- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Ikke

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikke

Rox92#1647
Zal je straks toevoegen.

Please gif.
Heb hem over een uurtje binnen, wil dan graag op een guest pass proberen als een demo. Als hij vet is.. koop ik misschien
Maar heeft deze game veel weg van WoW? Dat lijkt me nou ook wel een vette game, alleen ga ik niet dat maandelijkse bedrag betalen.

is t btw ok mogelijk bij D3 om in je 1tje te spelen?
d1, d2 + expansion speelde ik eerste altijd single player voor t verhaal en om rustig alles even zelf te ontdekken en daarna pas online met grote groepen!
(vaak skippen bv de gevorderden alle filmpjes of gesprekken met townfolks waardoor je gelijk je groep kwijt was etc!)

Ik heb de game gedownload en hij werkt, en heb ook een guestpass gekregen van NickDE. Nu wil ik echter inloggen en lukt het niet. Moet het op je battle net tag, of je echte naam die je hebt gebruikt voor het creeren van je account (ik heb gewoon willekeurige letters ingevoerd, dacht dat deze niet zo belangrijk zou zijn).
Skyblazer heb je niets van +gold find of +magic find items?
Alhoewel geld geen issue lijkt te zijn![]()
hmm nee op auction house zoek ik gewoon naar items met veel int en wat vit, puur toeval als daar ook +gold of + magic find op zit.
Wil wel een setje hebben waar op alle items +gold en +magic find hebben zodat ik straks kan gaan farmen
misschien omdat je guest pass hebt.

Jep, heb hem net op eu gezet.
Ik heb net de demo gespeeld, was vet.
Was een monk, wel veel klikken, vinden mijn polsen niet leuk (risco op rsi).
Hij loopt heel soepeltjes op high op mijn laptop
Vind het wel meevallen hoeveel tactiek je nodig hebt, het is vooral telkens weer op een target klikken, is dit bij de wizard classes anders?