XXL Nutrition

Game: Diablo III

eergisteren ook maar een barbje gelvled, na 4 uur played full waste set + beide BK zwaarden, die shit is gewoon walgelijk OP voor t6 rifts, ik cruise overal door tege dubbele snelheid zonder maar 1x achterom te moeten kijken

haha ja dat had ik ook, alleen bosses duren wat langer. Als je bijvoorbeeld met wizard een boss killed is die binnen paar seconden dood

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Solo kan ik t3, heb dan alleen moeite met de rift guardian.
Wastes set heb ik zelfs nog helemaal niks van.
Gister ruim 1300 shards verbrast bij kadala en precies geen items die ik kon gebruiken.

je moet even een goede 2-handed weapon vinden, heb je veel meer damage zolang je nog geen 2 bul khatos zwaarden hebt. Ik had toen ik met mijn barb begon al een 2 handed axe met 4200 dps dus alles ging op torment 6 ook makkelijk dood zonder de wastes set

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.082
net mn 3de aether walker gevonden, zo ben je er zwaar naar op zoek en kan je ze niet vinden, zo vind je er 3 in een week tijd. helaas weer geen ancient :(

Lol 460k, daar kan je t6 niet eens mee aan. Het gaat er ook gewoon dat de wastes set compleet is, anders kan je het vergeten qua dmg.

Zijn genoeg andere opties voor T6 of hogere grifts.
Reakor is ook goed, alleen vond ik dat persoonlijk niet tof spelen.

net mn 3de aether walker gevonden, zo ben je er zwaar naar op zoek en kan je ze niet vinden, zo vind je er 3 in een week tijd. helaas weer geen ancient :(

Als je er nog eentje vind aan mij geven. :p
Heb jij overigens al eens een Gesture of Orphidus gevonden die een beetje de moeite waard was?
Ik niet namelijk, deze season wel 1 gevonden, maar was ruk.

• #2.084
Zijn genoeg andere opties voor T6 of hogere grifts.
Reakor is ook goed, alleen vond ik dat persoonlijk niet tof spelen.

Als je er nog eentje vind aan mij geven. :p
Heb jij overigens al eens een Gesture of Orphidus gevonden die een beetje de moeite waard was?
Ik niet namelijk, deze season wel 1 gevonden, maar was ruk.

Ja of een andere goeie set, dat bedoelde ik ook, maar wastes is wel het meest effectief atm.

En ja, ik word doodgegooid met die dingen, elke keer een teleurstelling want ik hoop een serpent sparker of een aether te vinden. Gebruik zelf geen slow time dus heb er niks aan, maar we kunnen vanavond wel ff spelen. Ecto (Stunna) speelt nu ook wiz, dus als die er vanavond is hebben we nog meer kans op leuke wiz items :P

Wat is je nick? Dan add ik je wel ff, kan je af en toe meelopen op t6, heb je meer dropkans.

mijn nick is Skippy#2164

:)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Vierde rift op t6 weer niks. Gewoon niks. Paar legendaries die niks voorstellen. Fml

• #2.086
mijn nick is Skippy#2164

:)

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Vierde rift op t6 weer niks. Gewoon niks. Paar legendaries die niks voorstellen. Fml

Tja, als je elke rift iets goeds zou tegenkomen had heel Europa in de top 10 gestaan :D

Tja, als je elke rift iets goeds zou tegenkomen had heel Europa in de top 10 gestaan :D
True ;)

---------- Toegevoegd 8 May 2015 om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 May 2015 om 21:44 ----------

Gister aan het einde van de avond toch een beetje geluk.
Bulkhatos solemn vow viel en maakte de set compleet
En in diezelfde run viel Ik chest armor twee keer.
Maakt het wel makkelijker alleen dmg is nog steeds laag.

True ;)

---------- Toegevoegd 8 May 2015 om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 May 2015 om 21:44 ----------

Gister aan het einde van de avond toch een beetje geluk.
Bulkhatos solemn vow viel en maakte de set compleet
En in diezelfde run viel Ik chest armor twee keer.
Maakt het wel makkelijker alleen dmg is nog steeds laag.

twee onehanded swords is ook niet ideaal voor je damage maar de bonus van de set is wel ideaal. Ik doe met mijn barb ook maar 980.000 kale dps maar is toch goed voor continu criticals van 150mil-200mil en heb een toughness van 40mil

• #2.089
twee onehanded swords is ook niet ideaal voor je damage maar de bonus van de set is wel ideaal. Ik doe met mijn barb ook maar 980.000 kale dps maar is toch goed voor continu criticals van 150mil-200mil en heb een toughness van 40mil

Ik doe meer dmg met mn BK zwaarden dan met mn IK BB hoor, je hebt ook 130% crit dmg meer he, als je uiteraard een emerald in je socket stopt maar ik ga er vanuit dat je dat gewoon doet :p

Ik doe meer dmg met mn BK zwaarden dan met mn IK BB hoor, je hebt ook 130% crit dmg meer he, als je uiteraard een emerald in je socket stopt maar ik ga er vanuit dat je dat gewoon doet :p

ja ik zit wel rond de 535% critical damage maar mijn BK zwaarden zijn ook nog niet echt top.... beiden ongeveer 2200dps. Ik gebruik nu wel een acient unity en mijn acients vangen ook 50% van de damage op dus kan op grift 41-42 nog niet dood :) ik moet echt dringend een betere RotRG vinden met critical damage erop of chance :(

Laatst bewerkt:
  • #2.091
Pfff, wat zijn de drops & kadala toch waardeloos, run na run na run en ik krijg er geen klote voor terug :( nog niet eens iets waar ik nog een beetje blij gemaakt mee word.

Ik doe meer dmg met mn BK zwaarden dan met mn IK BB hoor, je hebt ook 130% crit dmg meer he, als je uiteraard een emerald in je socket stopt maar ik ga er vanuit dat je dat gewoon doet [emoji14]
Die met crit dmg idd.

Zit op 245% crit change en ~350 crit dmg

• #2.093
Kadala heeft me een ancient TR gegeven, bel de krant jongens :D

Ben nu al een week bezig een betere kop te krijgen voor mijn nieuwste wiz.
Heb een TR kop, maar met slechts 5% crit, wat natuurlijk echt niet door de beugel kan :p

Echt al 25+ K shards gegambeld, alle legend koppen en set koppen al meerdere malen voorbij zien komen, maar de Tal Rasha ho maar.
Beetje om moedeloos van te worden.

Heb al wel voor als de season voorbij is een berg ancient firebird items gescoord voor mijn firebird wiz :D

• #2.097
Ben nu al een week bezig een betere kop te krijgen voor mijn nieuwste wiz.
Heb een TR kop, maar met slechts 5% crit, wat natuurlijk echt niet door de beugel kan :p

Echt al 25+ K shards gegambeld, alle legend koppen en set koppen al meerdere malen voorbij zien komen, maar de Tal Rasha ho maar.
Beetje om moedeloos van te worden.

Heb al wel voor als de season voorbij is een berg ancient firebird items gescoord voor mijn firebird wiz :D

Heb denk ik geluk gehad met mn TR kop, heb maar 3 keer een bijna volle pack shards moeten gambelen en toen had ik em :D maarja dat is ook zeldzaam voor mij. Ook net ancient shoulders gevonden, ben nu met de boots bezig. Die Nilfur gamble je echt bijna elke ronde, maar elke keer geen ancient tot nu toe. Maarja het zal wel niet al te lang gaan duren dan iig :)

Ik ben geswitched naar monk. Speelstijl vindt ik echt super.
Nu nog steeds aan het farmen voor mij rorg. Wel veel geluk gehad met set drops. Inna's al 3 pieces en 1 sunwukos.
Moet ook gungo gear nog hebben voor de exploding palm. ;)

• #2.099
Ik ben geswitched naar monk. Speelstijl vindt ik echt super.
Nu nog steeds aan het farmen voor mij rorg. Wel veel geluk gehad met set drops. Inna's al 3 pieces en 1 sunwukos.
Moet ook gungo gear nog hebben voor de exploding palm. ;)

Ik vond Monk echt kut, maarja smaken verschillen. Hou niet van dat close range glass canon gelul. Ging mij ook veel te snel allemaal, gebruikte die dash shit, maar nee dat is niks voor mij :)

Ik vond Monk echt kut, maarja smaken verschillen. Hou niet van dat close range glass canon gelul. Ging mij ook veel te snel allemaal, gebruikte die dash shit, maar nee dat is niks voor mij :)
Met bijna 29m toughness en 4m recovery valt dat glas best wel mee ;)
Dat hele snelle was wel even wennen. De eerste grift (lvl 1) die ik deed met deze setup was ik binnen notime ergens aan het einde. 45% movement speed bonus is absurd. Dat heb ik er overigens wel afgegooid, te oud voor die snelheid denk ik [emoji23]

Terug
Naar boven