- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na een jaar een keer zijn beentjes getraind en dan zeggen dat het overkill is![]()

Als je zo'n erge spierpijn heb moet je een paar lichte oefeningen doen om de boel een beetje te doorbloeden en vanavond gewoon gaan trainen wss is de meeste spierpijn weg na je warming up.
Dat klinkt niet als spierpijn lijkt meer of je iets verrekt heb.

haha ik ben gewoon een p*ssy he? ik heb motivatie nodig![]()
---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ---------- [mm, ik heb nog nooit een verrekte spier gehad, ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon fucking erge spierpijn is. mijn kuit ziet er verder ook goed uit, alleen hij is keihard. voor mijn doen danIs heel lastig te beoordelen. Ikzelf heb dit ook wel eens ervaren en dat was wel spierpijn. De enige manier waarop ik het uit elkaar kan houden is dat ik bij hevige spierpijn lach terwijl ik kapot ga vd pijn. Bij een verrekking is dit niet zoWel belangrijk om het in de gaten te houden, dat wel.

Je moet je dedicatie niet uit motivatie halen, motivatie komt en gaat en is geen vast iets.
het is heel gemakkelijk om even wat motivatie op te zoeken en te krijgen echter werkt dat maar voor korte duur.
Je kan jezelf het beste gewoon trainen voor goede discipline en door discipline alle marks (voeding/training/rust) dag in dag uit weer (her)halen. Motivatie is leuk maar totaal geen houvast.