Fitness Seller

GABA doet groeihormoon explosief stijgen.

Bezoekers in dit topic

Waar haal je deze wijsheid vandaan? De wetenschappelijke onderzoeken spreken voor zich en laten een duidelijke onmiskenbare verhoging van GH zien na GABA supplementatie, laat jij dan eens een onderzoek zien waarin GABA niet makkelijk door de "bloedbariere" heen komt of heb je dit toevallig eens van iemand gehoord?
Ik heb ook zoiets gehoord (van mn dokter) natuurlijk is het weer zonder bewijs...
 
dat is het probleem met de meeste aminozuren zoals arginine, ornithine, glutamine, gaba, tryptofaan enz... ze zouden elk voor een afgifte van groeihormoon zorgen maar een groot deel geraakt moeilijk door de hersenbloedbarrière. daarom is het ook best om ze afzonderlijk te namen op nuchtere maag (minstens 3 uur niet gegeten hebben), zodat ze niet met elkaar concurreren om door de hersenbloebarrière te geraken. dat aminozuren moeilijk door de hersenbloedbarrière geraken om voor groeihormoonafdgifte te zorgen is iets dat bekend is. was één van de eerste zaken die ik las toen ik er vroeger info over zocht. en dat was niet hier op het net maar in boeken die door dokters geschreven waren.
 
dat is volgens mij de reden dat je minstens een paar gram op nuchtere maag moet nemen voor het slapengaan. omdat maar een klein deel de bloedbarrière passeert. maar als het voor 400% verhoging zorgt, is dat toch goed meegenomen. ik zou het wel afwisselen. twee weken GABA, twee weken tryptofaan, twee weken arginine, twee weken niets. om gewenning tegen te gaan. wat ze op de bijsluiter voorstellen 3 keer per dag 1gr, dat is dikke bullshit. tussen 3 en 5 gr voor het slapengaan. tryptofaan idem. arginine ook. arginine 3 gr op nuchtere maag 's morgens 45 minuten voor je ontbijt, wordt ook gedaan. het enigste probleem met echte arginine is, dat als je grote hoeveelheden neemt, je minstens 5 keer per dag naar het WC moet met een vervelende diarree.
 
Ik heb ook zoiets gehoord (van mn dokter) natuurlijk is het weer zonder bewijs...

Waar haal je deze wijsheid vandaan? De wetenschappelijke onderzoeken spreken voor zich en laten een duidelijke onmiskenbare verhoging van GH zien na GABA supplementatie, laat jij dan eens een onderzoek zien waarin GABA niet makkelijk door de "bloedbariere" heen komt of heb je dit toevallig eens van iemand gehoord?


Nu heb je het weer over de "hersenbariere".. Kom eens met bewijs in plaats van wat loze kreten te roepen.

Een toxicoloog die ik er naar vroeg heeft dit bevestigd. Als ik het document nog eens vind zal ik het hier posten.

http://www.drugs-forum.co.uk/forum/local_links.php?action=jump&id=336&catid=28
http://www.drugs-forum.co.uk/forum/local_links.php?catid=28



Clinica Neurologica dell-Università di Genova, Italy.

The i.p. injection in rats of GABA (740 mg/Kg) after sonication with an equal amount of phosphatidylserine (PS) has an antiepileptic effect. The injection of plain GABA has no such an effect. Blood, brain and synaptosomal accumulation of exogenous labeled GABA under the two circumstances are evaluated. In the case of GABA/PS injection there is a higher passage of the exogenous labeled neurotransmitter into the blood and brain nerve endings (synaptosomes). A higher synaptosomal accumulation of the exogenous labeled neurotransmitter is found even when GABA and PS are injected separately. Since these accumulation increases occur at a time when there is the antiepileptic effect, they seem relevant to it. Our interpretation of the chain of the events resulting in the antiepileptic action is that the phospholipid facilitates from the beginning the first passage of the exogenous neurotransmitter form the peritoneum to the blood. Then a higher passage to the brain tissue and eventually to the GABA-ergic nerve endings ensues. The brisker accumulation of the exogenous neurotransmitter in the nerve endings could be at the basis of a more efficient GABA-ergic inhibitory control in the brain.
 
Ik heb eens een aantal keren GABA gebruikt voor trainen, en had er niet echt een positief gevoel over. Misschien zat het tussen me oren, maar ik dacht zelfs kracht en concentratie te verliezen.
 
gaba geraakt zelf moeilijk in de hersenen, maar in de vorm van phenibut lukt het zonder problemen, maar heb de thread niet helemaal genezen en ik weet ni of dat noodzakelijk is...
 
Juist

En een vorm van phenibut = ghb
 
hehe, GHB ziet er erg intressant uit maar je kan er wel serieus verslaafd aan raken als je ni oplet! maar ga er binnekort ook mee experimentere:d
 
Om lichaamlijk verslaafd te geraken aan ghb moet je het goedje al zwaar misbruiken

Elke dag 3 dosisen kan perfect, zonder lichaamlijke verslaving

Enkele regels, onthoud deze, en je word niet lichaamlijk afhankelijk
- Neem niet voor 18u 's avonds
- Neem enkele dagen per week eens rust
 
^^ heb idd gelezen dat het niet zo makkelijk is om er verslaagt aan te raken, maar eens je eraan hangt is het een van de ergste verslavingen die er is, maar als je je aan die regels houd is het risico idd een pak kleiner
 
Ik ben nu een pot gaba aan het gebruiken maar ik kan niet zeggen of het echt werkt. Ik neem zoals voorgeschreven 2 a 5 gram voor het slapengaan en voel dan bijna direct een tintelend gevoel over mijn huid, een verschijnsel dat normaal is volgens het etiket.
 
