Fitness Seller

Fruit en moussaka in de avond en verder ook nog iets over zonneallergie. Nu ook over hersenscans en

Goed topic Hailey.

pff vind fruit ideaal om die kwark/verse kaas eetbaar te houden, anders krijg ik die halve kilo na een uur nog niet binnen.

bij aardbeien bvb zoet maar praktisch niets van kcal.
36kcal/100gram is nu niet bepaald iets om bang over te zijn of je moet al kilo's van eten.

• Topic Starter Topic Starter
pff vind fruit ideaal om die kwark/verse kaas eetbaar te houden, anders krijg ik die halve kilo na een uur nog niet binnen.

bij aardbeien bvb zoet maar praktisch niets van kcal.
36kcal/100gram is nu niet bepaald iets om bang over te zijn of je moet al kilo's van eten.

Je kan er ook stevia in doen om het zoeter te maken...

Fruit ~ suikerwater ~ frisdrank ~ snoep

't Is niet omdat er wat vezeltjes, vitamintjes en andere phytochemicals inzitten dat het plots gezond wordt of dat je er niet dik van kunt worden.

Fruit ~ suikerwater ~ frisdrank ~ snoep

't Is niet omdat er wat vezeltjes, vitamintjes en andere phytochemicals inzitten dat het plots gezond wordt of dat je er niet dik van kunt worden.

Nee het is ongezond voor je en je wordt dik van wat fruit

Dik worden van fruit en taart kiezen over een banaan.. :roflol:

Je kan overal dik van worden :eek:

Chocomel is het beste vloeibare verse fruit.
Is gemaakt van druiven

Van rijst kan je even goed dik worden, Mister10.

Klopt, maar het is geen geheim dat sucrose en fructose minder gunstig zijn dan glucose en zetmeel.

Hoe je het ook draait of keert, fruit is en blijft suikerwater in een mooie bioverpakking.

De hoeveelheid suiker die je consumeert is belangrijker dan de bron (fruit versus frisdrank).

Klopt, maar het is geen geheim dat sucrose en fructose minder gunstig zijn dan glucose en zetmeel.

Hoe je het ook draait of keert, fruit is en blijft suikerwater in een mooie bioverpakking.

De hoeveelheid suiker die je consumeert is belangrijker dan de bron (fruit versus frisdrank).

Zo heeft iedereen zijn mening.

Wat ik me afvraag waarom staat true natural bodybuilder in je signature? Natural blijven doe je dan toch voor jezelf en niet voor anderen? Wat maakt het uit of anderen denken dat je gebruikt of niet?

Zo heeft iedereen zijn mening.

Wat ik me afvraag waarom staat true natural bodybuilder in je signature? Natural blijven doe je dan toch voor jezelf en niet voor anderen? Wat maakt het uit of anderen denken dat je gebruikt of niet?

Eensch

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 19:20 ----------

En de hoeveelheid fructose is in fruit te verwaarlozen...als je gewoon 1-3 stuks in je dieet hebt is dat prima

Eensch

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 19:20 ----------

En de hoeveelheid fructose is in fruit te verwaarlozen...als je gewoon 1-3 stuks in je dieet hebt is dat prima

Vanaf welke hoeveelheid is het niet meer te verwaarlozen? Stel dat je meer dan 1-3 stuks in je dieet hebt? (ik heb dat niet hoor) maar vraag me af vanaf welke hoeveelheid het wel van invloed wordt. Of nooit? Zolang het in je dieet past?

• Topic Starter Topic Starter

Om het nu suikerwater te noemen... Dat is het denk ik ook weer niet.

Zou best kunnen, ik heb geen idee wat ze er allemaal mee doen tegenwoordig.

Vanaf welke hoeveelheid is het niet meer te verwaarlozen? Stel dat je meer dan 1-3 stuks in je dieet hebt? (ik heb dat niet hoor) maar vraag me af vanaf welke hoeveelheid het wel van invloed wordt. Of nooit? Zolang het in je dieet past?

Hangt er natuurlijk vanaf wat het doel is van het opgestelde dieet...

Terug
Naar boven