AndroidHealthClinic

Game: Diablo III

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Motherfockers!!!! ik ben gehacked!!! OMFG!!!

gelijk een mail naar blizzard gestuurd en mn account gegevens gewijzigd.
heb mn normale gear gelukkig nog maar ben wel wat andere gear kwijt allemaal lvl 48 rare items.
ook al mn coins zijn weg 70,000

Stupidity must be punished :o .

Eindelijk in hell.

lvl 42, maatje is gaan eten met zn vrouw tot 8 uur, en het is pure coop.

Ah playen. Leuker dan het spel zelf :D

Laatst bewerkt:
Hoe kan je nou gehackt worden voor 70k coins. Weetje zeker dat je het ni gewoon uitgegeven hebt
Ik was gewoon bezig met m'n game toat ik in eens de melding kreeg dat ik was ingelogd o peen andere computer???
daarna probeerde ik weer in te loggen en toen was n password incorrect.
dus ik helemaal password change en bam 70 k aan coins kwijt en een aantal items.
ook stond ik opeens weer in act I terwijl ik in act 4 bezig was
wtf...?

ik heb wel de diablo3 van een vage dowload site afgehaald... misschien zit daar een keylogger in ofzo?

Ik was gewoon bezig met m'n game toat ik in eens de melding kreeg dat ik was ingelogd o peen andere computer???
dus ik helemaal password change en bam 70 k aan coins kwijt en een aantal items.
wtf...?

ik heb wel de diablo3 van een vage dowload site afgehaald... misschien zit daar een keylogger in ofzo?

Serves you right. Niet noodzakelijk in die versie van D3 maar gewoon malware die al op je pc stond ofzo. Heb het ook ooit eens gehad toen ik besloot wow op mijn broer zijn pc te installeren. Lil phaggot cleant nooit z'n pc ofzo

Hoe goed draait dit spel op een pc die op dit moment 600~ euro waard is.

Hoe goed draait dit spel op een pc die op dit moment 600~ euro waard is.

prijs is niet evenredig aan game performance dezer dagen.

Een pc van 300 euro kan em maxen, maar veel pcs van 500-600 euro kunnen het niet.

Als het al op mijn back-up laptop van 400 euro 2 jaar geleden draait(op minimum), is het moeilijk om deze game up te ****en.

ah, juistem.

Wat is max level eigenlijk?

Gamekey willen kopen op gamekey.nl, net nog beschikbaar.. Halfuurtje later uitverkocht lol :roflol:

ik zit nu act 3 nightmare met mijn barb. level 42. Morgen hopelijk act 3 uitgespeeld.

net aan act II begonnen! heerlijke game

wtf...?

Hoe kan jij je inloggen op b.net als je wachtwoord volgens jou verandert was? Die zijn namelijk hetzelfde. It doesnt make sense voor hackers om nu al accounts te hacken, terwijl het spel net uit is. Ik vermoed dus dat er gewoon ergens iets fouts is gegaan bij het saven ofzo, vandaar dat je in act 1 stond, 70k gold en items kwijt was, die je waarschijnlijk in die periode had gevonden.

er zit een bug in de game die al je gold en items doet verliezen. PM admin dan.

zit aan miljoen gold met op ah te spelen, maar de prijzen beginnen te crashen door de te hoge supply.

Is deze game ook de moeite waard als je nog nooit een spel in de Diablo reeks gespeeld hebt?

Is deze game ook de moeite waard als je nog nooit een spel in de Diablo reeks gespeeld hebt?

Ja, zijn heel veel nieuwe Diablo speler. Je mist alleen het gevoel dat je krijgt als je de characters uit diablo 2 weer terug ziet :p

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 13:43 ----------

en nog 2,5 balkje tot lvl 60. Ben nu bij act3 op hell bij quest dat je naar demon gate moet. Kreeg unable to connect server error ineens dus ik moet nog best een stuk lopen :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 13:51 ----------

Gvd servers are to busy, k*t blizzard. Ben je bijna lvl60 krijg je dit....

Je bent verslaafd haha

Terug
Naar boven