Fitness Seller

Contest Log From little to lethal

• Topic Starter Topic Starter
Op tren e had ik slechtere nachten en echt stinkende urine. Op de tren a op de slechte nachten na en af en toe zweten geen sides.

De test op 250 heb ik omdat ik behoorlijk e2 gevoel ben. Zat laatst op 508pmol/l. Volgende week weer testen of het beter is. Dus eerst e2 onder controle voordat ik test verhoog.

Mast is me eerste keer. Dus geleidelijk aan aan het verhogen, misschien niet de slimste zet in een prep maar goed, het proces is ook een behoorlijk leerproces.

Tot nu toe voel ik me prima op deze dosis. Planning is na volgende week de mast te verhogen.

Weekgemiddelde 76,6kg.
Gewicht t.o.v vorige week: -0,5.
Sinds start nu -4,9kg.
Buikomtrek 81,5cm.

Begin het ondertussen ook goed te zien. Aders worden overal zichtbaar, steeds meer definitie. Mooie drive om door te gaan. Zal na het weekend fotos maken, geen tijd voor ivm drukte.

Gister had de droger het begeven. Dus vandaag kast uit elkaar halen, oude droger op laten halen, nieuwe wordt geleverd en moet natuurlijk weer ingebouwd worden. Vanmiddag nog even met het gezin wat leuks ondernemen, nog even uitzoeken waar we heen kunnen.

Morgen naar euromuscle, sochtends de kinderen bij oma af zetten en dan door. Dus wordt ook wel weer een lange dag.

Zoals @vntl al suggereerde gewoon die tren eruit, is het niet waard.

Arnold Press 11/9/7 x 32
Upright Row 10/9/7 x 60
Lateral Raise cable 11/10/8/6 x 12,5
Incline Chest Press 11/9/7 x 120
Cable Fly Crossovers 13/11/8 x 17,5
Single arm Cable Row 11/10/8 x 45,5
Single straight arm lat pulldown 12/11/9 x 17,5
Triceps Pushdown single 12/10/7 x 17,5
Triceps Dips 9/7 x 40

Normaal sport ik op maandag niet, ivm drukte in het weekend besloten vanavond de gemiste training in te halen. Normaal is het niet te doen qua drukte, vandaag bijna niemand te vinden.
Training ging lekker, her en der een verhoging of een repje meer.

Gister me prep voor de hele week gedaan en bij 1 maaltijd de rijst voor aardappelen vervangen. Nooit zo verdiept in aardappelen maar er gaat een wereld voor me open😂 Normaal toch wel honger tegen de tijd dat ik aan eten toe was, vandaag nog geen last van gehad.

Gisteren bij euromuscle geweest, opzich leuk om 2 rondjes overheen te lopen, het viel mij wel tegen. Wel bolero opnieuw ontdekt, dus even wat smaakjes ingeslagen.

Gister me prep voor de hele week gedaan en bij 1 maaltijd de rijst voor aardappelen vervangen. Nooit zo verdiept in aardappelen maar er gaat een wereld voor me open😂 Normaal toch wel honger tegen de tijd dat ik aan eten toe was, vandaag nog geen last van gehad.
Zoete aardappel/bataat kan ook wel interessant zijn

Arnold Press 11/9/7 x 32
Upright Row 10/9/7 x 60
Lateral Raise cable 11/10/8/6 x 12,5
Incline Chest Press 11/9/7 x 120
Cable Fly Crossovers 13/11/8 x 17,5
Single arm Cable Row 11/10/8 x 45,5
Single straight arm lat pulldown 12/11/9 x 17,5
Triceps Pushdown single 12/10/7 x 17,5
Triceps Dips 9/7 x 40

Normaal sport ik op maandag niet, ivm drukte in het weekend besloten vanavond de gemiste training in te halen. Normaal is het niet te doen qua drukte, vandaag bijna niemand te vinden.
Training ging lekker, her en der een verhoging of een repje meer.

