MuscleMeat

Gadverdamme

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
ZIT IK LEKKER VAN MIJN PIJNBOOMPITJES TE GENIETEN, NEEM IK WEER EEN HAP, ZIE IK GVD IN DAT BAKJE EEN MAAD OF WTF HET IS OOK, EEN VIEZE WITTE WORM MET BRUINE KOP IN MN PIJNBOOMPITTEN BAKJE BEWEGEN, SCHRIK ME KAPOT, SPUUG ALLES UIT, DE TV , VLOER ALLES ZAT ONDER, GADVERDAMME



HAD ZE BIJ DE TURK GEHAALD, LAATSTE KEER!! GEKKE TURKEN!!

GADVERDAMME :mad:

TROUWENS, ALS HET EEN MAAD IS, WEET IEMAND DAN OF HET SCHADELIJK IS ALS JE ZO'N BEEST HEBT INGESLIKT?
 
Mijn moeder vond laatst een kakkerlak in een doos "verse" eieren :)
 
CitizenDildo zei:
ZIT IK LEKKER VAN MIJN PIJNBOOMPITJES TE GENIETEN, NEEM IK WEER EEN HAP, ZIE IK GVD IN DAT BAKJE EEN MAAD OF WTF HET IS OOK, EEN VIEZE WITTE WORM MET BRUINE KOP IN MN PIJNBOOMPITTEN BAKJE BEWEGEN, SCHRIK ME KAPOT, SPUUG ALLES UIT, DE TV , VLOER ALLES ZAT ONDER, GADVERDAMME



HAD ZE BIJ DE TURK GEHAALD, LAATSTE KEER!! GEKKE TURKEN!!

GADVERDAMME :mad:

TROUWENS, ALS HET EEN MAAD IS, WEET IEMAND DAN OF HET SCHADELIJK IS ALS JE ZO'N BEEST HEBT INGESLIKT?
weet niet maar denk dat ie wel dood gaan door het maagzuur... zo niet dan vreet ie je van binnen op :D
 
1 ding; maden zijn zeer proteinerijk.
 
Hoi.

Je Caps Lock toets lijkt stuk. :)
 
Maad gaat dood van je maagzuur, was pas nog op tv.
 
KaLe zei:
Mijn moeder vond laatst een kakkerlak in een doos "verse" eieren :)

Echte vérse eieren zijn trouwens zwaar ergerlijk, als je ze kookt krijg je steevast een klef snot ei en plakt de schaal er aan vast zodat het hele ei uit elkaar valt. Vandaar laat ik m'n eieren altijd een dag of 5 staan voor ik een doos aanbreek. :thumbup:
 
Bij Fearfactor vreten ze zich helemaal scheel aan de maden!! :D :D
 
Eet elke dag 250gr maden. En krekels, en vliegen en....
 
Peoples zei:
Bij Fearfactor vreten ze zich helemaal scheel aan de maden!! :D :D

Idd zo schadelijk is dat niet, het beest is niet gifdragend. En het leeft nog, dus het is ook niet aan het rotten. Smakelijk Dildo, kopje thee bij? :meal:

Je moet ook niet bij een turk kopen, alleen dadels zijn daar veilig (en lekker)
 
maden eten ook alleen rottend vlees. Dus maak je niet druk.

Ze gebruiken die dingen zelfs in het ziekenhuis, doen ze die gekke dingen op een open wond met dood vlees. Eten ze netjes al het dode op, en het goede weefsel laten ze met rust. Toffe beesten :p :o
 
Tuurlijk Zijn Maden Niet Schadelijk Ze Zijn Juist Erg Voedzaam! Je Mag Die Turk Wel Bedanken!
 
MrJ zei:
Hoi.

Je Caps Lock toets lijkt stuk. :)

Hoi.

Je maakt teveel "Hoi" posts, het valt niet meer op. Verzin eens iets nieuws.

Groetjes, NSBeend :)
 
maden gaan dood in maagzuur idd...

Trouwens gewokte meelwormen of krekels of sprinkhaan is nog zo slecht niet, en bevat héél veel proteïnen :)

Kom maar af, 16 oktober, alpheusdal, antwerpen berchem is er beurs van reptielen en spinnen en de "snackbar" waar ze zulke dingen wokken zal er waarschijnlijk ook wel weer staan :)

Kakkerlak tussen je eieren... kakkerlakken zijn VEEL te bitter van smaak, niet proberen! Ik zie hier elke dag een honderdtal kakkerlakken want ik kweek ze :) Gelukkig is dat wel een soort die niet plaagvormend is en niet tegen gladde wanden kan opklimmen, dus beestjes blijven mooi in hun bak :)

Grtz
DiS
 
de leeuw zei:
maden eten ook alleen rottend vlees. Dus maak je niet druk.

Ze gebruiken die dingen zelfs in het ziekenhuis, doen ze die gekke dingen op een open wond met dood vlees. Eten ze netjes al het dode op, en het goede weefsel laten ze met rust. Toffe beesten :p :o
zijn toch bloedzuiger die krengen? die vreten het rotte vlees toch weg:S
 
Moetje het ook niet bij een turk halen he, dan vraag je er gewoon om :D

Had laatst kip gehaald en die was ook helemaal rot.. bah
 
DiSTuRBeD zei:
maden gaan dood in maagzuur idd...

Trouwens gewokte meelwormen of krekels of sprinkhaan is nog zo slecht niet, en bevat héél veel proteïnen :)

Kom maar af, 16 oktober, alpheusdal, antwerpen berchem is er beurs van reptielen en spinnen en de "snackbar" waar ze zulke dingen wokken zal er waarschijnlijk ook wel weer staan :)

Kakkerlak tussen je eieren... kakkerlakken zijn VEEL te bitter van smaak, niet proberen! Ik zie hier elke dag een honderdtal kakkerlakken want ik kweek ze :) Gelukkig is dat wel een soort die niet plaagvormend is en niet tegen gladde wanden kan opklimmen, dus beestjes blijven mooi in hun bak :)

Grtz
DiS


wtf moet jij met kakkerlakken???
 
Metal_Wolf zei:
Moetje het ook niet bij een turk halen he, dan vraag je er gewoon om :D

Had laatst kip gehaald en die was ook helemaal rot.. bah
Meen je dat nou? Keuringsdienst van waren erop sturen, bah.
 
Waarom kweek jij kakkerlakken Dis?
 
Back
Naar boven