zie ik nieuwe lijnen verschijnen wat behoorlijk motiverend werkt! Aanstaande zaterdag weer een vetmeting.

UB sessie:

Arnold Press 10/8/7 x 32
Upright Row 11/10/7 x 55
Lateral Raise dumbbell 14/12/10/9 x 14
Incline Chest Press 11/10/8 x 110
Cable Fly Crossovers 14/11/8 x 17,5
Single arm seated Cable Row 11/9/8 x 45,5
Single straight arm lat pulldown 15/13/11 x 15
Triceps Extension 14/12/9 x 24 5
Triceps Dip 8/6 x 40

De temperatuur is een stuk beter te doen als van de week. Sessie ging gevoelsmatig ook makkelijker. Her en der toch weer verbetering t.o.v. vorige keer.

Eindelijk weer weekend. Morgen eerst wat klusjes in en om het huis, daarna brengen we de kinderen naar opa en oma. Even tijd voor elkaar dus. We hebben een geplande cheat op de planning: morgenavond naar een steakhouse. Ondertussen ook wel toe aan een cheat eerlijk gezegt. Heb toch regelmatig zin in wat lekkers. Van de week boodschappen aan het doen zag ik eierwafels liggen. Spontaan zin in die dingen met slagroom, dat eet ik normaal nooit. Het is goed te beheersen, maar je zelf dan een keer belonen is ook wel even lekker.

Na het werk was ik gewoon leeg. Geen zin, geen energie. Moest mezelf echt richting de sportschool slepen. Voor het eerst in jaren weer eens een pre-workout genomen had nog een test-sample liggen. Gelukkig deed die z’n werk, want anders was het niks geworden. Hopelijk houdt al die cafeïne m’n slaap straks niet tegen.

Avondsessie– Leg day (quad focus)
Hack Squat – 12/10/9 x 160
Lunges – 10/9 x 95
Leg Extension – 12/9/8 x 84
Seated Leg Curl – 11/9/7 x 60
Seated Calf Raise – 14/12/11/9 x 75
Hip Adduction – 11/ x70

Morgen ochtend nog een ub sessie met vetmeting.

Vandaag een aangepaste ub sessie ivm gevoelig borstbeen. Borst dus eruit gehaald en focus op rug en schouders.

T-bar row 8/8/8 x60/80
Seated wide grip row machine 10/9 x100
Chest supported row 10/10 x30
Lat pulldown machine uni 10/10 x100
Shoulder press machine10/10 x100
Rear delt fly Dumbbell 15/15/15 x12
Front raise Chest supported 10/10/10 x8

Vanmorgen weer een vetmeting gedaan.
12,3% op het moment 1,4% minder t.ov. afgelopen meting (14-06).
Buikomtrek 82,5cm.

Weekgemiddelde gewicht is nu 77,1kg, 1kg minder als vorige week. Ik richt op 0,5 tot 0,8kg per week op het moment dus dat is iets te hard gegaan, kijk het deze week nog even aan anders ga ik 75kcal toevoegen.

Netjes hoor hoe gewicht en vetpercentage dalen 💪💪

Squat – 9/7/8 x 140/130
Stiff Leg Deadlift – 9/8 x 140
Seated Leg Curl – 14/12/9 x 55
Standing Calf Raises – 14/13/11/10 x 150
Leg Extension – 12/10 x 90
Hip Abductor – 12/10/10 x 85

Lange sessie vandaag, ben ongeveer 90 minuten bezig geweest. Bij binnenkomst waren alle squatrekken bezet, dus de warming-up wat uitgebreid om de tijd te doden. Daarna ging het eigenlijk wel prima. Merk wel dat de energie wat afneemt. Misschien toch eens kijken naar een stimvrije pre-workout. De nachten zijn ook niet geweldig. De jongste heeft de waterpokken en meldt zich regelmatig, dus slaap is gebroken. Dit zal ook niet mee werken.

