- Waardering
- 205
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
Zeg niet dat dit waar is !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mijn D3 aankomt. Dan gaan we loosZal iedereen toevoegen.
Hoop dat er dan jongens zijn die een beginner beetje op weg wil helpen![]()

Gaat telkens mis als hij nog maar 10% over heeft.Deze bestond ook al in Diablo 2 zie ik?Kan altijd wat helpen
Fuuu krijg Izual op hel maar niet dood, nieuwe items gekocht voor meer health maar lijkt geen verschil te makenGaat telkens mis als hij nog maar 10% over heeft.

Deze bestond ook al in Diablo 2 zie ik?
[Link niet meer beschikbaar]
Weet niet welke class je speelt maar hierboven staan tactics![]()
Mmm das minder...en wat als je m in co-ops doet?Fight liijkt random ofzo, ene keer kan ik 4 hits nemen voordat ik dood ga, andere keer 1 shot hij me (30964 health)
Opnieuw! Opnieuw zeg ik je!lawl nadat ik dood ging had tyreal en me follower heb gekilled (zo weinig health had hij dus nog over) Quest is nu complete alleen heb geen achievement gekregen xd
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 10:02 ----------
Ik heb ondervonden dat vanaf act 3 co-op 10 keer zo moeilijk is als in je eentje xD
In me eentje krijg ik blue packs en die gele makkeljik dood terwijl je in co-op al snel dood gaat omdat ze een stuk meer dmg doen
lawl nadat ik dood ging had tyreal en me follower heb gekilled (zo weinig health had hij dus nog over) Quest is nu complete alleen heb geen achievement gekregen xd
---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 10:02 ----------
Ik heb ondervonden dat vanaf act 3 co-op 10 keer zo moeilijk is als in je eentje xD
In me eentje krijg ik blue packs en die gele makkeljik dood terwijl je in co-op al snel dood gaat omdat ze een stuk meer dmg doen