Gisteren bij euromuscle geweest, opzich leuk om 2 rondjes overheen te lopen, het viel mij wel tegen. Wel bolero opnieuw ontdekt, dus even wat smaakjes ingeslagen.
Zijn nog wel meer voedingsmiddelen die je zou kunnen swappen vermoed ik. Leuk experiment.

Zoete aardappel/bataat kan ook wel interessant zijn.

Klopt helemaal, alleen per kg ook qel wat duurder en vind alles bij elkaar al genoeg kosten voor de sport. Dus elke euro die ik kan besparen is welkom.

Zijn nog wel meer voedingsmiddelen die je zou kunnen swappen vermoed ik. Leuk experiment.
Zit nog ruimte zat in inderdaad. Kan met vlees nog veel wisselen. Denk de overige maaltijden ook vast wel wat. Tegen de tijd dat ik iets zat ben ga ik weer opzoek naar een vervanger.

• Like
Waarderingen: Onit
Klopt helemaal, alleen per kg ook qel wat duurder en vind alles bij elkaar al genoeg kosten voor de sport. Dus elke euro die ik kan besparen is welkom.
Ik snap je helemaal. Zelf koop ik ze ook alleen wanneer ze in de aanbieding zijn, evenals m'n eiwitten trouwens. De Aldi heeft ze geregeld in de aanbieding, en de Lidl soms ook.

Squat 9/8/6 x130
Stiff leg deadlift 10/8 x 130
Seated leg curl 14/12/9 x 55
Standing Calf raises 15/12/10/9 x 150
Leg extension 15/12/10 x 70
Hip abduction 12/11/8 x 90

Redelijke workout, last van een verstopte neus dus dat is direct te merken. Moest op de meeste oefeningen wel wat inleveren. De pomp in me benen is wel enorm. Dus het gevoel toen ik klaar was is prima.

Energie is verder nog goed, kom redelijk stabiel de dag door. Merk wel dat ik meer dorst heb. Zal ook met de verstopte neus te maken hebben.
Slapen gaat weer wat beter. Vanmorgen zelfs tot 5 uur geslapen zonder wakker worden of zweten.

Gewicht vanmorgen 76,1
Buikomtrek 80,5.

Squat 9/8/6 x130
Stiff leg deadlift 10/8 x 130
Seated leg curl 14/12/9 x 55
Standing Calf raises 15/12/10/9 x 150
Leg extension 15/12/10 x 70
Hip abduction 12/11/8 x 90

Redelijke workout, last van een verstopte neus dus dat is direct te merken. Moest op de meeste oefeningen wel wat inleveren. De pomp in me benen is wel enorm. Dus het gevoel toen ik klaar was is prima.

Energie is verder nog goed, kom redelijk stabiel de dag door. Merk wel dat ik meer dorst heb. Zal ook met de verstopte neus te maken hebben.
Slapen gaat weer wat beter. Vanmorgen zelfs tot 5 uur geslapen zonder wakker worden of zweten.

Gewicht vanmorgen 76,1
Buikomtrek 80,5.
Hooikoorts of iets onder de leden?

Het zou heel goed hooikoorts kunnen zijn. Alleen de jongste is strontverkoud dus nog even afwachten wat het wordt😅 Allergie tabletten gaven geen verlichting

Incl. Chest Press (dumbell) 12/11/7 x44
Standing military press 10/7/6 x50
Diagonal row cable 12/11/9 x35
Single arm lat pulldown 15/13/10 x17,5
Dumbell Pullover 14/12x44
Seated lateral raises 12/13/11 x16/14
Chest supported rear delt fly 15/14/12 x16
Preacher curl 15/11/8 x18
Dumbell curl 10/9 x16

Beetje laat begonnen, half 9 pas. Binnen 60 minuten weer buiten. Wel een fijne training, goede pomp en her der ook echt wel weer verbetering.

