Fitness Seller

Ga ik hier door afvallen?

killerp8

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hoi

Ik weeg momenteel 104kg en wil graag naar de 85kg gaan. (175cm lang)

Ik doe sinds vorige week dit:

Maandag, Fitness ( 45min cardio minimaal + kracht training )
Dinsdag, Kickboxing ( 1 uurtje )
Woensdag, Mma ( 1 uurtje )
Donderdag, Rust dag
Vrijdag, Fitness ( 45min cardio minimaal + kracht training )
Zaterdag, Hardlopen ( 3km, net mee begonnen heb nu nog slechte conditie waneer beter gaat wil ik naar 5 tot 10km gaat hardlopen )
Zondag, Rust

Ik let op me voeding en drink veel water, heb geen strikt voeding schema want daar kan ik me moeilijk aan houden eet wel gewoon bijna elke 2 uur en dan 1 a 2 broodjes met kipfilet / kaas.

Zal dit mij helpen snel af te vallen en conditie op te bouwen?

Alvast bedankt! Jeffrey

Dat ligt eraan:
eet je minder dan je lichaam nodig heeft dan val je af.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
Val je niet af eet een beetje minder (tenzij je nu al veel te weinig eet, wat ik betwijfel want je eet toch elke 2 uur)

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt eraan:
eet je minder dan je lichaam nodig heeft dan val je af.
Ik zou zeggen, probeer het gewoon.
Val je niet af eet een beetje minder (tenzij je nu al veel te weinig eet, wat ik betwijfel want je eet toch elke 2 uur)

Ik heb hier gelezen dat je om de 2 uur moet eten zodat je stofwisseling op gang blijft waardoor je afvalt ?

Eten zoveel mogelijk verdelen over de dag, cardio pas NA krachttraining en 45 min? Is bedt lang. Ik zou zeggen 30 min.
Kijk eens bij stickys over voeding.
Verder: succes met je doel

Begin met KT en doe daarna cardio zodat je meteen je vet verbrand, 20-30 minuutjes is genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Begin met KT en doe daarna cardio zodat je meteen je vet verbrand, 20-30 minuutjes is genoeg.

Oke bedankt! ga zometeen weer sporten als laatst kracht training squaten daar ga ik al behoorlijk door zweeten daarna gelijk de crosstrainer op:D

Terug
Naar boven