Zaterdag uit eten geweest bij een steakhouse. Twee maaltijden ervoor geskipt, dus het humeur was niet best tegen de tijd dat we aan tafel zaten. Uiteindelijk goed gegeten, lendebiefstuk, gebakken aardappeltjes en carpaccio. Had besloten dat ik bij een geplande cheat ook gewoon een toetje mocht nemen, dat werd een stroopwafelparfait. Klinkt lekker, viel tegen. Weinig stroopwafelsmaak te bekennen.

Gewicht de volgende ochtend: +0,6 kg, maar dat was er maandag ook alweer af.

Poseerslip ook binnengekregen. Zit op zich goed, maar het blijft weinig stof 😂

Incline Chest Press (dumbbell) – 12/9/7 x 44/36
Standing Military Press – 10/8/7 x 50
Diagonal Row (cable) – 15/12/12 x 50
Single Arm Lat Pulldown – 11/8/6 x 38,5
Dumbbell Pullover – 11/8 x 44
Seated Lateral Raises – 13/9/7 x 16
Chest Supported Rear Delt Fly – 15/13/12 x 14
Preacher Curl – 12/8/7 x 18
Dumbbell Curl – 7/9 x 20/16

Energie was vandaag wat wisselend. Rond de eetmomenten merk ik dat het wat inzakt, en de honger begint ook wat meer op te spelen. Daarom besloten om vanaf volgende week in 1 maaltijd de rijst te vervangen voor aardappelen. Voor deze week is alles al geprept, dus dat blijft nog even zoals het is.

Slaap gaat inmiddels weer de goede kant op. Word alleen vrij vroeg wakker, rond half 5. Voel me best wel uitgerust als ik wakker wordt.

Buikomtrek vanochtend: 81,5 cm
Gewicht: 77,5 kg
Beide dalen nog steeds netjes. Tot nu toe hield ik de buikomtrek elke drie dagen bij, maar ik ga het vanaf nu dagelijks loggen. Merk toch dat het soms wat schommelt.

Alles loopt eigenlijk nog volgens plan. Hopelijk blijft dat zo.

Oef iedere dag half vijf is wel erg vroeg inderdaad

Hangt van de bedtijd af. Maar gezien de tijd van posten zal dat ook niet heel vroeg zijn bij @Mister_Little.

Op hoeveel calorieën zit je nu? Heb ik niet teruggezien in je log. Daarnaast benieuwd hoe de tren bevalt en wat je merkt qua effecten/bijwerkingen

Hangt van de bedtijd af. Maar gezien de tijd van posten zal dat ook niet heel vroeg zijn bij @Mister_Little.

Op hoeveel calorieën zit je nu? Heb ik niet teruggezien in je log. Daarnaast benieuwd hoe de tren bevalt en wat je merkt qua effecten/bijwerkingen
Alleen donderdag is het laat voor mijn doen, dan rond 22:15 uur naar bed. Dan kan ik pas om half 9 sporten omdat ik dan even een uurtje baliedienst heb. De rest van de week is het 21:30 bedtijd. Dus qua slaap uren wel goed.

Op het moment zit ik op 2183 kcal, 6 maaltijden in totaal per dag. Ik doe (nog) niet aan hoog laag dagen. Dat wordt wel de volgende stap als de daling stagneerd.

De tren is het hele probleem met het vroege wakker zijn, slaap er een stuk lichter van. Af en toe een nachtelijke zweet aanval, maar dat is sporadisch, vette huid heb ik ook bedtijd last van. Hier heb ik dan ook crèmes voor wat een boel scheelt. Merk ook wel krachttoename. Heb vorige week de dosis verhoogd en daardoor wel meer last van bijwerkingen gekregen.
Zit op het moment qua gear op:
250mg test p
300mg mast p
200mg tren a.

Normaaal word ik rond 5:15 wakker. Maar de kinderen worden ook rond half 6 wakker. Dus wat dat betreft is het wel fijn om al koffie gehad te hebben voor ze beneden komen😅

Alleen donderdag is het laat voor mijn doen, dan rond 22:15 uur naar bed. Dan kan ik pas om half 9 sporten omdat ik dan even een uurtje baliedienst heb. De rest van de week is het 21:30 bedtijd. Dus qua slaap uren wel goed.

