AndroidHealthClinic

GABA doet groeihormoon explosief stijgen.

Bezoekers in dit topic

AUB geen GHB geneuzel meer hier. Ga dat maar op het drugs en verslaafdenforum doen.

Zelf ook aan de GABA. 4.5 gram voor het slapen gaan en moet zeggen dat ik mijn dromen beter herinner. Ze lijken ook intenser, dus wat dat betreft lijkt het te werken.

Bijwerkingen heb ik nog niet gehad.
 
AUB geen GHB geneuzel meer hier. Ga dat maar op het drugs en verslaafdenforum doen.

Zelf ook aan de GABA. 4.5 gram voor het slapen gaan en moet zeggen dat ik mijn dromen beter herinner. Ze lijken ook intenser, dus wat dat betreft lijkt het te werken.

Bijwerkingen heb ik nog niet gehad.

Dan moet je dat poeder eens 3 minuten onder je tong leggen. Dan wordt het veel beter opgenomen. Ik krijg dan echt effe een aanval van een paar minuten dat ik zwaar adem en me gezicht en nek prikkelen en dat ik het heel heet heb.
Dat effect is nu wel wat minder aan het worden na 10 dagen...

Hoe lang gebruik je het al en merk je wat aan je vet/spier/kracht ?
 
Gebruik het pas 1 week. Moet wel toegeven dat ik gisteren ook even wat zwaarder ademde ongeveer 15 minuten nadat ik het had ingenomen. Maar na me daar een minuutje op geconcentreerd te hebben was het eigenlijk wel over.

Ik verwacht pas na 1 maand gebruik iets van resultaten.
 
Gebruik het pas 1 week. Moet wel toegeven dat ik gisteren ook even wat zwaarder ademde ongeveer 15 minuten nadat ik het had ingenomen. Maar na me daar een minuutje op geconcentreerd te hebben was het eigenlijk wel over.

Ik verwacht pas na 1 maand gebruik iets van resultaten.

Tja ik weet niet wat ik er van kan verwachten. Meestal is het met groeihormoon zo dat je het pas na 2 maanden iets merkt doordat dan je IGF1 hoog is.
Maar ik heb geen idee hoe dat met GABA zal gaan. Ben wel benieuwd aangezien ik nu mijn tweede week in ga.
 
Ja ikzelf heb er ook niet veel van kunnen vinden, enkel 1 post van een jongen die er binnen 3 weken flink wat vet mee verloor.

Groeihormoon neemt af met de leeftijd en als ik kijk naar mensen die ouder zijn/worden, dan zie je precies de dingen die jeugdige niveau's van groeihormoon voorkomen. Rimpels, vet, kaal worden etc etc. Volgens mij is het niet zozeer de leeftijd maar het verminderen van groeihormoon. Als ik voor mezelf op een of andere manier mijn natuurlijk groeihormoon hoger kan krijgen, al is het maar een piek tijdens de slaap (die overigens het hoogste is muv de GH piek na training en daarvoor gebruik ik St. Janskruid) dan denk ik dat je op den duur zeker iets mag verwachten dat lijkt op: minder vet, minder veroudering etc.

We zien het wel. Volgende keer bestel ik gewoon een grote pot Gaba ipv pilletjes, dan wordt het een stuk goedkoper en kan ik het ook langer blijven gebruiken.
 
waar kan je gaba in poedervorm halen?
 
Ebay is your best friend :)

Op bb.com krijg je het ook, maar dan moet je met creditcard bestellen omdat paypal alles wat met groeihormoon te maken heeft niet toestaat.
 
Ebay is your best friend :)

Op bb.com krijg je het ook, maar dan moet je met creditcard bestellen omdat paypal alles wat met groeihormoon te maken heeft niet toestaat.

