Ja oke dat klopt, kan ik dan echt niet beter in smith machine bench doen? En kan ik voor mijn abs beter planks enzo doen of crunches en leg raises?
---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------
Moet zeker nog tot februari bij deze sportschool blijven ivm abbonoment van minimaal 1 jaar, dus veranderen is op het moment ook geen optie
---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------
Ik weet niet zeker of ik wel de echte smith machine heb in mn gym, want als ik op google plaatjes opzoek zie ik alleen een machine met een stang die alleen naar boven wn beneden kan. Die in mijn gym kan ook vooruit en achteruit, maar niet naar links en rechts(niet helemaal los dus) en er zitten nog andere dingen aan zoals cables enzo
---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------
Ook is er helaas geen sportschool in de buurt met een squatrek die ook te betalen valt, namelijk alleen een voor 50 euro per maand en dan moet ik er minimaal 2 jaar blijven, en voor 1 jaar 55 en ga zo maar door.
---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------
Dus bij de "smith machine" in mijn gym kan hij ook zo'n halve meter vooruit/achteruit. Ook is er aan beide kanten zon ding waar je de barbell op kan leggen. Maakt het dan nog steeds uit of moet hij persee los?