Ik ben nu een pot gaba aan het gebruiken maar ik kan niet zeggen of het echt werkt. Ik neem zoals voorgeschreven 2 a 5 gram voor het slapengaan en voel dan bijna direct een tintelend gevoel over mijn huid, een verschijnsel dat normaal is volgens het etiket.

Hoe weet je dit? Denk je dat je een verhoogde GH afgifte na een paar dagen merkt ofzo? Dit is iets wat je pas waarschijnlijk na maanden zoniet jaren merkt.. Maargoed.
 
Als je een GH-releaser overdag gebruikt en daarmee een GH-piek creëert, gaat dat dan niet ten koste van je natuurlijke GH-piek in het begin van je slaap? En als je het alléén voor het slapen gebruikt en je GH is een x-procent hoger, zou je dan voor de periode van die GH-piek, er niet voor moeten zorgen dat er evenredig meer bouwstoffen (en wellicht nog andere stoffen) aanwezig zijn, zoals een spectrum van aminozuren uit eiwitten met een hogere biologische waarde (zoals Whey), ipv eiwitten uit bijvoorbeeld vis of kwark? Ik bedoel: het is leuk als je gedurende een korte periode wordt geholpen met het metselen van het muurtje, maar het schiet niets op als er voor die periode niet voldoende bakstenen worden aangevoerd.

Roken verhoogt ook de GH en er schijnen meerdere middelen te zijn die dat effect hebben. Is er eigenlijk wel deugdelijk onderzoek op mensen gedaan dat aantoont dat het ook effect heeft? En is er van GABA eveneens onderzocht of tegelijkertijd de cortisolspiegel niet toevallig ook stijgt? Heeft het wel een bewezen nut, naast de bewezen stijging van het GH?
 
Hoe weet je dit?
Denk je dat je een verhoogde GH afgifte na een paar dagen merkt ofzo?



Hoezo hoe weet je dit? Ik maak een veronderstelling en je begint zo te mekkeren. Op het moment van die post gebruikte ik het reeds 2 weken, een periode waarbij je van vrijwel alle supplementen kan zeggen of ze werken of niet...

Het is wel zo dat ik nog andere supplementen gebruik en dat ik dus niet zeker kan zijn over de werking behalve dat ik er overdag nogal vermoeid van ben en dat je er de vreemdste dromen van krijgt die je je 's morgens nog zeer goed herinnert. Ik vind de werking heel goed gelijken op die van ZMA.
 
Ik ben nu een pot gaba aan het gebruiken maar ik kan niet zeggen of het echt werkt. Ik neem zoals voorgeschreven 2 a 5 gram voor het slapengaan en voel dan bijna direct een tintelend gevoel over mijn huid, een verschijnsel dat normaal is volgens het etiket.

slaap je er beter door toevallig?
 
slaap je er beter door toevallig?

Ik slaap er niet bepaald beter door omdat ik daar nooit problemen mee gehad heb maar ik kan me wel indenken dat iemand met slapeloosheid hier wel beter mee slaapt.
 
dan klinkt t als iets voor mij; ik ga eens wat bestellen :D
 
Hoezo hoe weet je dit? Ik maak een veronderstelling en je begint zo te mekkeren. Op het moment van die post gebruikte ik het reeds 2 weken, een periode waarbij je van vrijwel alle supplementen kan zeggen of ze werken of niet...

Het is wel zo dat ik nog andere supplementen gebruik en dat ik dus niet zeker kan zijn over de werking behalve dat ik er overdag nogal vermoeid van ben en dat je er de vreemdste dromen van krijgt die je je 's morgens nog zeer goed herinnert. Ik vind de werking heel goed gelijken op die van ZMA.

Ach klets toch niet man. Dit topic is oorspronkelijk gestart om een verhoogde afgifte van het GH veroorzaakt door GABA. Het eventuele effect van een GH surplus merk je niet na 2 weken. Alle supplementen werken dus na 2 weken volgens jou? Sjezus, think again. Waarom denk je dat GH kuren zo lang duren?
 
Ach klets toch niet man. Dit topic is oorspronkelijk gestart om een verhoogde afgifte van het GH veroorzaakt door GABA. Het eventuele effect van een GH surplus merk je niet na 2 weken. Alle supplementen werken dus na 2 weken volgens jou? Sjezus, think again. Waarom denk je dat GH kuren zo lang duren?

gaba heb ik eens 2 maanden geprobeert, maar geen ene **** geholpen.


Ik slaap er niet bepaald beter door omdat ik daar nooit problemen mee gehad heb maar ik kan me wel indenken dat iemand met slapeloosheid hier wel beter mee slaapt.

nou dat heb ik, maar sliep er niet beter van.
 
Back
Naar boven