MuscleMeat

Game: Diablo III

Ja maar uiteindelijk knal je met alle characters er op lage torments zo doorheen, denk dat je met een teleport wizard nog t snelste bent.

Gister met mn nieuwe DH binnen ongeveer een uur speeltijd heel de Natalya set bij elkaar gevonden/gegambled. Dat ging wel heel opvallend snel moet ik zeggen...

Ja je had een teleport wiz erbij :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Ja je had een teleport wiz erbij :cool:

Haha indd.

Heb toch het idee dat het vinden van goeie items een beetje afhangt van je totale speeltijd en hoelang het seizoen al bezig is. In het begin dropte er continu gewoon alleen maar crap, nu de laatste tijd is dat ineens veel minder.

• #2.123
Hmm, begint nu wel een beetje te vervelen D3, heb met mn Wiz zo'n beetje alles ancient, maar geen zin om proberen hoog in de ladder te komen. Heb ook geen zin om met DH verder te gaan op 1 of andere manier, begin je weer van voor af aan, zoals al die andere keren... misschien een WD bouwen, maarja dan heb je weer het zelfde verhaal.. :(

Van mij mag S3 nu wel eindigen iig.

aangezien s2 ook maar 2 maanden was denk ik wel dat s3 begin juni ergens zal eindigen

• #2.125
Ik zit er aan te denken om nog een barb te beginnen, dit omdat ik al een mooie ancient IK klaar heb staan.
Maar wil eigenlijk met mijn 3e wiz eerst nog een ancient Eather Walker hebben, maar dat kan denk ik eeuwen duren.

Ik zit er aan te denken om nog een barb te beginnen, dit omdat ik al een mooie ancient IK klaar heb staan.
Maar wil eigenlijk met mijn 3e wiz eerst nog een ancient Eather Walker hebben, maar dat kan denk ik eeuwen duren.

ik zoek nu ook een eather walker, had hem tijdje geleden al een keer gevonden maar wist toen niet dat die zo handig was... dus gesalvaged :P

• #2.129
ik zoek nu ook een eather walker, had hem tijdje geleden al een keer gevonden maar wist toen niet dat die zo handig was... dus gesalvaged :P

Lol, je ziet toch aan de passive dat ie handig kan zijn. Alles waarbij ik denk misschien "ooit" handig, bewaar ik gewoon.

Ben btw met deze build bezig voor barb: http://www.diablofans.com/builds/55662-astray9009s-snowball-6ww2bk-barbarian-for-grift55

Echt super, hoef niet meer alles om te gooien voor rifts/grifts en je bent nog sneller/doet meer dmg ook. Moet alleen die kut zodiac ring ff vinden :(

Lol, je ziet toch aan de passive dat ie handig kan zijn. Alles waarbij ik denk misschien "ooit" handig, bewaar ik gewoon.

Ben btw met deze build bezig voor barb: http://www.diablofans.com/builds/55662-astray9009s-snowball-6ww2bk-barbarian-for-grift55

Echt super, hoef niet meer alles om te gooien voor rifts/grifts en je bent nog sneller/doet meer dmg ook. Moet alleen die kut zodiac ring ff vinden :(

Lijkt me wel een coole build! Die zodiac ring heb ik echt al teveel gevonden dus zit vast wel iets goeds bij :) Ga hem ook wel proberen, welke follower moet je dan gebruiken zodat hij je snowball niet uit elkaar haalt? Niet de templar?

Staat er onder, de dief.

Waar zal ik mijn bloodshards voor gaan gebruiken, welke upgrades?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/58767037

Ik speel hardcore overigens. Ik zat te denken aan een betere chest?
Mijn wapen is ook erg lackluster maar het schiet gewoon niet op om voor wapens te gamblen, te duur en te veel spread om echt effectief te kunnen gamblen.

ik heb met mijn barb standaard 16mil toughness, kan ik op grift 35 niet dood gaan... door de whirlwind damage reduction zit ik dan op 35mil toughness waarmee ik grift 40-42 gemakkelijk aankan zonder dood te gaan, in combi met een unity kan ik op grift 44-45 ook niet dood

Mijn barb heeft 64 mil toughness buffed (taeguk, +25% str passive, whirlwind, WotB) en 50% damage reduction van Call of the Ancients, in totaal 128m toughness feitelijk. En hij vangt toch flinke klappen op Grift ~40 als ik even klem wordt gezet tussen arcane met een muurtje.