Op het moment zit ik op 2183 kcal, 6 maaltijden in totaal per dag. Ik doe (nog) niet aan hoog laag dagen. Dat wordt wel de volgende stap als de daling stagneerd.

De tren is het hele probleem met het vroege wakker zijn, slaap er een stuk lichter van. Af en toe een nachtelijke zweet aanval, maar dat is sporadisch, vette huid heb ik ook bedtijd last van. Hier heb ik dan ook crèmes voor wat een boel scheelt. Merk ook wel krachttoename. Heb vorige week de dosis verhoogd en daardoor wel meer last van bijwerkingen gekregen.
Zit op het moment qua gear op:
250mg test p
300mg mast p
200mg tren a.
Ik zou persoonlijk de tren verlagen en de mast/test omhoog doen of het er überhaupt helemaal uit gooien.

Vond het ook al vrij hoog tegenover de andere gear
Nou heb ik wel meer gehad dan dit maar voorheen was beginnen op 400mg tren-e ook heel normaal.

Als ik wist dat ik de genen had en daadwerkelijk kans maakte op een pro kaart had ik het misschien nog overwogen om tren te draaien anders niet.

Nou heb ik wel meer gehad dan dit maar voorheen was beginnen op 400mg tren-e ook heel normaal.

Als ik wist dat ik de genen had en daadwerkelijk kans maakte op een pro kaart had ik het misschien nog overwogen om tren te draaien anders niet.
Ik zie persoonlijk tren als een compound die al start bij 10mg/wk en merkte ook echt wel enig verschil tussen 630mg totaal met test eq en dan 645~ door toevoeging tren, meer richting de 50 vond ik het voor het punt waarop ik nu sta nog niet waard

Ik had met tren a nergens last van, tren e was wekelijks 4/5x zwemmen in bed dat echt het beddengoed vervangen moest worden.

Afgelopen prep 8 weken tren genomen 200/300/400mg pw dosissen en eigenlijk vrijwel geen sides, dan wel wat korter lontje etc maar tren is vaak icm laag kcal dieet en dat heeft ook impact daarop. Ook niet het “warme” gevoel, waar ik wel gevoelig voor ben aangezien mijn bw temp gevoelsmatig altijd wat hoger staat.
Slaap was wel dramatisch, maar had niet het idee moe te zijn en sliep soms 4/5 uur per nacht dat ik 03.00 er al uit ging klaarwakker. En mijn urine stonk wel echt gigantisch dat een dixi er niks bij was, maar weet niet of dat een samenspel van gear in prep was.

Ik had met tren a nergens last van, tren e was wekelijks 4/5x zwemmen in bed dat echt het beddengoed vervangen moest worden.

Afgelopen prep 8 weken tren genomen 200/300/400mg pw dosissen en eigenlijk vrijwel geen sides, dan wel wat korter lontje etc maar tren is vaak icm laag kcal dieet en dat heeft ook impact daarop. Ook niet het “warme” gevoel, waar ik wel gevoelig voor ben aangezien mijn bw temp gevoelsmatig altijd wat hoger staat.
Slaap was wel dramatisch, maar had niet het idee moe te zijn en sliep soms 4/5 uur per nacht dat ik 03.00 er al uit ging klaarwakker. En mijn urine stonk wel echt gigantisch dat een dixi er niks bij was, maar weet niet of dat een samenspel van gear in prep was.
Tren-e had ik werkelijk bijna alle sides op van tren zoals zwemmem in bed, stinkend zweet wat ruikt naar een paardenstal, niet in slaap kunnen komen etc.

Daarna nooit meer aangeraakt en net als jou op tren-a amper last, enige echte sides daarop waren maagzuur, licht achterdochtig en slecht slapen al had ik van die laatste geen last tijdens bulk dus gok dat het meer door prep kwam.

Terug
Naar boven