Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt goed geluisterd op school, maar zelf kritisch nadenken gaat precies wat moeilijker.
Er zijn voldoende andere vaste voedingsmiddelen om vezels, vitaminen, mineralen en antioxidanten vandaan te halen die qua samenstelling niet voor >98% gelijk overeenkomen met die van een blik Sprite.
Fruit is zwaar over rated.
Als er al een reden is om fruit te eten, dan moet die in de phytochemicals gezocht worden. Maar daar begrijpt de wetenschap nog zo weinig over ...
Haha nee ik wil niet mierennken, ik wil lerenDankje, erg nuttig altijd
Ikzelf ben geen voorstander van met fastfood afvallen, inderdaad door de tekorten. Langzaamaan ben ik steeds meer groente en fruit aan het toevoegen aan mijn dieet, nu heb ik alleen de basis zo'n beetje haha. Bedankt voor je uitleg
![]()

Bestaan die dan? Ik wist niet dat fruit fastfood was..![]()
Ik lach me dood hier aan mensen die denken dat fruit ongezond is en je dik maakt.
Ik lach me dood hier aan mensen die denken dat fruit ongezond is en je dik maakt.
Kind,Zeg ukkie, als je niks normaals weet te zeggen houd dan je mond.
Kind,
verwijder je topic already
het gaat nergens meer over. Eerst stel je een ongeloofelijke stomme vraag of fruit in de avond een bad idea is. Ik antwoord om het gewoon te eten aangezien je ver onder je ideale gewicht zit. En dan antwoord je terug dat ik me mond moet houden als ik niks normaals weet te zeggen? wat is er dan abnormaal aan me reactie? heb je wel een aantal andere reacties gezien? het is zo ver van onderwerp veranderd dat het nergens over gaat.
Laat Hailey met rust!

Laat Hailey met rust!
Foto's mag je altijd in pm sturen?

1) de foto's zijn niet "pikant" genoegIk heb in mijn galerij paar mooie, nieuwe foto's die je kan bewonderen![]()
3x raden
Ow en het arnodsi, niet arnodski. Just saying
Ik kan je ook gewoon lafaard noemen want da's wat je bent -.-' Heb je nu echt niets beters te doen dan hele tijd onzin uit te kramen? Echt waar?
Dan heb je echt geen leven. Zoek iemand anders die je kan lastig vallen. Dat je te weinig aandacht bij je thuis krijgt is niet mijn probleem. Dus kom het ook niet hier zoeken -.-'
Idioot.

En dan vraag jij je af waarom ik jou onvolwassen noem? Hahahahaha
Oke. Kom naar de meet en zeg dit maar gewoon in zn gezicht![]()
Limburg.