- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bro-tip: ipv je geld te verspelen aan crafting op low levels, ga gewoon op ah, en leer de parameters in te stellen voor een max buyout van 1000 of 5000. Eerste keer ik dat deed verdubbelde ik mn dps voor nog geen 3k gold in totaal.
Moet nu Diablo slopen en dan mag ik ook naar hell whoehoe, hebben jullie dat ook dat alle bosses op nightmare geen rare's meer droppen?
En zal er een secret cowlevel zijn? :O
Staff of Herding, 200.000 gold, geen stats
Wirth's Bell ofzo, 100.000 gold, geen stats
en in D2 had je zn been nodig... hmmz

Damn na het downloade zegtie tijdens het installeren, requires higher system blabla.. weet iemand hoe ik dit kan ontwijken om toch te spelen op de laagste kwaliteit alsnog?
= oneindig karma
bro-tip: ipv je geld te verspelen aan crafting op low levels, ga gewoon op ah, en leer de parameters in te stellen voor een max buyout van 1000 of 5000. Eerste keer ik dat deed verdubbelde ik mn dps voor nog geen 3k gold in totaal.
Leg uit aub , ik ben noob in dit , werkt auction house al mss ?
Denk eigenlijk niet dat crafting het echt waard is t/m lvl 60. De kans dat je iets krijgt met de juiste stats is al nihil en daarnaast verander je zo veel van gear..
Ik had vanmorgen een super sweet wapen gekocht op AH, had 20dmg meer dan wat ik had, 10 min ingame vind ik een wapen met nog eens 60 meer dan die ik had gekocht.