Fitness Seller

Ga jij drinken/zuipen met Oud&nieuw?

jaja

Laatst bewerkt:
nou...eigelijk wel, maar t was nie om naar huis te schrijven en zelfs licht pijnlijk:o

coke valt het nog mee, maar dan werkt het ook nie echt mee

ghb...don't get me started:o

? moet uitkijken dak geen vlekken op het behang maak en flink met de lube aan de gang blijven.. Anders is ie echt rauw jah..

ahaaaa, dus vroeger wel eigenlijk?:D

achja...tis maar 1 keer oud en nieuw:)

mensen, doe s gek! snuif je blauw, slik je een aap, zuip je een stuk in de kraag:roflol:!

eigenlijk deed ik dat alleen met oud en nieuw.....flink zuipen lijntje en weer nuchter dus weer zuipen enz..enz... en pillen tja eeuuhh ze zijn niet meer wat ze waren zeg maar te veel speed

Zuupuuuhhhhhhhhhh. Ik ga samen met Kirsten een baco'tje doen.

ben nu al lekker an de zuip jongehhh

nee dope daar doet ikke niet meer aan ......alleen nog maar drank en dat ga ik ook drastisch minderen ....verstand komt met de jaren zeggen ze toch he..

Hehe, wij hebben echt hetzelfde probleem jack :D Altijd zeggen, maar nooit doen :P

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Jij hebt duidelijk geen orgasme gehad met pep.. .

Ik wel.. goeie dag zeg!! Tot aan een blackout toe zowat..

Hehe, wij hebben echt hetzelfde probleem jack :D Altijd zeggen, maar nooit doen :P

ik weet het daarom gaat dat ook elke keer weer verkeerd met ons als we op een meet zijn....verdomme ik vind het gewoon lekker en dat is de pest en als ik er een paar heb gehad is ik niet meer te houden...

Mijn Kerst Leffe zit al in de pint en ga nu mijn eerste slok nemen :)
Het belooft een leuke dag te worden :D

Yep.

ZEkers.......zal wel een kater van 2 dagen worden gezien de laatste jaren :D

Nee , zie het nut niet .

Probeer het eens.

Natuurlijk ga ik drinken met oud&nieuw stoer he.
Maarja ik drink altijd één keer in de week vet veel.
Je bent jong en je wilt wat... dronken worden.
Hoegaarden witbier staat vanavond op het voorprogrmma.

Laatst bewerkt:
lekker kotseeee :p

Terug
Naar boven