MuscleMeat

Game: Diablo III

Wat een k*tbaas die Belial :roflol:

Edit: Ty haatbaardje

Wtf man, hoe versla je die belial haha

spel draait gewoon op deze oude k*tlaptop, ziet er alleen uit als d2

diablo verslagen, de end-game is dus alles weer herhalen op een zwaardere stand?

kan niet wachten op pvp

Ben nu in nightmare, maar ik moet eerlijk zeggen dat diablo2 toch echt velen malen leuker was vroeger. Veel betere eindbazen, maps, veel meer skills en veel moeilijker om een goede char te maken. Het is onmogelijk om je char te verkloten op d3, als je op d2 een verkeerde skill plaatste dan kon je eigelijk al opnieuw beginnen als je wou ownen.

4players in 1 game vind ik ook veels te weinig en vaak zit je er alleen met 1 pipo in. Als je nu even een half uur niks doet loop je al achter met quests en je kan ze ni overslaan, dus kan je niet met vrienden spelen. Tenzij je exact op dezelfde tijdstippen speelt.

Wel leuke game, maar no way dat het d2 in zijn oude jaren matcht!

Maar goed, afwachten wat nightmare etc en pvp te bieden heeft

23l01fo.jpg

Int buff op 4 stacks (out of 5) epic dmg increase

xfqdc3.jpg

Ben nu in nightmare, maar ik moet eerlijk zeggen dat diablo2 toch echt velen malen leuker was vroeger. Veel betere eindbazen, maps, veel meer skills en veel moeilijker om een goede char te maken. Het is onmogelijk om je char te verkloten op d3, als je op d2 een verkeerde skill plaatste dan kon je eigelijk al opnieuw beginnen als je wou ownen.

4players in 1 game vind ik ook veels te weinig en vaak zit je er alleen met 1 pipo in. Als je nu even een half uur niks doet loop je al achter met quests en je kan ze ni overslaan, dus kan je niet met vrienden spelen. Tenzij je exact op dezelfde tijdstippen speelt.

Wel leuke game, maar no way dat het d2 in zijn oude jaren matcht!

Maar goed, afwachten wat nightmare etc en pvp te bieden heeft

Ben ik het niet helemaal mee eens, ja tis nu haast onmogelijk om je char te vernken (doe je dat toch, dan selecteer je gewoon andere skills) maar het was toch fokt op dat je eigenlijk gewoon overnieuw moest beginnen als je iets verdoete, of als barb 20 points in mace mastery had en dan een masterblaster sword vond die je eigenlijk gewoon kon vendoren omdat je anders 20 skillpoints had weggegooid.

Daarnaast is 4 spelers wel teweinig als je veel mensen kent, maar aan de andere kant, als je met meer dan 4 in 1 game kon zitten waren alle creeps veelste sterk. Zeker als je dan even niet bij je group zit.

En als jij een half uur hebt lopen sjorren en dan terug komt en je matties zijn verder wezen spelen kan je toch gewoon hun game joinen en dan ben je waar zij zijn of zie ik dat verkeerd?

De bossfights nu vind ik leuker dan D2, toen was het gewoon je stampt je belt vol met pots en blijft tegen de boss aanstaan en rammen maar (en soms 2 stappen opzij) nu moet je nog wel eens een rondje rennen.

lv52 monk, act1 hell. Eerste champion pack die ik tegen kwam en ik was dood in 5 seconden. Hell is echt hell! Geweldige game. :D

Na 10 uur diablo dood, fua

ik vind juist dat d3 vooral op de punten die jij aanhaalt het veel beter doet dan d2. maar dat is slechts opinie i guess:D

Iemand hier rond de lvl 22-23 ?

Level 16, en op level 15 pas butcher verslagen :P Op het gemakje :-) Kan niet wachten op eerste set & unique drops enzo. Kga voor MF sorc (magic find wizard)

Terug
Naar boven