AndroidHealthClinic

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo gaat dat me niet aanstaan? Er zitten hier mensen van 14/15 jaar t/m boven de 60 jaar.
Leeftijd hoeft niks te zeggen hoor.

Nee, maar omdat ik redelijk jong ben zullen anderen zich toch slimmer/wijzer/beter enzovoort vinden :). Dan zullen ze me daar wel op "terug pakken". :)

Nee, maar omdat ik redelijk jong ben zullen anderen zich toch slimmer/wijzer/beter enzovoort vinden :). Dan zullen ze me daar wel op "terug pakken". :)

Leeftijd zegt niks, je gedrag wel. Je gedraagt je wel vrij onvolwassen ja, maar dat wilt niet zeggen dat dit door je leeftijd komt..Ik was zo toen ik 12 jaar was (of ben je 12 jaar?).
Iedereen moet een keer beginnen toch ;) De een wat eerder of later dan de ander. Leeftijd zegt niks.

Leeftijd zegt niks, je gedrag wel. Je gedraagt je wel vrij onvolwassen ja, maar dat wilt niet zeggen dat dit door je leeftijd komt..Ik was zo toen ik 12 jaar was (of ben je 12 jaar?).
Iedereen moet een keer beginnen toch ;) De een wat eerder of later dan de ander. Leeftijd zegt niks.

Laten we t dan maar niet hebben over jouw altijd volwassen gedrag;)

Laat dr gewoon met rust. Ze komt hier net kijken en jij weet donders goed hoe dat in t begin verliep toen jij hier was.

Fruit bevat veel vezels, waardoor de fructose geen 'kwaad' kan..Het wordt minder snel in het bloed opgenomen. Fruit is belangrijk en heeft vele belangrijke voedingsstoffen

Laten we t dan maar niet hebben over jouw altijd volwassen gedrag;)

Laat dr gewoon met rust. Ze komt hier net kijken en jij weet donders goed hoe dat in t begin verliep toen jij hier was.

Ik zeg niet dat ik altijd volwassen ben hoor :p
Hoezo ''met rust''? Ik vraag alleen naar haar leeftijd..is daar iets mis mee?
Interesse tonen mag ook al niet meer :(

• Topic Starter Topic Starter

Ik kan lezen weetje? Ik heb het hier op het forum alleen al vaak genoeg gezien.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 15:11 ----------

Ik gedraag me onvolwassen? Haha :)

druiven lijken mij in de avond geen probleem toch ?
eet mezelf ook dood in deze dingen.

een mango kan ook wel.
bevorderd de vetverbranding.

:roflol: kathleen is weer goed op dreef!

dit gaat ook maar door hier he haha

jezus christus hell93, kheb me even ingehouden hoor maar nu wordt 't gewoon te gek

je post ik weet niet hoeveel tips en tricks en weet ik veel wat in dat topic van die slappe homo die geen bord brinta oid durft te vreten (die tips en tricks zijn trouwens niet eens zo heel best) en daarna ga je hier lopen zeiken over iemand die een bron post?

komop zeg

jezus christus hell93, kheb me even ingehouden hoor maar nu wordt 't gewoon te gek

je post ik weet niet hoeveel tips en tricks en weet ik veel wat in dat topic van die slappe homo die geen bord brinta oid durft te vreten (die tips en tricks zijn trouwens niet eens zo heel best) en daarna ga je hier lopen zeiken over iemand die een bron post?

komop zeg

Wat zeur je?

Zeiken over iemand die een bron post? Wie? :nut:
Quote even aub, want niemand post hier een bron waarover ik zeik.

Edit: Wel een beetje mosterd na de maaltijd hoor..

Terug
Naar boven