Fitness Seller

Game: Diablo III

Net wat op hell gespeeld maar niet te doen lol, eerst maar wat farmen, heb nu met +gold find setje aan

Nee het is geen MMORPG, er kunnen ook maar 4 spelers in 1 game.

vandaag diablo gemolt en act 1 op nightmare :) lvl 36 barb nu.

bro-tip: ipv je geld te verspelen aan crafting op low levels, ga gewoon op ah, en leer de parameters in te stellen voor een max buyout van 1000 of 5000. Eerste keer ik dat deed verdubbelde ik mn dps voor nog geen 3k gold in totaal.

iemand nog guestpass??

Dh van lvl 33 en een barb van lvl 36. Beiden op nightmare.

Is er iemand die minstens lvl 50 is en met mij act I op hell wil doen? Ik word keihard ingemaakt door die champions en elites :p

Moet nu Diablo slopen en dan mag ik ook naar hell whoehoe, hebben jullie dat ook dat alle bosses op nightmare geen rare's meer droppen? :(

En zal er een secret cowlevel zijn? :O
Staff of Herding, 200.000 gold, geen stats
Wirth's Bell ofzo, 100.000 gold, geen stats

en in D2 had je zn been nodig... hmmz

bro-tip: ipv je geld te verspelen aan crafting op low levels, ga gewoon op ah, en leer de parameters in te stellen voor een max buyout van 1000 of 5000. Eerste keer ik dat deed verdubbelde ik mn dps voor nog geen 3k gold in totaal.

dit,

upgrades scalen exponentieel, niet zoals wow ofzo,
nieuwe staff gekocht van 60 => 100 dps, en damage ging van 500 naar 1100

Moet nu Diablo slopen en dan mag ik ook naar hell whoehoe, hebben jullie dat ook dat alle bosses op nightmare geen rare's meer droppen? :(

En zal er een secret cowlevel zijn? :O
Staff of Herding, 200.000 gold, geen stats
Wirth's Bell ofzo, 100.000 gold, geen stats

en in D2 had je zn been nodig... hmmz

Was je battletag?

Meesten zijn wel flink op weg al als ik hier zo lees :eek:

Gistermiddag begonnen en nu net even wat gespeeld, maar ik moet nog een flink stuk; Ik zit nu midden in act II, is weer een heerlijke hack-and-slash geworden.

Dit weekend maar eens flink doorbeuken en diablo mollen op normal als ik de tijd kan vinden.

AH is wel een uitvinding; ook goed gold te verdienen :D

Damn na het downloade zegtie tijdens het installeren, requires higher system blabla.. weet iemand hoe ik dit kan ontwijken om toch te spelen op de laagste kwaliteit alsnog?
= oneindig karma

Damn na het downloade zegtie tijdens het installeren, requires higher system blabla.. weet iemand hoe ik dit kan ontwijken om toch te spelen op de laagste kwaliteit alsnog?
= oneindig karma

hangt er vanaf hoe slecht of goed je PC werkelijk is,

PC specs posten is een goed begin

Wat is volgens jullie een low level dan (voor crafting)?

Denk eigenlijk niet dat crafting het echt waard is t/m lvl 60. De kans dat je iets krijgt met de juiste stats is al nihil en daarnaast verander je zo veel van gear..
Ik had vanmorgen een super sweet wapen gekocht op AH, had 20dmg meer dan wat ik had, 10 min ingame vind ik een wapen met nog eens 60 meer dan die ik had gekocht.

Leg uit aub , ik ben noob in dit , werkt auction house al mss ?

Add: #krijs2676

Zit al in hell. En heb weinig problemen. Kan mensen helpen.

Als je een game joint staat er regelmatig " there is no cow level" dus :P

Leg uit aub , ik ben noob in dit , werkt auction house al mss ?

de niet real-life currency ja.

gewoon in menu auction house aanclicken

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 18:57 ----------

Denk eigenlijk niet dat crafting het echt waard is t/m lvl 60. De kans dat je iets krijgt met de juiste stats is al nihil en daarnaast verander je zo veel van gear..
Ik had vanmorgen een super sweet wapen gekocht op AH, had 20dmg meer dan wat ik had, 10 min ingame vind ik een wapen met nog eens 60 meer dan die ik had gekocht.

moet je minder k*titems kopen. Mijn ah-items gaan altijd een level of 5 zeker mee voor ik andere koop op ah, tenzij af en toe een lucky rare.

mn lvl30 monk heeft 1150 dps, terwijl mn maatje zijn lvl 32 barb maar 650 heeft(ben ik ah aan het leren)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven