MuscleMeat

Game: Diablo III

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Met bijna 29m toughness en 4m recovery valt dat glas best wel mee ;)
Dat hele snelle was wel even wennen. De eerste grift (lvl 1) die ik deed met deze setup was ik binnen notime ergens aan het einde. 45% movement speed bonus is absurd. Dat heb ik er overigens wel afgegooid, te oud voor die snelheid denk ik [emoji23]

Tja, op GR1 red je het wel met 29m toughness :p

Bij 21 werd het een probleem. Lacking dps is dan een puntje

29m toughness ? gooi er wat af man, hebje pas nodig voor 50+

29m toughness ? gooi er wat af man, hebje pas nodig voor 50+

ik heb met mijn barb standaard 16mil toughness, kan ik op grift 35 niet dood gaan... door de whirlwind damage reduction zit ik dan op 35mil toughness waarmee ik grift 40-42 gemakkelijk aankan zonder dood te gaan, in combi met een unity kan ik op grift 44-45 ook niet dood

• #2.105
Ik heb met mn barb 80+ mil met WW en Taeguk, maar op GR 50 krijg je gewoon goeie klappen hoor.

Je moet ook niet alles full potato tanken op hogere grs, ook niet als baba met 100mil tuffffffnezzzz

• #2.107
Clear nu 43 solo met mn wiz met ease, was binnen 5 minuten klaar. Misschien een keer 48 proberen ofzo, maar bang dat mn agressie dan weer teveel gaat opkomen :D

• #2.108
Ja die Reiko is wel een goede player.
Experimenteert veel met skillz en builds en items.

• #2.110
Ja die Reiko is wel een goede player.
Experimenteert veel met skillz en builds en items.

Gebruik nu die Aether Walker build en je raadt het nooit, ik vind een ancient Serpent Sparker :D

Naja, die gebruik ik voor high level group rifts, want dan heeft teleporten in mobs vrij weinig zin.

Heb ook eindelijk een eather walker gevonden, hij is wel tjep, maar voor de build is nu wel ok.

• #2.112
Heb ook eindelijk een eather walker gevonden, hij is wel tjep, maar voor de build is nu wel ok.

Grats :D ik heb vanmiddag een ancient gevonden :D

---------- Post added 15 May 2015 at 09:12 ---------- Previous post was 14 May 2015 at 21:33 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=Loa7R8RjOpc

Dit is er nu aan de gang. De kans om een portal van cow level te openen. Duurt tot 21 maart. Wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ik ga dus effe niet meer griften :p

Grats :D ik heb vanmiddag een ancient gevonden :D

---------- Post added 15 May 2015 at 09:12 ---------- Previous post was 14 May 2015 at 21:33 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Loa7R8RjOpc

Dit is er nu aan de gang. De kans om een portal van cow level te openen. Duurt tot 21 maart. Wat het precies inhoudt weet ik niet, maar ik ga dus effe niet meer griften :p

dus gewoon zo veel mogelijk rifts doen, tot er een cow level opent :P ik vind wel vaak van die goblin portals naar wimpsyshire maar meestal geen zin om erin te gaan

Cow level is nix aparts... alleen leuke exp boost

• #2.115
dus gewoon zo veel mogelijk rifts doen, tot er een cow level opent :P ik vind wel vaak van die goblin portals naar wimpsyshire maar meestal geen zin om erin te gaan

Daar heb je ook niks aan geloof ik.

Cow level is nix aparts... alleen leuke exp boost

Hmm oke :(

---------- Post added at 10:38 ---------- Previous post was at 09:59 ----------

Heb nu zo'n beetje alles ancient van me wiz, ik twijfel of ik ga proberen hoog in de ladder te komen, of een dh ga maken. Of ik ga weer verder met me barb... keuzes keuzes...

Ik probeer raiment of a thousand storms te krijgen. Die 6 set bonus ,12.500% dmg increase op dashing strike lijkt me super.

Zit nu op 830k sheetdmg en 18m toughness.
Ik heb alleen vaak het geluk om meerdere elite groepen tegelijk tegen te komen. Daarbij ga ik wel vaak dood. Overige mobs droppen snel iig :D

• #2.117
Ik probeer raiment of a thousand storms te krijgen. Die 6 set bonus ,12.500% dmg increase op dashing strike lijkt me super.

Zit nu op 830k sheetdmg en 18m toughness.
Ik heb alleen vaak het geluk om meerdere elite groepen tegelijk tegen te komen. Daarbij ga ik wel vaak dood. Overige mobs droppen snel iig :D

Ik vond het altijd irritant om elke 6 seconden een enemy te hitten om die 12,500% bonus te krijgen. daarnaast irriteerde ik me aan de cdr en dat je elke keer door een mob heen ging vooralsnog die dood ging. Ging mij allemaal te snel en te vaag. Met een Wizard doe je hetzelfde in principe, maar het is wel overzichtelijk en met een Wizard kan je nog open staan voor andere builds als 1 van de weinige characters :)

Net Grift 41 gecleared met TR speed rift build :D
Wil echt wel een dikke ancient eather walker hebben.

Ik vond het altijd irritant om elke 6 seconden een enemy te hitten om die 12,500% bonus te krijgen. daarnaast irriteerde ik me aan de cdr en dat je elke keer door een mob heen ging vooralsnog die dood ging. Ging mij allemaal te snel en te vaag. Met een Wizard doe je hetzelfde in principe, maar het is wel overzichtelijk en met een Wizard kan je nog open staan voor andere builds als 1 van de weinige characters :)
Mijn wizard vind ik ook leuk spelen, nog weinig mazzel gehad met drops.
Monk is met snelheid erg wennen. Vooral een speed build. Maar op lagere torments knal je er zo doorheen :D

• #2.120
Mijn wizard vind ik ook leuk spelen, nog weinig mazzel gehad met drops.
Monk is met snelheid erg wennen. Vooral een speed build. Maar op lagere torments knal je er zo doorheen :D

Ja maar uiteindelijk knal je met alle characters er op lage torments zo doorheen, denk dat je met een teleport wizard nog t snelste bent.

Gister met mn nieuwe DH binnen ongeveer een uur speeltijd heel de Natalya set bij elkaar gevonden/gegambled. Dat ging wel heel opvallend snel moet ik zeggen...

Terug
Naar boven