- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
Hallo, eerst en vooral ben ik nieuw hier, ben me al wel enige tijd aan het inlezen op deze fora en over trainen enzo
Maar heb geen ervaring ivm trainen
Ik ben van plan een bankje te kopen en 2 dumbbells van 30kg waarmee ik thuis aan de slag wil.
Nu heb ik een 'trainingsschema' gemaakt maar nu weet ik niet precies wat er allemaal fout is, moet ik meer oefeningen doen, ...?
Mijn doel is ook niet om te bodybuilden maar gewoon mooier lichaam krijgen. (Heb dit al op het fitnessforum geplaatst, maar dat ligt precies wat stil tegenover hier)
3Maal id week
Dumbbell Bench Press (Borst)
Dumbbell Straight Deadlift (Hamstrings)
Dumbbell Bent-over Row (Rug)
Dumbbell Squat (Quadriceps)
Dumbbell Upright Row (Schouders)
Dumbbell Standing Calf Rais (Kuiten)
Dumbbell Curl (Biceps)
Crunch (Buik)
Dumbbell Triceps Extension (Triceps)
Shrug (Trapezius)
Kunnen jullie my vertellen wat er allemaal fout is en of ik aanpassingen moet doen?
Alvast bedankt
Maar heb geen ervaring ivm trainen
Ik ben van plan een bankje te kopen en 2 dumbbells van 30kg waarmee ik thuis aan de slag wil.
Nu heb ik een 'trainingsschema' gemaakt maar nu weet ik niet precies wat er allemaal fout is, moet ik meer oefeningen doen, ...?
Mijn doel is ook niet om te bodybuilden maar gewoon mooier lichaam krijgen. (Heb dit al op het fitnessforum geplaatst, maar dat ligt precies wat stil tegenover hier)
3Maal id week
Dumbbell Bench Press (Borst)
Dumbbell Straight Deadlift (Hamstrings)
Dumbbell Bent-over Row (Rug)
Dumbbell Squat (Quadriceps)
Dumbbell Upright Row (Schouders)
Dumbbell Standing Calf Rais (Kuiten)
Dumbbell Curl (Biceps)
Crunch (Buik)
Dumbbell Triceps Extension (Triceps)
Shrug (Trapezius)
Kunnen jullie my vertellen wat er allemaal fout is en of ik aanpassingen moet doen?
Alvast bedankt