MuscleMeat

Game: Diablo III

Pm mij als je een quest pass wil , heb er wel maar 3 .

Please gif.

Heb hem over een uurtje binnen, wil dan graag op een guest pass proberen als een demo. Als hij vet is.. koop ik misschien :D

Maar heeft deze game veel weg van WoW? Dat lijkt me nou ook wel een vette game, alleen ga ik niet dat maandelijkse bedrag betalen.

is t btw ok mogelijk bij D3 om in je 1tje te spelen?
d1, d2 + expansion speelde ik eerste altijd single player voor t verhaal en om rustig alles even zelf te ontdekken en daarna pas online met grote groepen!
(vaak skippen bv de gevorderden alle filmpjes of gesprekken met townfolks waardoor je gelijk je groep kwijt was etc!)

Heb nog 1 guest key over

Please gif.

Heb hem over een uurtje binnen, wil dan graag op een guest pass proberen als een demo. Als hij vet is.. koop ik misschien :D

Maar heeft deze game veel weg van WoW? Dat lijkt me nou ook wel een vette game, alleen ga ik niet dat maandelijkse bedrag betalen.

Vind het er niet echt op lijken, diablo is veel leuker :p

is t btw ok mogelijk bij D3 om in je 1tje te spelen?
d1, d2 + expansion speelde ik eerste altijd single player voor t verhaal en om rustig alles even zelf te ontdekken en daarna pas online met grote groepen!
(vaak skippen bv de gevorderden alle filmpjes of gesprekken met townfolks waardoor je gelijk je groep kwijt was etc!)

Je kan gewoon in je eentje spelen, en als je met andere wilt kan je public game aan zetten dat random mensen je joinen of je kan mensen uit je friendlist invite of joinen om in groep te spelen. Je hebt geen appart ofline en online character meer tis nu 1 voor beide.

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 18:13 ----------

Ben nu 3,5 balkje van lvl 50 verwijderd en ga zo beginnen aan Act IV Nitemare. Eerst ff eiwitzen eten :o

2znoirl.jpg

Ik heb de game gedownload en hij werkt, en heb ook een guestpass gekregen van NickDE. Nu wil ik echter inloggen en lukt het niet. Moet het op je battle net tag, of je echte naam die je hebt gebruikt voor het creeren van je account (ik heb gewoon willekeurige letters ingevoerd, dacht dat deze niet zo belangrijk zou zijn).

Ik heb de game gedownload en hij werkt, en heb ook een guestpass gekregen van NickDE. Nu wil ik echter inloggen en lukt het niet. Moet het op je battle net tag, of je echte naam die je hebt gebruikt voor het creeren van je account (ik heb gewoon willekeurige letters ingevoerd, dacht dat deze niet zo belangrijk zou zijn).

Username is de email waarmee je hebt geregistreerd

OOh thanks :)

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 18:46 ----------

Hmm, foutmelding.

This battle.net account does not have a Diablo 3 license attached to it (error 12).

WHat do?

Skyblazer heb je niets van +gold find of +magic find items?

Alhoewel geld geen issue lijkt te zijn :P

fixed :D

Let the games begin:

Battle tag:
An4b0l1c #2300

Add me.

Skyblazer heb je niets van +gold find of +magic find items?

Alhoewel geld geen issue lijkt te zijn :P

hmm nee op auction house zoek ik gewoon naar items met veel int en wat vit, puur toeval als daar ook +gold of + magic find op zit.

Wil wel een setje hebben waar op alle items +gold en +magic find hebben zodat ik straks kan gaan farmen

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 19:03 ----------

hmm nee op auction house zoek ik gewoon naar items met veel int en wat vit, puur toeval als daar ook +gold of + magic find op zit.

Wil wel een setje hebben waar op alle items +gold en +magic find hebben zodat ik straks kan gaan farmen

Ik kan je niet toevoegen ope en of andere manier :( misschien omdat je guest pass hebt.

mijn battletag is: BattleTag#2188

fixed, stond een spatie in bij je :p

Mark ik zie je niet in friendlist, speel je wel op eu? Soms staat ie automatisch op us, je kan die ingame ergens bij options op eu zetten

Jep, heb hem net op eu gezet.

Ik heb net de demo gespeeld, was vet.
Was een monk, wel veel klikken, vinden mijn polsen niet leuk (risco op rsi).

Hij loopt heel soepeltjes op high op mijn laptop :)

Vind het wel meevallen hoeveel tactiek je nodig hebt, het is vooral telkens weer op een target klikken, is dit bij de wizard classes anders?

Jep, heb hem net op eu gezet.

Ik heb net de demo gespeeld, was vet.
Was een monk, wel veel klikken, vinden mijn polsen niet leuk (risco op rsi).

Hij loopt heel soepeltjes op high op mijn laptop :)

Vind het wel meevallen hoeveel tactiek je nodig hebt, het is vooral telkens weer op een target klikken, is dit bij de wizard classes anders?

Ik denk dat je wel wat tactiek moet gaan gebruiken als je op hardcore speelt :)

Is het nou een soort MMORPG? en kan je gewoon random players tegenkomen?
Want op vids lijkt het gewoon een singeplayer game. ( zelfs als ik op multiplayer zoek )

Terug
Naar boven