- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol...die zijn ook niet zacht met comments...Wel slecht voor reputatie van blizzard lol
[Link niet meer beschikbaar]

Lol...die zijn ook niet zacht met comments...
Ik baal ook, is de eerste dag sinds de release dat ik volledig kon spelen en dan dit...maar al dat geflame en gezeik...ga ff iets anders doen en straks werkt alles wel weer gewoon...probleem weg
edit: wat ik me wel afvraag, ik zat ingame tijdens het crashen en kon m'n achievements niet bezichtigen 'Unable to acces achievement data for now, please try again later'. Zou ik de achievements die ik dan normaal had verdient nu kwijt zijn omdat hij niet aan die bepaalde server kon? mmm...zuur![]()

Dan ga ik even ragen op het forum, brb
Dan ga ik even ragen op het forum, brb
joke, lame ass ragers
Nee oke daar kan ik je in volgen...maar kwijt, Blizzard regelt hier wel iets voor, zijn te veel mensen die hier last van hebben. Heel Battle.net ligt nu platIk vind het wel terecht die ragers er zijn ook mensen die ineens hun character kwijt raken. Dit soort bugs verwacht je niet in de eind versie van een game.
Maar nu al gaan ragen, wat helpt je dat, ga achteraf klagen als je daadwerkelijk kan zeggen: ik had dit en dit maar nu niets meer. Voor hetzelfde geld heb ik mn achievement wel en is er niets aan de hand 
Ik vind het wel terecht die ragers er zijn ook mensen die ineens hun character kwijt raken. Dit soort bugs verwacht je niet in de eind versie van een game.