XXL Nutrition

GABA doet groeihormoon explosief stijgen.

Bezoekers in dit topic

Je hebt 3 manieren om aan ghb te komen. De manier die jij noemt (gbl laten reageren met naoh en gedestileerd water) is de manier om die circuleert in het uitgaanscircuit.

De aminozuren van gaba zijn vervangen door zuurstof + waterstof atomen, daarom komt het beter door de barriere

Door ghb is er 3 maal zoveel gh aanmaak tijdens je slaap, maar andere studies tonen weeral aan dat de cortisollevels na gebruik stijgen zodat de positieve eigenschappen teniet worden gedaan.

Waarom zou dit molecuul met een hydroxylgroep dan wel beter door de BHB komen dan met een aminogroep ??? De hydroxylgroep is dan zelfs nog iets polairder dus ik snap dat echt niet. Dit zou echt alleen kunnen als GHB op een transporteiwit past en GABA niet.

Overigens gaan door een zware training ook zowel je GH als cortisol omhoog, zouden daar dan ook geen positieve effecten van verwacht mogen worden?
Ik zeg hier dus niet dat het hetzelfde is he maar ik vraag me dan toch af hoe dat verder zit;)
 
Tussen moleculen waarin een OH- groep of een NH- groep voorkomt, treedt er een waterstofbrug op. Deze polaire verbindingen lossen dus ook op in water, want deze vormen met water een H- brug. A- polaire bindingen lossen niet of slecht op in water.

Stoffen die goed oplosbaar zijn in water worden beter tegengehouden door de bloedhersenbarrière dan stoffen die slecht oplosbaar zijn in water. Vandaar dat de bloedhersenbarrière het meest effectief is bij polaire bindingen.
Hieruit kan tegelijk worden opgemaakt dat de bloedhersenbarrière polair is, want polaire stoffen functioneren het beste met stoffen van dezelfde waarde, dus ook polair.
 
en meer daarover kan je hier vinden: [Link niet meer beschikbaar]
 
Maiskorrel, de bloedhersenbarriere moet volgens mij toch echt apolair zijn. Vetoplosbare moleculen komen er dus beter door heen. Logisch ook anders zou het bezwaarlijk een barriere vormen met bloed,dat toch voor een groot deel uit water bestaat:p

Wat de heroine/ morphine link betreft ,(beetje offtopic maar jammer dan nu wil ik het weten ook) Dat heroine beter door de BHB komt is zeker waar, maar ik heb me laten vertellen dat IV toegedient morphine desondanks sterker werkt dan heroine!!!
Dit werd door een docent aangehaald om het begrip "intrinsieke activiteit" uit leggen, deze zou dan van morphine groter zijn dan van heroine.
 
heb je ook die van now foods? ik neem ze enkel savonds 2.5 gram ineens.

Ja

Ik neem voor het slapen 3 capsules, overdag 2

en wat brengt het je?
slaap je bv merkbaar beter ?!?!?

Bwoa, nog een beetje vroeg om te zeggen met dergelijk suplement imo, vind wel dat ik vaster slaap en vooral 's morgens beter en beter ontwaak, dat was een tijdje terug wel eens een probleem :D

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw ervaring met GABA.
Je gebruikt die van now foods? Of?

Ja, van now foods
 
@sanca: dat is precies wat ik wilde horen, bedankt!
 
Ik heb ook wat GABA besteld, maar het is slome verzending. Iemand nog meer dan het standaard artikel over de combi met groeihormoon? Als ik er al beter van slaap dan is dat al pure winst, want slapen is wat op dit moment het minst goed is aan mijn hele trainingregime.
 
Nou ik heb ook een potje gekocht en ik ga een maand lang elke avond 3 gram (6 caps) voor het slapen nemen.
Ben momenteel aan het cutten en val 1 kilo per week af. Ben benieuwd wat ik ga merken met GABA erbij.
 
kan je het trouwens gewoon non stop gebruiken ?
 
Hehe met GABA kun je GBL maken en met GBL kun je weer GHB maken.

Zoek maar eens met google naar: Sandmeyer RxN GBL
 
Ik was eergister begonnen met 3 gram en gister maar 5 genomen omdat ik geen rare bijwerkingen had. Maar ik kreeg gister allemaal tintelingen over me hoofd en bovenlichaam en kreeg het heel warm pffff deed gewoon pijn :P
Gelukkig was dit na een paar minuten weer over.

Maar hoe zit het met gevoeligheid ? Kan je dit middel non stop nemen of dan weer even een paar dagen niet ??
 
GBL is toch gewoon legaal verkrijgbaar?

Ik weet niet of het legaal is maar ik weet wel dat je voor 1 liter 50 euro kwijt bent en voor 10 liter 400 tot 500 euro :p en met 2,5kg GABA van 30 tot 50 euro kun je 8 tot 9 liter GBL maken.

Maar goed ik gebruik het zelf niet maar ik vond het wel interesant om te lezen.
 
als het wel zo is is het wel erg ziek goedkoop :
9 liter voor 50 eu = 1 cent per dosis :O
 
Ja, is een schoonmaakmiddel.

Ik weet niet of het legaal is maar ik weet wel dat je voor 1 liter 50 euro kwijt bent en voor 10 liter 400 tot 500 euro :p en met 2,5kg GABA van 30 tot 50 euro kun je 8 tot 9 liter GBL maken.

Maar goed ik gebruik het zelf niet maar ik vond het wel interesant om te lezen.


GBL komt van nature voor in een aantal voedselproducten, zoals in vlees, fruit, koffie en alcoholische dranken. In kleine hoeveelheden is het ook te vinden in het menselijk lichaam. Verder is zijn hydrolyseproduct, GHB, aangetroffen in zoogdieren.

In de arbeidssituatie kent GBL vele toepassingen, waaronder als oplosmiddel voor polymeren en in de elektronica-industrie, als bestanddeel in chemische verfverwijderaars en als intermediair bij de productie van vitaminen, geneesmiddelen en pyrrolidonen. GHB is niet alleen een hydrolyseproduct van GBL, maar wordt los daarvan ook gesynthetiseerd en in de farmaceutische industrie verwerkt tot geneesmiddel.
GHB wordt namelijk gebruikt om te kalmeren, bij de behandeling van alcoholverslaving, als ondersteuning bij het staken van drugsmisbruik (opiaten) en bij de behandeling van slaapstoornissen.
GBL en GHB staan verder bekend als partydrug, omdat het euforische en kalmerende effecten kan hebben.
 
Laatst bewerkt:
en je doet er gootsteenontstopper bij om GHB te maken ;) :D

Je moet die gootsteenontstopper eens een lekje op je hand laten vallen. Dat brand gewoon door je huid heen. En toch als je ghb drinkt brand het niet ? Misschien omdat alles is opgereageerd en er geen ontstopper meer inzit ?
 
Back
Naar boven