XXL Nutrition

Afvallen veel overgewicht

Bezoekers in topic

SvP0501

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
5 jul 2015
Waardering
1.811
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
13%
Ik ben inmiddels bijna 10kg kwijt in een week of 6 dus dat lijkt mij wel redelijk prima. Ik doe ook krachttraining en eet voldoende dus dit lijkt mij wel een goed tempo te zijn voorlopig.

Je bent goed bezig ! hou dit vol
10 KG in 6 weken is veel maar het overgrote deel zal vocht zijn door het niet meer tot je nemen van rotzooi en je houden aan een eetschema

Sparks79

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
5.034
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Zo is dat. Volhouden. Maar let inderdaad wel op, de eerste vijftien kilo zijn er zo af. De volgende vijftien kosten twee keer zo veel moeite en daarna wordt het nog wat lastiger.

Alsnog: goed bezig en goed gedaan tot zover!

Zenzation

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2019
Waardering
716
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
21%
Je gaat als een speer man, volhouden.

Nononsense

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2020
Waardering
1.438
Lengte
1m90
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Ik ben in! Top om te lezen dat je het al 6 weken hebt volgehouden en dat de weegschaal al -/- 10 zegt! Cool!
Nu kwestie van volhouden. Zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt of lastig vindt?

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Waardering
26.150
Lengte
1m86
Dag allemaal,

even een kleine update:
Ik ben inmiddels bijna 10kg kwijt in een week of 6 dus dat lijkt mij wel redelijk prima. Ik doe ook krachttraining en eet voldoende dus dit lijkt mij wel een goed tempo te zijn voorlopig.
Zeker goed bezig! Op welke hoeveelheid kcal zit je nu? Is het qua honger goed vol te houden?

KapiteinHenk

Novice
Lid geworden
15 okt 2020
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Ik ben in! Top om te lezen dat je het al 6 weken hebt volgehouden en dat de weegschaal al -/- 10 zegt! Cool!
Nu kwestie van volhouden. Zijn er nog dingen waar je tegen aan loopt of lastig vindt?
Dankje. Momenteel nog niet echt iets waar ik tegen aan loop. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel gaan komen.

KapiteinHenk

Novice
Lid geworden
15 okt 2020
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
136kg
Vetpercentage
> 50%
Zeker goed bezig! Op welke hoeveelheid kcal zit je nu? Is het qua honger goed vol te houden?
Ik zit nu nog op ong 2500 per dag. Hangt er een beetje vanaf hoeveel activiteit ik op een dag doe. Heb geen honger, 2500 kcal is natuurlijk nog wel aardig wat en al helemaal met gezonde voeding. Ook helpt veel water drinken.

Zenzation

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 sep 2019
Waardering
716
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
21%
Dankje. Momenteel nog niet echt iets waar ik tegen aan loop. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel gaan komen.
Grootste obstakel waar je tegen aan kan lopen ben jijzelf, geloof in jezelf dan komt het helemaal goed, die kilo’s gaan er af en blijven weg, zo moet je gaan denken, succes kerel.

Naar boven