Jij gaat 0% van de tijd dood met je 35 mil toughness? :o srs? Lijkt me sterk :D
De damage die die mobs doen is niet voor de poes.

Laatst bewerkt:
Waar zal ik mijn bloodshards voor gaan gebruiken, welke upgrades?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/58767037

Ik speel hardcore overigens. Ik zat te denken aan een betere chest?
Mijn wapen is ook erg lackluster maar het schiet gewoon niet op om voor wapens te gamblen, te duur en te veel spread om echt effectief te kunnen gamblen.

Mijn barb heeft 64 mil toughness buffed (taeguk, +25% str passive, whirlwind, WotB) en 50% damage reduction van Call of the Ancients, in totaal 128m toughness feitelijk. En hij vangt toch flinke klappen op Grift ~40 als ik even klem wordt gezet tussen arcane met een muurtje.

Jij gaat 0% van de tijd dood met je 35 mil toughness? :o srs? Lijkt me sterk :D
De damage die die mobs doen is niet voor de poes.

ik gebruik ook wel unity he :) 1 hits krijg je dus niet meer en als je niet stilstaat blijf je gewoon health regeneraten door whirlwind

• #2.134
Lijkt me wel een coole build! Die zodiac ring heb ik echt al teveel gevonden dus zit vast wel iets goeds bij :) Ga hem ook wel proberen, welke follower moet je dan gebruiken zodat hij je snowball niet uit elkaar haalt? Niet de templar?

Scoundrel, for the increased chc ook. En zorg ervoor dat ie naakt is, dus geef em geen wapen.

Ben er alleen nog niet aan toegekomen om mn runspeed te verlagen naar 0%. De build schijnt dan beter te werken, maar voor rifts is het weer niet handig, dus zit nog een beetje in dubio daarmee. En heb sowieso 11% op mn boots zitten die ik niet meer kan rerollen.

Echt lol zo'n Barbarian...
Echt pas paar dagen 70 en al grift 41 gecleared met 5 minuten over.
Moet (voor de verandering) nog betere RotRG vinden, en een templar relic, maar die laatste kan ik ook eventueel van 1 van mijn andere chars lenen.

ik zag gister dat ik maanden terug al een keer een acient zodiac ring heb gevonden :) lucky me

Voor jullie build moet ik nog de 2 1-handers vinden.
Heb er al wel 1 ancient gevonden, maar die heb ik aan Lucky gegeven :p

• #2.138
Voor jullie build moet ik nog de 2 1-handers vinden.
Heb er al wel 1 ancient gevonden, maar die heb ik aan Lucky gegeven :p

Hahaha, heb je nu wel spijt van zeker.. :D

Vind het met die build wel irritant dat je de WW skill op muisknop links moeten zetten, heb em toch altijd liever rechts, maarja dat kan helaas niet.

Hahaha, heb je nu wel spijt van zeker.. :D

Vind het met die build wel irritant dat je de WW skill op muisknop links moeten zetten, heb em toch altijd liever rechts, maarja dat kan helaas niet.

Kan toch zetten zoals je wilt?

Echt barb is echt voor noobs zeg, net grift 44 gecleared terwijl mijn legendary gems nog niet eens 25 zijn :D
Echt te makkelijk.

• #2.140
Kan toch zetten zoals je wilt?

Echt barb is echt voor noobs zeg, net grift 44 gecleared terwijl mijn legendary gems nog niet eens 25 zijn :D
Echt te makkelijk.

Klopt, maar echt hoge grifts zijn wel lastig ivm de rift guardian, je bent dan echt lang bezig.

Terug
Naar boven