MuscleMeat

Fysiologie en anatomie

Raistlin

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ben net door m'n eerste boek over fysiologie en anatomie, maar vond het nogal oppervlakkig. Heeft er iemand een tip voor wat zwaardere lectuur ? Wel zodanig dat er nog een lijn in te zien is en het geen compleet latijn is, maar wel 1 dat iets dieper op de stof in gaat en toch enigszins betaalbaar is (geen 100 euro ofzo). Zo steek je er ook meer van op.

Het boek dat ik nu heb gelezen is :
'Anatomy and Physiology the Easy Way (Easy Way)' by I. Edward, Ph.D. Alcamo, Edward I. Alcamo

• Topic Starter Topic Starter
En dat is ? :D

Ik ben helemaal verkocht :D .

Ander suggesties ? :)

Voor mijn studie heb ik "Human Anatomy and Physiology" van Marieb. Is wel een oke boek, niet zo heel moeilijk.

Johny zei:
Voor mijn studie heb ik "Human Anatomy and Physiology" van Marieb. Is wel een oke boek, niet zo heel moeilijk.
Geen idee waar ik een tweedehands tegen een schappelijke prijs zou kunnen vinden ? :D

Misschien eens proberen ja. En heb net ontdekt dat er op amazon ook goedkope tweedehands exemplaren te krijgen zijn. Ik geraak er wel aan :).

Raistlin zei:
Geen idee waar ik een tweedehands tegen een schappelijke prijs zou kunnen vinden ? :D

Mischien op marktplaats?? Er zijn genoeg studenten die het kwijt willen volgens mij.

Natuurlijk niet de ideale periode, zo net voor de examens :D . Kan er zo meteen geen vinden daar, misschien kan ik het een tijdje in het oog houden. Ik ga alleszins ook eens in een De Slegte in de buurt passeren, al moet je daar natuurijk ook wat geluk hebben. En op amazon heb ik gemerkt dat er nogal veel niet internationaal willen versturen. Maar ik geraak er wel aan :thumbs: .

Terug
Naar boven