oneeyedsharky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Motherfockers!!!! ik ben gehacked!!! OMFG!!!
gelijk een mail naar blizzard gestuurd en mn account gegevens gewijzigd.
heb mn normale gear gelukkig nog maar ben wel wat andere gear kwijt allemaal lvl 48 rare items.
ook al mn coins zijn weg 70,000
.Ik was gewoon bezig met m'n game toat ik in eens de melding kreeg dat ik was ingelogd o peen andere computerHoe kan je nou gehackt worden voor 70k coins. Weetje zeker dat je het ni gewoon uitgegeven hebt

Ik was gewoon bezig met m'n game toat ik in eens de melding kreeg dat ik was ingelogd o peen andere computer
daarna probeerde ik weer in te loggen en toen was n password incorrect.
dus ik helemaal password change en bam 70 k aan coins kwijt en een aantal items.
ook stond ik opeens weer in act I terwijl ik in act 4 bezig was
wtf...?
ik heb wel de diablo3 van een vage dowload site afgehaald... misschien zit daar een keylogger in ofzo?
Hoe goed draait dit spel op een pc die op dit moment 600~ euro waard is.
Hoe goed draait dit spel op een pc die op dit moment 600~ euro waard is.
Ik was gewoon bezig met m'n game toat ik in eens de melding kreeg dat ik was ingelogd o peen andere computer
daarna probeerde ik weer in te loggen en toen was n password incorrect.
dus ik helemaal password change en bam 70 k aan coins kwijt en een aantal items.
ook stond ik opeens weer in act I terwijl ik in act 4 bezig was
wtf...?
ik heb wel de diablo3 van een vage dowload site afgehaald... misschien zit daar een keylogger in ofzo?
Is deze game ook de moeite waard als je nog nooit een spel in de Diablo reeks gespeeld hebt?