Ebay, dat ik daar niet bij heb stilgestaan. Ik zat al beetje te balen dat ik geen cc heb :)

thnx ;)
 
Dan moet je dat poeder eens 3 minuten onder je tong leggen. Dan wordt het veel beter opgenomen. Ik krijg dan echt effe een aanval van een paar minuten dat ik zwaar adem en me gezicht en nek prikkelen en dat ik het heel heet heb.
Dat effect is nu wel wat minder aan het worden na 10 dagen...

Hoe lang gebruik je het al en merk je wat aan je vet/spier/kracht ?

Die prikkels heb ik ook al een paar keer gehad, niet altijd :dunno:
 
Die prikkels heb ik ook al een paar keer gehad, niet altijd :dunno:

Ik heb gelezen dat het niet echt een indicatie is of het werkt. Ik heb het soms erger soms minder.

Ik neem nu 5 gram na het sporten gelijk en dan paar minuten later mijn shake. Lekker GH en insuline hoog :) en voor het slapen gaan nogmaals 5 gram.

Merk jij al wat Sanca ?
 
Ik heb gelezen dat het niet echt een indicatie is of het werkt. Ik heb het soms erger soms minder.

Ik neem nu 5 gram na het sporten gelijk en dan paar minuten later mijn shake. Lekker GH en insuline hoog :) en voor het slapen gaan nogmaals 5 gram.

Merk jij al wat Sanca ?

Buiten een wat betere slaap en beter uitgeslapen gevoel 's morgens niet echt, maarja, een betere slaap is al goud waard imo
 
Buiten een wat betere slaap en beter uitgeslapen gevoel 's morgens niet echt, maarja, een betere slaap is al goud waard imo

Ja dat zeker. Ik merk ook dat ik wat lekkerder in mn vel zit.
 
stop eens op met dit topic te vernken, dit gaat over GABA, niet over GLB GHB of andere troep. ik heb in fakkin 3 pagina's niets fatsoenlijks kunnen lezen behalve ervaringen met ghb en welke samenstelling het wel niet heeft, wieber eens of maak een eigen topic


edit:
sorry, er is ook nog een pagina 4 :D , zag al dat iemand me voor was met anti-GHB post..
 
Laatst bewerkt:
stop eens op met dit topic te vernken, dit gaat over GABA, niet over GLB GHB of andere troep. ik heb in fakkin 3 pagina's niets fatsoenlijks kunnen lezen behalve ervaringen met ghb en welke samenstelling het wel niet heeft, wieber eens of maak een eigen topic


edit:
sorry, er is ook nog een pagina 4 :D , zag al dat iemand me voor was met anti-GHB post..

ja joh topic vervuiler !!! :D
 
Inmiddels in mijn eerste maand bijna om. Mijn dieet is niks veranderd, maar aan vetpercentage ook niet.

4.5 gram GABA voor het slapen gaan dus nog geen enkel zichtbaar/merkbaar effect.
 
heuh wist niet dat hier een topic over was... ik gebruik gaba :) tintelingen, prikkels, kortademigheid, de helem mikmak maak ik mee.. verder nog niet veel van gemerkt :(
 
Inmiddels in mijn eerste maand bijna om. Mijn dieet is niks veranderd, maar aan vetpercentage ook niet.

4.5 gram GABA voor het slapen gaan dus nog geen enkel zichtbaar/merkbaar effect.

Ik merk er ook niks van eigenlijk. Behalve dat ik wat stabieler ben.
 
Wat is GABA dan?

Een neurotransmittor.....
(bladert door zijn boeken op zoek naar effecten)

Anyway, omdat het ook een neurotransmittor is kunnen er best wel eens bijwerkingen optreden.

Ik zeg kunnen.
 
Een neurotransmittor.....
(bladert door zijn boeken op zoek naar effecten)

Anyway, omdat het ook een neurotransmittor is kunnen er best wel eens bijwerkingen optreden.

Ik zeg kunnen.

Verklaart u nader beste karel...
 
Back
Naar boven