Antisocial
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 277
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik de enigste op dit forum die niet vies is van speed? :/

idd met een speedpik valt er weinig te kontenbonken

Heel veel koffie, 's ochtends drink ik ****ing veel koffie, 's middags drink ik bier; sixpacks of een krat. 's Avonds snuif ik me kapot totdat ik niet meer kan slapen, en m'n wijf die wordt gedoet in d'r reet, door een ander.

Ben ik de enigste op dit forum die niet vies is van speed? :/
.Ow, ik heb geen problemen met mn derde been als ik pep snoep. Hij is klein, maar als je eenmaal geil bent, ga je 40 uur je bed niet uit met je chick. Grote frisdrank fles gevuld met water naast je bed zetten tegen de droge-bek en gaan tot je eikel helemaal blauw is.
Mensen die zeggen dat coïtus + pep niet samen gaat hebben echt geen idee waar ze het over hebben.

500mg test en 400 mg tren dr in...en nog niks toen we thuiskwamen

Wodka/redbull dan, zo blijft hij nog een beetje fris
6 euro?
, idd, zal er wel een paar wodka redbulls tussen gooien ook.
Ow, ik heb geen problemen met mn derde been als ik pep snoep. Hij is klein, maar als je eenmaal geil bent, ga je 40 uur je bed niet uit met je chick. Grote frisdrank fles gevuld met water naast je bed zetten tegen de droge-bek en gaan tot je eikel helemaal blauw is.
Mensen die zeggen dat coïtus + pep niet samen gaat hebben echt geen idee waar ze het over hebben.
Jij hebt duidelijk geen orgasme gehad met pep.. MDMA is ander verhaal, buiten dat je de hele avond een enorme paal hebt weigert ie pertinent te spuiten..
Drink niet als ik explosieven tot ontploffing moet brengen.. Hooguit met de klink een slokkie.

dat weet ik maar al te goed
zelfs niet in me kuur tijdens Defqon500mg test en 400 mg tren dr in...en nog niks toen we thuiskwamen
miss een kamagraatje dr bij moeten gooien ofzo?![]()

dit is een voorteken, jij wordt gewoon flink impotent in de niet al te verre toekomst![]()

Voor mij ook!Ghb tje voor mij. En geloof maar dat je daar op kan nken![]()
misschien heb je wel een exotische ziekte opgelopen van dat wormige hindoestaanse visk*tje![]()