XXL Nutrition

Game: Diablo III

Ze zijn bezig met het verbeteren van bepaalde dingen. Ik werd ook van de server afgegooid ze willen het zo snel mogelijk gedaan hebben.

Ben vandaag begonnen, nu een lvl 7 witch doctor.

Ze zijn in onderhoud gegaan?

was te verwachten 1ste zondag, op wow was er zondagmiddag ook altijd serieuze lag.

Schiet op blizz!

Zie nu pas dat het ****ing lekker weer buiten is. Heb de zon sinds woensdag niet gezien haha

fullbuffed wel dikke dps

ben ondertussen wel lvl 49
oude screen:

2itoays.jpg

3500 dmg nu
4500 met dat battlecry ofzo
en 9200 met wrath of the berseker erbij :D

Wel irritant dat dit nu net op mijn enige dag vrij moet gebeuren. :p

Hopen dat het gauw is opgelost.

Wel interessant dat real money action gebeuren trouwens.. Zo kan je als je het goed doet zelfs wat geld over houden aan dit spel :D

Wel interessant dat real money action gebeuren trouwens.. Zo kan je als je het goed doet zelfs wat geld over houden aan dit spel :D
Had gehoord dat dit enkel op je Battle.net acc zou komen, om dus in de Blizz store items mee te kopen, of heb ik dit verkeerd vernomen?

Had gehoord dat dit enkel op je Battle.net acc zou komen, om dus in de Blizz store items mee te kopen, of heb ik dit verkeerd vernomen?

Je kan het ook op je paypall account laten zetten, alleen gaat er dan 15% van de totale winst van af.

fora zijn hilarisch, het aantal idiote kiddos dat denk dat blizzard deze maintenance echt geplanned heeft is baffling...

amerikaanse server is gwn beschikbaar ghehe

fora zijn hilarisch, het aantal idiote kiddos dat denk dat blizzard deze maintenance echt geplanned heeft is baffling...
Holy shit man...toen ik dit las even de topics gaan checken...Wtf, hoeveel r**ards er posten over deze downtime. Om nog maar te zwijgen over de manier waarop (topics met titels als: Blizzard are r**ards, Don't buy D3 (srsly))

LOL, we hebben D3 niet nodig, gewoon wat lezen op het forum en je bent even bezig :D

Dbb battletags
SkyBlazer - BattleTag#2188
Haatbaardje - Tehalon#2526
Ego Ignaxio - LeeSin#2350
NickDE - Sephiroth#2287
JoertjuH - kowala#2127
tunux - TuNuX#2901
rob22 - Chucky#2273
DJR89 - Inverse#2431
Rox92 - Rox92#1647
barbellman -Mogitu#1381
Calyptus - Calyptus#2720
Viren - Viren#2220
Hener - henCer#2225
madusa40 - madusa#2877

Begin t nu een beetje door te krijgen:)

Ah, ik dacht wel dat ik mede DBBers zou tegenkomen hier. Ik speel ook. Die ****ing downtime kan echt niet man, t*ring! Heb ik eindelijk een keer vrij...

Anyway, ik zal mn tag ook posten zodra ik kan inloggen :P

Ah wacht, de mijne is Silver#2174

Mijne is Sayer#2941

Terug
Naar boven