Fitness Seller

Game: Diablo III

iemand hier die diablo hell aan kan en die me daar even bij wil helpen? krijg het niet voor elkaar en wil inferno act 1 proberen ;)

ne4b6.jpg

:trollface:

Nightmare gecleared op de eerste dag, level 60 op de 2e dag.
Barbarian met 8k armor 450+ resist to all en 9k dps.
Word nog steeds ge1hit door mobs in inferno act2 terwijl me demonhunter buddies lekker door act3 heen aant wandelen zijn.

Barbarian confirmed for worst class.

xljmeg.jpg

Laatst bewerkt:

lol @ zwarte randen tussen de schermen en no surround.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:50 ----------

Word nog steeds ge1hit door mobs in inferno act2 terwijl me demonhunter buddies lekker door act3 heen aant wandelen zijn.

als je ipv ai te scalen met dif, enkel melee mob damage buffed, neuk je altijd melee classes, want de rangers weten te kiten.

Was in wow/skyrim/rome total war/oblivion zo, is in diablo 3 zo.

Laatst bewerkt:
moet jij niet afstuderen Calyptus

Moet je ergens instellen dat je met meerdere spelers wilt spelen in public games? Echt elke keer als ik er 1 join kom ik bij 1 andere persoon terecht in de party. Nooit met 3 anderen ofzo.

Wat is kiten

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 23:39 ----------

Proof? 450 resist to all. Hard to believe

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 23:42 ----------

lol @ zwarte randen tussen de schermen en no surround.

---------- Post toegevoegd Mon 21 May 2012 om 20:50 ----------

als je ipv ai te scalen met dif, enkel melee mob damage buffed, neuk je altijd melee classes, want de rangers weten te kiten.

Was in wow/skyrim/rome total war/oblivion zo, is in diablo 3 zo.

Kerel, leg dat onderste is uit, want is net chinees voor mij :P

Ik zal effe mn best doen om het te vertalen. Weet niet of ik hem helemaal goed heb:

"Als je in plaats van de vijandjes dommer te maken [ik neem aan dat ie hiermee bepaalde skills/attacks bedoelt], doe je er beter aan om gewoon 'mob damage' spells te versterken. [mob damage spells zijn spells waarmee je een hele groep vijanden tegelijk raakt - ik neem aan dat hij ook bedoelt dat je enemy corpses kan laten exploderen zodat de hele mob nog verder beschadigd raakt]

Dan win je het altijd van melee classes [melee = hand-tot-hand vechters, geen ranged zoals boogschutters].

Ik hoop dat dit werkt :P

Lekker dan blue pack: plagued, frozen, jailer op inferno. Moet game verlaten en map reseten -__-

Kerel, leg dat onderste is uit, want is net chinees voor mij :P

Het maakt niet uit of iets 10 of 100000 damage per hit doet, als datgene je niet kan hitten. Als je perfect speelt zou je een mage/demon hunter kunnen maken met een totaal life van 1 en heel het spel kunnen clearen.

Bij veel games heb je dat, dat de enige verschillen tussen easy en hard zijn dat de npc's meer damage doen en meer leven hebben. Pijnlijk voor melee, maar als je ze niet "slimmer" maakt blijft het voor een ranged class hetzelfde, buiten dat het langer duurt voor hen om iets neer te krijgen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kiting_(video_gaming)

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

hacking exploit

Monk hetzelfde verhaal. Kan niks in act2 inferno beginnen. Je moet een ranged class daar zijn. Mijn monky heeft trouwens ook zoveel resists. 12k dps, 32k life, 5k armor. Act1 is te doen.

fkyeah eindelijk inferno (act I)

Terug
Naar boven