Vandaag sloeg de twijfel toe, niet of ik de wedstrijd wel wil gaan doen. Dat staat vast die gaan we doen. Meer of ik wel op schema lig. Ik moet nog iets meer dan 9 weken en heb naar mijn idee nog wel een weg te gaan. Ben de afgelopen 8 weken van 81,5kg naar 76,2 gegaan (weekgemiddeldes, deze week is nog niet om maar 76,2 is op het moment het gemiddelde). Val nog steeds 0,4-0,6kg per week af.
Buikomtrek is van 88,5 naar 80,5 gegaan. Dus de data zegt me dat het goed gaat. Toch in me hoofd wat twijfel. Ik blijf gewoon bij het plan en zie het wel.
Afgelopen 2 dagen ook gewoon zin om me vol te vreten, dat gevoel negeren lukt me wel. Maar mentaal begin ik wel te merken dat me lichaam het er niet helemaal mee eens is.

Voor de rest gaat het best goed, energie blijft redelijk. Merk savonds wel dat ik na het werk even tot rust moet komen. Slaap is stabiel de afgelopen dagen.

Incl. Chest Press (dumbell) 12/11/7 x44
Standing military press 10/7/6 x50
Diagonal row cable 12/11/9 x35
Single arm lat pulldown 15/13/10 x17,5
Dumbell Pullover 14/12x44
Seated lateral raises 12/13/11 x16/14
Chest supported rear delt fly 15/14/12 x16
Preacher curl 15/11/8 x18
Dumbell curl 10/9 x16

Beetje laat begonnen, half 9 pas. Binnen 60 minuten weer buiten. Wel een fijne training, goede pomp en her der ook echt wel weer verbetering.

Vandaag sloeg de twijfel toe, niet of ik de wedstrijd wel wil gaan doen. Dat staat vast die gaan we doen. Meer of ik wel op schema lig. Ik moet nog iets meer dan 9 weken en heb naar mijn idee nog wel een weg te gaan. Ben de afgelopen 8 weken van 81,5kg naar 76,2 gegaan (weekgemiddeldes, deze week is nog niet om maar 76,2 is op het moment het gemiddelde). Val nog steeds 0,4-0,6kg per week af.
Buikomtrek is van 88,5 naar 80,5 gegaan. Dus de data zegt me dat het goed gaat. Toch in me hoofd wat twijfel. Ik blijf gewoon bij het plan en zie het wel.
Afgelopen 2 dagen ook gewoon zin om me vol te vreten, dat gevoel negeren lukt me wel. Maar mentaal begin ik wel te merken dat me lichaam het er niet helemaal mee eens is.

Voor de rest gaat het best goed, energie blijft redelijk. Merk savonds wel dat ik na het werk even tot rust moet komen. Slaap is stabiel de afgelopen dagen.

Dan sta je nu op het punt waarop de meeste mensen opgegeven. Doorgaan dus! Anders had iedereen het gekund.

Leuk mentaal spelletje. Succes!

Thanks.

Ga ik ook zeker doen, ik wist dat het niet vanzelf zou gaan. Nu nog even doorzetten.

Succes!

Hack Squat – 12/11/9 x 160
Lunges – 10/9 x 100
Leg Extension – 14/12/9 x 80
Seated Leg Curl – 16/2 x 50
Seated Calf Raise – 15/14/11/9 x 80
Hip Adduction – 10/9/7 x75

Rond 14:30 geen zin meer om te werken, besloten naar de gym te gaan om de avond eens vrij te hebben voor het gezin. Zometeen voor de kinderen pannenkoeken bakken, kan ik daar lekker naast zitten met me bakje.

Sessie ging bijzonder lekker, voelde me goed uitgerust toen ik begon. Was ook maar 3 man binnen dus nergens op hoeven wachten. Jammer dat het niet elke keer kan

Ook een fotograaf benaderd voor een foto sessie in de gym. Nog even een datum afstemmen en dan loopt dat ook

Bijlagen

• 20250718_155524.mp4
    5,1 MB
Heb ik het nou of is die ROM wel erg apart

Heb hele korte beentjes, dat zal een vertekend beeld geven

• Like
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven