Fitness Seller

Frontloaden of opsplitsen ?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ik had het vanochtend ( jaja gezellig paas gesprek ) met een maat van mij over de frontload. Ik meen dat het altijd werd gedaan om zo stabiel mogelijke bloedwaardes te krijgen en doordat je vanaf week 2 al lol heb van je langwerkende esters. Nu begon hij over iets wat ik nog nooit gehoord had. Hij nam 750 mg test per week , maar omdat hij niet 1500 mg in 1x wou zetten deed hij 3x per week 250 mg ( ma woe vrij /of zaterdag). Verder gebruikte hij gewoon 10 weken 750 mg.

Ik snap dat principe niet zo echt. In principe frontload je niet , maar splits je wel op voor betere bloedwaardes? Kicked de test dan ook sneller in op deze manier, dan gewoon?

Ik had het vanochtend ( jaja gezellig paas gesprek ) met een maat van mij over de frontload. Ik meen dat het altijd werd gedaan om zo stabiel mogelijke bloedwaardes te krijgen en doordat je vanaf week 2 al lol heb van je langwerkende esters. Nu begon hij over iets wat ik nog nooit gehoord had. Hij nam 750 mg test per week , maar omdat hij niet 1500 mg in 1x wou zetten deed hij 3x per week 250 mg ( ma woe vrij /of zaterdag). Verder gebruikte hij gewoon 10 weken 750 mg.

Ik snap dat principe niet zo echt. In principe frontload je niet , maar splits je wel op voor betere bloedwaardes? Kicked de test dan ook sneller in op deze manier, dan gewoon?

Nam hij de eerste week nou wel 1500mg maar dan verdeeld over de week of...? Dat is me niet helemaal duidelijk...

• Topic Starter Topic Starter
Nee gewoon 750 mg. Maar dan niet in 1x maar 250mg 3x. En dat deed hij de rest van de cycle ook.

1-10 3x per week 250 mg test ent.

Nee gewoon 750 mg. Maar dan niet in 1x maar 250mg 3x. En dat deed hij de rest van de cycle ook.

1-10 3x per week 250 mg test ent.

Dat is idd geen frontload dus zal het ook niet sneller inkicken. Vaak wordt een lange esther 2x per week gezet voor stabielere bloedwaardes...

Dus het opsplitsen van langwerkende esters heeft dus helemaal geen toevoeging aan sneller effect. Dus eigenlijk is een frontload allleen effectief door zijn dubbele dosis?

Wat ik me wel afvraag dan wanneer je lichaam de frontload effect herkent ? Ik bedoel je lichaam kan niet van te voren weten wat je dosis in de 2e week wordt. Als je in week 1 500mg doet ( 2x per week 250 mg ) en in week 2 op de 5e dag ofzo weer 250 mg , dan pas kan je lichaam de frontload herkennen niet waar? Anders kan het net zo goed een cycle van elke week 500 mg zijn?

je moet ff niet zo moeilijk denken gabber over fl herkennen en zo...
zo gaat t niet.
een fl houdt gewoon plain en simpel in dat je gedurende een tweetal weken een dubbele dosering neemt van je 'normale kuur doseing'

een fl voelt mij bij btw k*t! liever met korte esters aan de slag.
bv. week 1-10 test enat
week 1-3 test prop

Ik denk nogal moeilijk soms ja voor een blondje. :D

Meeste mensen hebben doordat ze stabielere bloedwaardes hebben minder last van sides, dit is vooral heel belangrijk als je hogere doseringen gaat nemen.

Een te hoge fl geeft bijwerkingen zoals koortsachtig gevoel, hoofdpijn etc. Ik heb eenmaal gefrontload met test/tren op 1000/800mg. Dit heb ik opgesplitst in 2 injecties verdeeld op zondag en woensdag.

bij een frontload dien je de halfwaarde van de ester in acht te houden en je beoogde bloedwaardes.

door in de eerste week de dubbele dosering van je taakstellende dosering te nemen, zul je dus van de dubbele afgifte genieten ( van de ester)
dit zorgt ervoor dat bloedwaardes eerder bereikt zullen worden.

it's as simple as that! :)

bij een frontload dien je de halfwaarde van de ester in acht te houden en je beoogde bloedwaardes.

door in de eerste week de dubbele dosering van je taakstellende dosering te nemen, zul je dus van de dubbele afgifte genieten ( van de ester)
dit zorgt ervoor dat bloedwaardes eerder bereikt zullen worden.

it's as simple as that! :)

Simpel en duidelijk uitgelegd.

Een frontload hoeft niet altijd op 2 weken gehouden te worden he:rolleyes:

Terug
Naar boven