MuscleMeat

Game: Diablo III

Wel slecht voor reputatie van blizzard lol

[Link niet meer beschikbaar]

Wel slecht voor reputatie van blizzard lol

[Link niet meer beschikbaar]
Lol...die zijn ook niet zacht met comments...
Ik baal ook, is de eerste dag sinds de release dat ik volledig kon spelen en dan dit...maar al dat geflame en gezeik...ga ff iets anders doen en straks werkt alles wel weer gewoon...probleem weg

edit: wat ik me wel afvraag, ik zat ingame tijdens het crashen en kon m'n achievements niet bezichtigen 'Unable to acces achievement data for now, please try again later'. Zou ik de achievements die ik dan normaal had verdient nu kwijt zijn omdat hij niet aan die bepaalde server kon? mmm...zuur :p

Lol...die zijn ook niet zacht met comments...
Ik baal ook, is de eerste dag sinds de release dat ik volledig kon spelen en dan dit...maar al dat geflame en gezeik...ga ff iets anders doen en straks werkt alles wel weer gewoon...probleem weg

edit: wat ik me wel afvraag, ik zat ingame tijdens het crashen en kon m'n achievements niet bezichtigen 'Unable to acces achievement data for now, please try again later'. Zou ik de achievements die ik dan normaal had verdient nu kwijt zijn omdat hij niet aan die bepaalde server kon? mmm...zuur :p

Zowieso raak je je achievements kwijt door een bug :p

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - Calyptus#2720
Viren - Viren#2220
Hener - henCer#2225
madusa40 - madusa#2877
Trium - Silver#2174
Sayer - Sayer#2941

kopieer het lijstje en voeg jezelf toe.

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - Calyptus#2720
Viren - Viren#2220
Hener - henCer#2225
madusa40 - madusa#2877
Trium - Silver#2174
Sayer - Sayer#2941
pantrofl - pantrofl#2174

;)

Wanneer EU server down is kun je nog steeds spelen op "the americas" of "asia" server. Even nieuwe character begonnen.

Dan ga ik even ragen op het forum, brb

joke, lame ass ragers

Ik vind het wel terecht die ragers er zijn ook mensen die ineens hun character kwijt raken. Dit soort bugs verwacht je niet in de eind versie van een game.

Ik vind het wel terecht die ragers er zijn ook mensen die ineens hun character kwijt raken. Dit soort bugs verwacht je niet in de eind versie van een game.
Nee oke daar kan ik je in volgen...maar kwijt, Blizzard regelt hier wel iets voor, zijn te veel mensen die hier last van hebben. Heel Battle.net ligt nu plat :p Maar nu al gaan ragen, wat helpt je dat, ga achteraf klagen als je daadwerkelijk kan zeggen: ik had dit en dit maar nu niets meer. Voor hetzelfde geld heb ik mn achievement wel en is er niets aan de hand :D

the witcher 2 was onspeelbaar gold versie, skyrim was bugfest voor groot % pc-users, ...

Alle games hebben bugs. Zelfs wow zit nog vol bugs en het is zo'n 7 jaar out. AMD videokaart cache memory bug is er al van day 1 en bestaat nog steeds.

blizzard heeft ook zo'n beetje reputatie dat voor elke bug die ze fixen ze er 2 nieuwe creeren. :D

Laatst bewerkt:
Ik vond the Witcher 2 ook verder een compleet waardeloos spel. Meest zinloze geldverspilling van mijn kant ooit. Heb het 1 uur gespeeld en toen nooit meer naar om gekeken.

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de servers weer up zijn..

Hahaha, omg!

We are slowly opening up the service to allow players to connect. This is part of our continued testing. There is a chance that this will result in the service becoming unavailable again at some point, and we will continue to update you as this testing progresses.

ah daarom kreeg ik een 37 timeout

Niet dat ik daar nou uiteindelijk mee geholpen ben :P

Chars kwijt? Hoe kan dat nou weer

Terug
Naar boven